مرسدس S‌ کلاس میباخ مدل 2019، رونمایی شد – فناوری

سه‌شنبه 24 بهمن 1396 فناوری

جدیدترین نسخه از خودروی S کلاس مرسدس بنز در قالب سدان لوکس میباخ، ماه آینده در نمایشگاه خودروی ژنو دیده خواهد شد.

ممکن است مرسدس بنز S کلاس به اندازه کافی جذاب نباشد و همین باعث شده است شرکت آلمانی نسخه جدید و به‌روزشده‌ای از این سدان لوکس را در قالب میباخ تولید کند. مرسدس بنز میباخ S کلاس مدل ۲۰۱۹ ماه مارس در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی می‌شود و اواخر تابستان ۲۰۱۸ در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد.

خودروی مرسدس بنز میباخ جدید، با جلوپنجره‌ی مشبک بازطراحی شده از سدان‌های استاندارد متمایز می‌شود. در طراحی جلوپنجره به‌جای خطوط افقی استاندارد از خطوط عمودی استفاده می‌شود و علاوه بر آن تریم متالیک در اطراف جلو داشبورد، خودرو را نسبت به قبل جذاب‌تر می‌کند.

بزرگ‌ترین تغییرات مرسدس بنز میباخ جدید در مشخصات طولی خودرو به چشم می‌خورد؛ جایی که طول خودرو ۵۴۶۱ میلی‌متر و فاصله دو محور چرخ خودرو به ۳۳۶۵.۵ میلی‌متر رسیده است. این ارقام سدان لوکس میباخ S کلاس را در میان دیگر سدان‌های S کلاس حدود ۲۵۴ میلی‌متر طولانی‌تر می‌کند. افزایش فاصله محوری خودرو معمولا به بیش‌تر شدن فضای نشستن در عقب خودرو برای سرنشینان ترجمه می‌شود.

مرسدس بنز میباخ S کلاس مدل ۲۰۱۹ با دو طرح رنگ اختیاری و ۹ ترکیب مختلف در دسترس خریداران خواهد بود. برای براق و درخشان شدن بیش‌تر رنگ خودرو، مرسدس بنز دو لایه روکش روشن روی لایه اصلی ارائه می‌دهد. قبل از اجرایی کردن مرحله نهایی رنگ‌آمیزی، کارگران برای دست‌یابی به ظاهر مناسب با دست طرح رنگ مناسب را تهیه می‌کنند که بر کیفیت رنگ‌آمیزی بدنه خودرو تأثیر فراوانی دارد.

2019 Mercedes-Maybach S-Class / مرسدس میباخ S‌ کلاس سدان

مقاله‌های مرتبط:

خریداران می‌توانند سدان لوکس مرسدس بنز میباخ S کلاس را با دو قوای محرکه تهیه کنند. نسخه‌ی 4Matic دودیفرانسیل S560 با استفاده از پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر قادر است ۴۶۳ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. بهره‌گیری از این پیشرانه باعث می‌شود که سدان میباخ از صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت را در زمان ۴.۸ ثانیه طی کند.

با انتخاب مدل S650، مشتریان از پیشرانه ۶ لیتری خورجینی ۱۲ سیلندر توربو با ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۱ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برند. شاید فکر کنید افزایش قدرت و تعداد سیلندرهای خودرو موجب کاهش زمان شتاب‌گیری خودرو می‌شود؛ اما اشتباه است و به کمک قدرت اضافه‌ی پیشرانه S650، میباخ جدید تنها می‌تواند در زمان ۴.۶ ثانیه از صفر به ۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد.

2019 Mercedes-Maybach S-Class / مرسدس میباخ S‌ کلاس سدان

در داخل خودروی مرسدس بنز میباخ S کلاس ترکیبی از رنگ‌های منحصربه‌فرد برای سدان مغرور آلمانی ارائه می‌شود؛ ترکیب قهوه‌ای آرماگناک (Armagnac) و سیاه یا بژ ساوانا و سیاه. علاوه بر این، چرم سیاه خالص ناپا (Nappa) به‌صورت اختیاری با دوخت طلایی، پلاتینی و چیتی در دسترس علاقه‌مندان است. صندلی عقب نسبت به صندلی‌های استاندارد مدل S کلاس مرسدس بنز، راحتی بیش‌تری برای سرنشینان فراهم می‌کنند؛ ضمن اینکه محیط روشن‌تری نیز برای آن‌ها مهیا شده است.


منبع : زومیت

مشخصات پردازنده‌های کم‌مصرف جدید رایزن فاش شد - فناوری

سامسونگ در حال تجاری‌سازی پنل‌ Micro LED است - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا