مرسدس بنز قوی ترین هاچ بک جهان را معرفی می کند

پنج‌شنبه 2 فروردین 1397 اقتصادی
مرسدس بنز قوی ترین هاچ بک جهان را معرفی می کند

مرسدس بنز به تازگی جدیدترین نسل A کلاس را تولید کرده است. چهارمین نسل این خودرو همچنین نخستین نمایش عمومی خود را در نمایشگاه خودروی ژنو تجربه کرد. اما مرسدس بنز برای عرضه‌ی نسخه‌ی قدرتمند این خودرو یعنی با پسوند AMG نیز برنامه دارد.
مرسدس بنز A35 قرار است تا انتهای سال و با قدرت 300 اسب بخاری وارد بازار شود و با آئودی S3 و فولکس واگن گلف R رقابت کند. اما آنچه مورد توجه ماست این است که این خودرو نسخه‌ی قوی تر نیز با نام A45 خواهد داشت که مرسدس بنز امیدوار است این مدل بتواند تبدیل به یک معیار سنجش در دنیای هاچ بک های قدرتمند شود.
در مورد مشخصات فنی این خودرو باید به موتور بنزینی 4 سیلندر با حجم 2 لیتر اشاره کرد که به کمک توربوشاژر دارای قدرتی بیش از 400 اسب بخار است. البته مرسدس بنز عدد نهایی قدرت موتور این خودرو را هنوز اعلام نکرده است و تنها گفته است که از 400 اسب بخار بیشتر خواهد بود.

 

مرسدس بنز A35

مرسدس بنز A35

مرسدس بنز A45 جدید که در سال 2019 به بازار خواهد آمد همچنین از سیستم چهارچرخ محرکی متفوات با آنچه در مدل فعلی وجود دارد بهره مند خواهد شد و احتمالا این توانایی را خواهد داشت تا نیرو را تنها به چرخ های عقبی نیز انتقال دهد تا خودرو بتواند به خوبی دریفت نیز کند. احتمال چنین چیزی بسیار زیاد است چون مرسدس بنز قبلا چنین کاری را در مورد E63 S جدید نیز انجام داده است.
شایعاتی نیز وجود دارند مبی بر اینکه مرسدس بنز در مدل جدید کد 45 را کنار خواهد گذاشد و A کلاس جدید را با کد A50 که نشان دهنده ی قدرت بیشتر این خودرو است روانه بازار خواهد کرد. مرسدس بنز A35 از ماه آگوست وارد بازار اروپا خواهد شد.

اما خبر بد برای آمریکایی ها این است که مرسدس A45 در بازار آمریکا عرضه نخواهد شد و آمریکایی ها باید منتظر مدل جدید CLA45 بمانند. البته ممکن است A کلاس سدان که به زودی معرفی خواهد شد نیز در نسخه ی AMG به بازار آمریکا عرضه شود.
در انتها تصاویر A کلاس جدید را در گالری تصاویر می توانید مشاهده کنید.

منبع؛حبر پو
قیمت امروز خودرو ۱۳۹۷/۴/۱۳

قیمت امروز خودرو ۱۳۹۷/۴/۱۳

بررسی و مشخصات خودوروی ایرانی ساینا

بررسی و مشخصات خودوروی ایرانی ساینا

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا