مرسدس بنز، سری AMG از مدل‌ های الکتریکی EQ را تولید می‌ کند – فناوری

سه‌شنبه 26 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

مرسدس بنز به‌تازگی اعلام کرده است که قصد تولید سری AMG از خودروهای الکتریکی سری EQ خود را دارد. این خودروها قرار است جایگزین مدل SLS Electric Drive شوند.

Mercedes-AMG اعلام کرده است که قصد اضافه کردن مدل‌های EQ به سری محصولات AMG خود دارد. خودروهای EQ از خانواده‌ی مرسدس بنز، نسل بعدی ماشین‌هایی هستند که از پیشرانه‌های الکتریکی بهره می‌برند و به گفته‌ی اولا کالنیوس، رئیس بخش تحقیق و توسعه‌ی مرسدس، می‌توانند با AMG همکاری داشته باشند.

مرسدس بنز EQ

کالنیوس در اوایل امسال اعلام کرد:

من تصور نمی‌کنم این دو برند با هم اختلاف جدی داشته باشند. AMG درزمینه‌ی تیونینگ فعالیت دارد و یک تجربه‌ی عالی به مشتریان می‌دهد؛ اما بهترین وجه AMG اینجا است که خودروهایی تولید می‌کند که افراد می‌توانند در همه‌جا و هر زمان استفاده کنند. پیشرانه‌های الکتریکی نیز راه خود را به‌سوی AMG پیدا خواهند کرد. به نظر من، داشتن یک خودروی کاملاً برقی یا یک مدل EQ از سری AMG محال نیست.

توبیاس موئرز، رئیس Mercedes-AMG، اعلام کرد که ساخت یک خودروی کاملاً الکتریکی از سوی AMG در دستور کار بوده و قرار است جایگزین موفقی برای خودروی الکتریکی SLS Electric Drive باشد.

مرسدس بنز SLS Electric Drive

کالنیوس می‌گوید:

خودروی SLS Electric Drive پیش‌نمایشی از خودروهای آینده بود. این یک پروژه‌ی تحقیقاتی برای AMG بود تا بیشتر با دنیای خودروهای الکتریکی آشنا شود. پیش رفتن به‌سوی خودروهای کاملاً الکتریکی تنها به زمان بستگی دارد.


منبع : زومیت

گوشی ورنی آپولو 2 با ۸ گیگابایت رم و پردازنده Helio X30 در کنگره جهانی موبایل امسال معرفی خواهد شد - فناوری

تصویری از پنل جلوی ال جی جی 6 فاش شد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا