مجری سابق برنامه «هفت»: گزارش فردوسی پور فاجعه بود!

جمعه 1 تیر 1397 سینما

مجری سابق برنامه «هفت»: گزارش فردوسی پور فاجعه بود!

محمود گبرلو,اخبار صدا وسیما,خبرهای صدا وسیما,رادیو و تلویزیون
مجری سابق برنامه «هفت» از گزارشگر مسابقه ایران و مراکش انتقاد کرد.

محمود گبرلو با انتشار یادداشتی کوتاه در نقد عملکرد عادل فردوسی پور در اینستاگرام خود، واکنشی انتقادی به گزارش این مسابقه داشت. او در این باره نوشت:

 

گزارشگری عادل فردوسی پور در شب مسابقه ایران و مراکش فاجعه بود. نشان داد او مدیر و مجری لحظات بحران و هیجان نیست و در مقابل جواد خیابانی چقدر پخته و حرفه ای این لحظه حیاتی رو گزارش کرد. یک بار دیگه فیلم رو ببینید و کلمات فردوسی پور رو گوش کنید. اولاً که اصلا حواسش نبود و تا چند ثانیه اصلا متوجه نشد که قضیه چیه.

 

انگار به تلویزیون نگاه نمی کرد و بعد از کلمات بسیار سطحی استفاده کرد… «این پسرها!… ای جونم کی روش! چقدر کیف کردیم!» و در عوض خیابانی بسیار مسلط هم لحظه گل رو خیلی رسا بیان کرد و هم در لحظه لفظ جهانی رو برای این گل و بازیکنان به کار برد و باز در لحظه به امتیاز به دست آمده هم اشاره کرد.

 

توی استودیو هم عادل اون قدر هیجان کاذب داشت که حتی دریغ از دو کلمه کلام درست و حسابی و همش می گفت دیگه نباید امشب آگهی پخش کنند، در صورتی که اصلاً بحث آگهی نبود بلکه خبر ساعت ۲۲ باید روتین پخش می شد. یا عدم حضور تحلیلگری قوی که کمک حال او باشد مثل صدر عزیز و در مقابل خیابانی و قاسمی زیباترین تحلیل را بر زبان جاری ساختند. وظیفه یک مجری در وهله اول کنترل خود و مخاطب در شرایط هیجانی و بحرانی است.

 

 

khorasa​nnews.‎​com

مرجع : سرپوش

بازتاب «آنسوی ابرها» مجید مجیدی در رسانه‌های خارجی

اولین تصاویر از فیلم «شهربازی» محصول مشترک ایران، کانادا و فرانسه

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا