مازراتی چه زمانی به فراخوان‌ های پرتعداد خود پایان خواهد داد؟ – فناوری

چهارشنبه 20 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

فراخوان‌های متعدد مازراتی در چند ماه گذشته باعث آزردگی خاطر مشتریان این برند لوکس شده است.

مازراتی قصد دارد ۵۰ هزار دستگاه از خودروهای خود در آمریکا را به خاطر مشکل نشت سوخت و اتصال کوتاه تجهیزات الکتریکی به تعمیرگاه‌های مجاز فرابخواند.

خودروهای ایتالیایی شهرت خیلی خوبی به خاطر تولید محصولات باکیفیت و قابل‌اعتماد ندارند. مازراتی قصد دارد مشتریان خودروسازهای آلمانی را به‌سوی خود جذب کند. این کار نیازمند تلاش فراوان است. با این‌حال به نظر می‌رسد همه‌چیز در حال برعکس شدن است و فراخوان‌های زیادی برای محصولات این خودروساز اعلام شده است.

مازراتی

اداره‌ی امنیت ترافیک در بزرگراه‌های آمریکا در اواخر هفته‌ی قبل دو فراخوان برای خودروهای مازراتی صادر کرده است. یکی از آن‌ها برای مشکل اتصال کوتاه در تجهیزات الکتریکی و دیگری برای نشت سوخت بوده است.

مشکل اتصال کوتاه تقریباً ۳۹ هزار و ۳۸۱ نمونه از خودروهای کواتروپورته، گیبلی و لوانته تولید سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد دلیل این اتصال کوتاه، ساییدگی روکش یک دسته سیم به‌واسطه‌ی برخورد با ریل تنظیم‌کننده صندلی باشد. مشکل نشتی بنزین نیز در ۱۰ هزار و ۸۷۹ دستگاه کواتروپورته و گیبلی مدل ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ بروز کرده است.

این دو فراخوان، ۵۰ هزار دستگاه دیگر از محصولات مازراتی در ایالات‌متحده را به فهرست مراجعه‌کنندگان به تعمیرگاه‌های مجاز اضافه می‌کند. ماه گذشته، این نیزه‌دار ایتالیایی فراخوان دیگری برای تمامی مدل‌های فروخته‌شده‌ی لوانته S در آمریکا صادر کرد. دلیل این فراخوان مشکل قطعی در سیستم انتقال قدرت بود. ماه قبل از این اتفاق نیز مازراتی سه فراخوان دیگر صادر کرده بود.

مازراتی لوانته

با این‌که صدور فراخوان تنها نشانه برای سنجش کیفیت ساخت و قابلیت اعتماد به یک محصول نیست، اما این روند نمی‌تواند برای برندی که سعی در به دست آوردن سهم بیشتری از بازار خودروهای لوکس دارد، اتفاق مثبتی باشد. به نظر می‌رسد این اتفاق به یک مشکل همه‌گیر در تمام گروه خودروسازی فیات کرایسلر، که مازراتی نیز عضوی از آن است، تبدیل شده باشد.


منبع : زومیت

فایل راهنمای اندروید 7 نوقا برای گلکسی اس 6 جزئیات کلیدی این آپدیت را مشخص کرد - فناوری

اوپو در بازار گوشی هوشمند چین در جایگاه نخست قرار گرفت - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا