لیست 10 گوشی هوشمند مقرون به صرفه از دید انتوتو در ماه فوریه منتشر شد – فناوری

جمعه 20 اسفند 1395 فناوری

بنچمارک انتوتو لیستی از برترین گوشی‌های هوشمند ماه فوریه که ارزش خرید بالایی دارند را منتشر کرد.

انتوتو لیستی از ۱۰ گوشی‌هوشمند برتر را منتشر کرده که این گوشی‌ها با توجه به قیمت‌شان ارزش خرید بالایی دارند. در نظر داشته باشید که این لیست برای ماه فوریه در نظر گرفته شده است. این رتبه‌بندی بر اساس قیمت گوشی‌های هوشمند در بازه‌ی زمانی یکم تا ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ انجام شده است. همچنین باید توجه کنید که در این لیست فقط برندهای چینی حضور دارند که البته با توجه به قیمت‌های پایین قابل انتظار نیز هست.

با مقایسه‌ی این لیست با داده‌های به‌دست آمده در دو ماه گذشته می‌توان به‌خوبی کاهش نسبت مقرون‌به‌صرفه بودن این دستگاه‌ها را مشاهده کرد. این یعنی مشتریان به توجه به پولی که برای خرید این نوع گوشی‌های هوشمند پرداخت کرده‌اند، ارزش کم‌تری دریافت کرده‌اند. نسبت قیمت در نظر گرفته شده این لیست نیز بر اساس امتیاز متوسط بنچمارک انتوتو گوشی‌هوشمند تقسیم بر قیمت کنونی آن به‌دست آمده است. قیمت کنونی گوشی‌های حاضر در این لیست‌ بر طبق جدیدترین ارزش تعیین شده در وب‌سایت Jingdong در نظر گرفته شده است. همچنین از آنجا که گوشی‌های هوشمند معمولا در مدل‌های مختلفی با حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت، ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه می‌شود، قیمت تعیین شده برای هر مدل نیز با توجه به حجم حافظه‌ی داخلی آن‌ها تغییر می‌کند. به همین دلیل میزان حافظه‌ی داخلی مدل‌های حاضر در این لیست در کنار نام آن‌ها درج شده است.

antutu

در بالاترین جایگاه لیست مورد بحث گوشی‌هوشمند ZUK Z2 لنوو قرار گرفته که از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره می‌برد. این دستگاه همچنین به چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز شده و در حال حاضر با قیمت ۱۱۹۹ یوان چین (حدود ۱۷۴ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. این برچسب قیمتی باعث شده تا گوشی مورد بحث ارزان‌ترین پرچمدار موجود در بازار باشد چراکه با توجه به پولی که برای خرید آن پرداخت می‌کنید، بیشترین امکانات را دریافت خواهید کرد. دومین جایگاه لیست یاد شده متعلق به گوشی‌هوشمند LeEco Le Max 2 است که ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی بهره می‌إرد. به‌نظر می‌رسد در ماه فوریه شاهد کاهش قیمت این محصول بوده‌ایم. اما جایگاه سوم لیست مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌های هوشمند انتوتو در ماه فوریه به  LeEco Le 2 می‌رسد که با وجود ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی قیمت آن ۹۹۹ یوان چین (حدود ۱۴۵ دلار آمریکا) است. جایگاه چهارم لیست یاد شده نیز به گوشی‌هوشمند دیگری از کمپانی LeEco یعنی LeEco Le Pro 3 می‌رسد. این محصول نیز ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی دارد و قیمت آن ۱۸۹۹ یوان چین (حدود ۲۷۵ دلار آمریکا) است. در نهایت گوشی‌هوشمند شیائومی ردمی نوت ۴ با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره سازی در مکان دهم لیست انتوتو قرار گرفته است. این دستگاه نیز باقیمت ۱۱۹۹ یوان چین (حدود ۱۷۴ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد.

گوشی‌هوشمند ZUK Z2 Pro لنوو با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی به عنوان یک مدل مجزا در مکان هشتم لیست یاد شده قرار گرفته است. این دستگاه از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و قیمت آن ۱۸۹۹ (حدود ۲۷۵ دلار آمریکا) یوان چین است. سایر گوشی‌های این لیست Cool 1 Dual، شیائومی می ۵ اس، شیائومی می ۵ و میزو متال هستند.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

افشای جسچر جدید حسگر اثرانگشت نکسوس‌های جدید-فناوری

پیاز ضد اشک در راه است!-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا