لکسوس RX200t در ایران رؤیت شد – فناوری

چهارشنبه 14 تیر 1396 فناوری

اولین خودروی لکسوس RX200t وارداتی به داخل کشور در یکی از نمایشگاه‌های خودروی تهران رؤیت شد.

ایرتویا نماینده تویوتا ژاپن در ایران، پس از کسب مجوزهای لازم اقدام به ثبت سفارش خودروی لکسوس RX200t کرد تا این خودروی شاسی‌بلند زیبا را به سبد محصولات خود اضافه کند. درحالی‌که هنوز اولین محموله این شرکت وارد ایران نشده، این خودرو سر از خیابان‌های تهران درآورده است.

اگر چه ایرتویا به‌عنوان نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران و واردکننده رسمی این خودرو، پیش‌فروش آن را با موعد تحویل ۱۸۰ روزه آغاز کرده است؛ اما به نظر می‌رسد بازار آزاد تشنه‌تر از آن است که تا رسیدن اولین محموله وارداتی این شرکت صبر کند. از این‌رو اولین خودروی RX200t امروز در مقابل یکی از نمایشگاه‌های تهران رؤیت شد.

طبیعتا چند دستگاه از این خودروی لوکس وارد کشور شده است؛ اما بعید به نظر می‌رسد تعداد آن‌ها حتی به انگشتان دو دست هم برسد. به‌هرحال حضور این خودرو در بازار آزاد نشانه آن است که به‌زودی باید شاهد تردد نمونه‌های بیشتری از آن در جاده‌های کشور باشیم.

lexus rx200t

مقاله‌ی مرتبط:

مدلی که هم‌اکنون در تهران رؤیت شده، مدل F Sport است که به‌عنوان یکی از کامل‌ترین نسخه‌های این خودرو شناخته می‌شود و با قیمت قطعی ۵۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود در آینده نه‌چندان دور شاهد مدل‌های ساده‌تر و حتی کامل‌تر این خودرو در داخل کشور باشیم.

هنوز قیمت قطعی فروش این خودرو از طرف ایرتویا اعلام نشده است. با توجه به حضور ولوو XC90 مدل‌ ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در محدوده قیمتی ۵۲۰ تا ۶۵۰ میلیون تومان به‌عنوان محصولی پیشرفته و با امکانات متنوع، به نظر می‌رسد در آینده شاهد رقابتی سخت میان این دو خودروی شاسی‌بلند در رده قیمتی بالای نیم میلیارد تومان باشیم.


منبع : زومیت

میزو پرو 7 به نمایشگر ثانویه رنگی مجهز شده است - فناوری

۱۴ تیر: سالگرد درگذشت کسی که اولین عکس تاریخ را گرفت - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا