لوازم جانبی گلکسی نوت 8: گیر وی آر جدید با کنترلر و قاب های محافظ با طرح های متفاوت – فناوری

چهارشنبه 1 شهریور 1396 فناوری

مراسم معرفی گلکسی نوت ۸ هم اکنون در حال برگزاری است و حالا لوازم جانبی جدیدی برای این محصول در نظر گرفته که از جمله می‌توان به گیر وی‌آر جدید با کنترلر اشاره کرد.

سامسونگ  مراسم آنپکد را آغاز کرد و از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرد. گلکسی نوت ۸ به همراه تعداد قابل توجهی لوازم جانبی به بازار عرضه خواهد شد. سامسونگ در کنار فبلت نو رسیده‌ی خود تعدادی قاب محافظ، قاب مجهز به صفحه‌ کلید فیزیکی QWERTY و یک گیر وی‌آر جدید به همراه کنترلر نیز به بازار عرضه خواهد کرد. اگر شما هم اکنون دارنده‌ی یک گلکسی اس ۸ یا گلکسی اس ۸ پلاس هستید، شاید بتوانید برخی از لوازم جانبی گوشی خود را بدون هیچ مشکلی در کنار نوت ۸ نیز مورد استفاده قرار دهید. 

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی در نظر گرفته شده برای گلکسی نوت ۸، داک سامسونگ DeX است. ما این محصول را در زمان معرفی گلکسی اس ۸ نیز دیده بودیم و حالا می‌توان از گلکسی نوت ۸ در کنار این داک استفاده کرد. شما با اتصال یک کابل اچ‌دی‌ام‌آی و اتصال داک به مانیتور و نیز اتصال یک کیبورد و ماوس از طریق یواس‌بی یا بلوتوث و در نهایت قرار دادن گوشی نوت ۸ روی داک مورد اشاره، از سیستم‌عامل سفارشی سامسونگ در حالت دسکتاپ بهره ببرید؛ درست همانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس که با داک DeX سازگاری دارند.

در حال حاضر یک اپلیکیشن لانچر بازطراحی شده در کنار گیم‌لانچر جدید، تمامی عنوان مرتبط روی گوشی هوشمندتان را در یک‌جا نمایش خواهند داد. علاوه بر این داک نامبرده از دستگاه‌های جانبی مثل کیبورد و کنترلرهای مخصوص بازی هم پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از ویدیو کنفرانس از دیگر ویژگی‌های جدید DeX است و شما می‌توانید بدون قطع کردن تماس‌ها، گوشی نوت ۸ را روی داک قرار داده و یا آن را از روی داک بردارید. سامسونگ می‌گوید که این ویژگی به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس اضافه خواهد شد؛ اما گوشی نوت ۸ اولین محصول این شرکت کره‌ای است که چینین قابلیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سامسونگ امسال تعداد قابل توجهی قاب محافظ در طرح‌های مختلف برای گلکسی نوت ۸ آماده کرده است. برخی از این قاب‌ها طراحی کلاسیک دارند و برخی دیگر از جنس چرم و پارچه تولید شده‌اند. در تعدادی از این قاب‌ها یک استند کاربردی نیز در نظر گرفته شده است. افزون بر این، سامسونگ تعدادی قاب محافظ از جنس پلاستیک و سیلیکون نیز برای علاقمندان به نوت ۸ تدارک دیده است.

لوازم جانبی نوت ۸ 

قاب مجهز به کیبورد QWERTY سامسونگ مجددا به بازار عرضه خواهد شد؛ چراکه همچنان افرادی وجود دارد که به یاد گوشی‌های بلکبری خود به کیبوردهای فیزیکی علاقه‌ی زیادی دارند. درست مثل مدل‌های قبلی این قاب، کاربر می‌تواند آن را به گوشی نوت ۸ خود متصل کرده و در این حالت نمایشگر دستگاه به اندازه‌ی فضای صفحه‌کلید فیزیکی پایین قاب، کوچک خواهد شد تا کاربر بتواند با روشی بهینه از این صفحه کلید در کنار نمایشگر لمسی بهره ببرد.

مدل جدیدی از گیر وی‌آر با کنترلر برای گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ تولید شده است. این محصول طراحی شده تا با ابعاد بزرگ‌تر فبلت جدید سامسونگ همخوانی داشته باشد. گیر وی‌آر جدید همچنین از نسل جدید کنترلر بی‌سیم سامسونگ پشتیبانی می‌کند و سامسونگ میزان تاخیر دستورهای این کنترلر را زیر ۲۰ میلی ثانیه اعلام کرده است. گیر وی‌آر جدید علاوه بر فبلت نوت ۸ با گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس پلاس و حتی گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج، گلکسی اس ۶، گلکسی اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس سازگاری دارد.

گیر وی‌آر جدید در کنار نوت ۸ از فردا (دوم شهریور) قابل پیش خرید خواهد بود. هر دو محصول یاد شده به طور آنلاین از طریق وب‌سایت سامسونگ، آمازون و نیز ا طریق فروشگاه‌های بست‌بای در دسترس علاقمندان قرار خواهند گرفت. این دو دستگاه همچنین توسط اپراتورهای AT&T، اسپرینت، ورزایزن و US Cellular به مشتریان عرضه خواهند شد. فروش گیر وی‌آر جدید از طریق فروشگاه‌های فیزیکی از تاریخ ۱۵ سپتامبر و با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

قاب های محافظ گلکسی نوت ۸

اگر شما گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ را پیش خرید کنید، سامسونگ برخی لوازم جانبی این محصول را به همراه خود گوشی به طور رایگان برای شما ارسال خواهد کرد. افرادی که گوشی هوشمند مورد بحث را در فاصله‌ی بین ۲۴ سپتامبر یعنی فردا تا ماه سپتامبر سفارش می‌دهند، امکان انتخاب یک دوربین گیر ۳۶۰ یا یک کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت را به طور رایگان خواهند داشت. این دسته از خریداران نوت ۸ همچنین پد شارژ بی‌سیم گلکسی نوت ۸ را در بسته‌ی اصلی این محصول دریافت خواهند کرد. 

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع : زومیت

ماهواره آسگاردیا، نخستین کشور فضایی جهان، تابستان امسال به فضا فرستاده می‌شود - فناوری

تصاویر/ رونمایی از اژدها در توکیو-فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا