قیمت پیکسل 2 و پیکسل 2 ایکس ال فاش شد – فناوری

چهارشنبه 29 شهریور 1396 فناوری

در فاصله‌ی دو هفته مانده به رونمایی از پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال، اطلاعات جدیدی شامل رنگ‌ها و قیمت پرچم‌داران جدید این شرکت فاش شده است.

اطلاعات ارائه شده نشان از این دارند که گوگل در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهرماه) از دو پرچمدار خود یعنی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس ال طی مراسمی رونمایی خواهد کرد. حال در فاصله‌ی دو هفته مانده به رونمایی از این گوشی‌های هوشمند، اطلاعاتی شامل قیمت احتمالی این محصولات به همراه رنگ‌هایی که پیکسل ۲ و پیکسل ۲ ایکس‌ال عرضه خواهند شد، فاش شده است. البته تصاویر فاش شده‌ی منتسب به این گوشی‌های هوشمند فقط پنل پشتی را نمایش می‌دهند، حال آنکه با همین تصاویر نیز می‌توان زبان طراحی این گوشی‌ها را مشاهده کرد.

پیکسل 2

بهتر است در ابتدا نگاهی به پیکسل ۲ داشته باشیم. تصاویر فاش شده از این گوشی‌هوشمند نشان از این دارد که پیکسل ۲ احتمالا در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی راهی بازار خواهد شد. نام رنگ‌های این گوشی‌ها نیز فاش شده که به ترتیب Kinda Blue ،Clear White و Just Black است.

اطلاعات موجود نشان از این دارند که پیکسل ۲ با قیمت ۶۴۹ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد حال آنکه نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی هوشمند ۷۴۹ دلار قیمت خواهد داشت. در صورتی که قیمت‌های منتسب به پیکسل ۲ رنگ واقعیت به خود بگیرد، در این‌صورت گوگل تغییری در قیمت‌های نسل جدید پرچمدارانش نداده است و حتی پیکسل ۲ با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی را می‌توان با همان قیمت ۶۴۹ دلاری پیکسل با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی خریداری کرد.

پیکسل 2 ایکس ال

پیکسل ۲ ایکس ال نیز در دو رنگ راهی بازار خواهد شد. یکی از این رنگ‌ها مشکی بوده و رنگ دوم ترکیبی از مشکی و سفید خواهد بود. پیکسل ۲ ایکس ال در مقایسه با برادر کوچکتر خود برچسب قیمت بالاتری خواهد داشت؛ به‌طوری که براساس اطلاعات ارائه شده این گوشی هوشمند با قیمت ۸۴۹ دلاری برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی و ۹۴۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی راهی بازار خواهد شد. پیکسل ۲ ایکس ال فقط با ترکیب حافظه‌ی یادشده راهی بازار خواهد شد. خبر بد در مورد پیکسل ۲ ایکس ال این است که این گوشی با ۸۰ دلار افزایش قیمت در مقایسه با پیکسل ایکس ال راهی بازار می‌شود.


منبع : زومیت

چرا ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما فقط در اپلیکیشن سپهر360 قابل مشاهده است!!؟ - فناوری

زیباترین خیابان های دنیا کدامند؟ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا