فهرست افزایش قیمت محصولات میتسوبیشی در ایران منتشر شد – فناوری

یکشنبه 24 دی 1396 فناوری

بر اساس جدیدترین فهرست قیمت خودروهای میتسوبیشی در ایران که شرکت آرین موتور منتشر کرده است؛ خودروهای این شرکت ژاپنی شاهد افزایش قیمت ۱۲ میلیون تا ۴۸ میلیون تومانی بوده‌اند.

تنها به فاصله‌ی ۳ هفته از ابلاغ رسمی دستورالعمل جدید واردات خودرو از سوی اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور که در آن تعرفه‌های واردات خودرو بر اساس حجم پیشرانه و ارزش گمرکی دچار تغییر شده است؛ شرکت‌های واردکننده‌ی خودروهای خارجی در حال اعلام لیست قیمت جدید محصولات خود هستند.

مقاله‌ی مرتبط:

اولین شرکتی که قیمت‌های جدید محصولات خود را اعلام کرد کرمان‌موتور بود که به‌عنوان واردکننده‌ی محصولات هیوندای کره‌ جنوبی در ایران فعالیت می‌کند. پس از آن، شرکت نگین‌خودرو نماینده‌ی رسمی رنو فرانسه در ایران قیمت جدید محصولات پرطرفدار این روزهای بازار خودروی ایران یعنی رنو تالیسمان و شاسی‌بلند کولئوس را ۴۰ تا ۵۴ میلیون تومان افزایش داد تا پیش‌بینی کارشناسان و فعالان بازار خودرو مبنی بر افزایش قیمت خودروهای وارداتی پس از اعلام رسمی افزایش تعرفه‌ی واردات خودرو تا ۹۵ درصد، محقق شود.

اما به تازگی، شرکت آرین موتور که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان واردکننده‌ی رسمی خودروهای میتسوبیشی ژاپن به ایران معرفی شده است، برای عقب نماندن از رقبا و از قافله‌ی افزایش قیمت‌های اخیر، فهرست جدیدترین قیمت محصولات خود را منتشر کرد.

بر اساس بخشنامه‌ی فروش جدید آرین موتور، خودروی شاسی‌بلند و قدرتمند اوتلندر که تا پیش از این با قیمت ۲۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رفت، برچسب قیمتی ۲۹۹ میلیون تومانی گرفته و بدین‌ترتیب این شاسی‌بلند ژاپنی دچار افزایش قیمت ۴۸ میلیون تومانی شده است. دیگر رقیب این خودرو در گروه رنو یعنی کولئوس نیز پس از افزایش قیمت توسط نگین خودرو با قیمت ۲۹۸ میلیون تومان عرضه می‌شود. 

Mitsubishi ASX

دیگر خودروی جذاب میتسوبیشی، کراس‌اور ASX است که شاهد افزایش ۳۳ میلیون تومانی قیمت آن هستیم. خودروی ASX در حالی از این پس با قیمت جدید ۲۲۹ میلیون تومان از سوی آرین موتور به فروش خواهد رفت که تا پیش از ابلاغ تعرفه‌های جدید واردات خودرو، ۱۹۶ میلیون تومان قیمت داشت. میتسوبیشی لنسر نیز از موج افزایش قیمت در امان نمانده است و از این پس، سدان ژاپنی در مدل ۲۰۱۸ با قیمت جدید ۱۷۹ میلیون تومان به علاقه‌مندان تحویل خواهد شد. پیش از این لنسر با قیمت ۱۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان توسط واردکننده‌ی رسمی محصولات میتسوبیشی در ایران به مشتریان تحویل می‌شد تا این خودرو هم افزایش قیمت ۳۱ میلیون تومانی تجربه کند.

نهایتا خودروی کوچک و اقتصادی میتسوبیشی میراژ نیز شاهد کمترین میزان افزایش قیمت بوده است. این خودرو با ۱۲ میلیون تومان افزایش، از این پس با قیمت ۹۹ میلیون تومان به فروش خواهد رسید.

جدول قیمت‌های جدید محصولات میتسوبیشی در ایران را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. خودروهای میتسوبیشی از امروز ۲۳ دی‌ماه با قیمت‌های جدید مندرج در جدول زیر به فروش خواهند رفت.

خودرومدلقیمت پیشینقیمت جدید
میتسوبیشی اوتلندر۲۰۱۷۲۵۱,۹۰۰,۰۰۰۲۹۹,۰۰۰,۰۰۰

میتسوبیشی ASX

۲۰۱۷۱۹۶,۵۰۰,۰۰۰۲۲۹,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی لنسر۲۰۱۷۱۴۸,۷۰۰,۰۰۰۱۷۹,۰۰۰,۰۰۰
میتسوبیشی میراژ۸۷,۵۰۰,۰۰۰۹۹,۰۰۰,۰۰۰

پیش از این شرکت ایرتویا نیز همانند نگین خودرو و کرمان موتور از قیمت‌های جدید محصولات خود رونمایی کرده بود. قیمت خودروهای تویوتا به‌طور متوسط ۲۰ درصد افزایش قیمت دارند.


منبع : زومیت

طراحی دفتر کار لنوو؛ بوگوتا - فناوری

درس‌هایی از تورنتو، کلیدهای ساخت یک شهر استارتاپی - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا