فال یکشنبه 27 خرداد 1397

شنبه 26 خرداد 1397 طالع بینی
فال روزانه
 

 فال متولدین فروردین ماه

 شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید که می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینکه شما توانایی این را دارید که قبل از برنامه‌ریزی کردن دست به کار شوید، ولی این نوع کار کردن با خصلت فکورانه شما که امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینکه حتی بعد از اینکه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان کمک کند که تیرتان را به هدف بزنید.

 فال متولدین اردیبهشت ماه

شما در کار یا حرفه ای مشغول هستید که اصلا رضایتی از این کار ندارید، به همین دلیل عدم رضایت از شغلتان باعث شده است که شما در شرایط بدی قرار بگیرید. احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنید، تا ببینید مساله‌ای که مدتی است  برای آن اینقدر ناراحت هستید ارزش این همه نگرانی و دلسرد شدن از زندگی را دارد؟  قبل از این که در مورد هر موضوعی نگران باشید بهتر است اول به آن فکر کنید و بعد غصه را آغاز نمایید.

 فال متولدین خرداد ماه

 شما دلتان می‌خواهد که برای مدت کوتاهی همه چیز را رها کنید، اما متوجه می‌شوید نمی‌توانید به راحتی کاری کنید که این اتفاق بیفتد. بنابراین ممکن است از خودتان ناامید شوید. اما این واقعا مشکل شما نیست، صبر داشته باشید و ببینید که چگونه مسئولیتهایتان در طول این روزها کم تر می‌شود و بعد برگردید به اینکه وقت فراقتی برای خود در برنامه زندگیتان بگنجانید.

 فال  متولدین تیر ماه

برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود. اما تغییر عمیق دیگری هم در جهان رویاهای شما رخ می‌دهد که ممکن است بعدها نتیجه آن مشخص شود حتی اگر دیگران نتوانند اثرات آن را ببینند.

 فال متولدین مرداد ماه

اگر دیگران به سردی با شما رفتار می‌کنند و شما انتظار چنین رفتاری را از آنها نداشته‌اید نباید فوراً به آنها اعتراض کنید. شما می‌توانید پیامهای دوگانه‌ای بفرستید. با وجود اینکه شما خواستار برقرار کردن کردن ارتباطی احساسی هستید ولی اعمال شما نشان دهنده چیز دیگری است. اگر شما از نوع واکنش دیگران می‌ترسید، دلیلش این است که شما کم حرف‌تر شده‌اید. شما می‌توانید با صحبت کردن در مورد نیازهایتان همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

 فال متولدین شهریور ماه

 باتوجه به اینکه ماه کامل در دومین خانه تان یعنی خانه نتایج قرار گرفته است، شما باور دارید که اوضاع مالی تان بهتر از همیشه شده است. خوشبختانه شما قادر هستید شیوه‌های جدیدی را در محل کارتان به کار ببرید که باعث ترفیع حقوقتان شود. اما انتظار ثروت بادآورده نداشته باشید و روی احتمالات هم حساب نکنید.

 فال متولدین مهر ماه

باوجود اینکه امروز وقت خالی زیادی دارید ولی نمی‌توانید خوب استراحت کنید. شما نمی‌توانید به خوبی بین کارهایی که قول داده اید انجامشان دهید و اینکه اصلا هیچ کاری انجام ندهید تعادل ایجاد کنید. شما احساس می‌کنید شایستگی داشتن اوقات بیکاری بیشتری را دارید و از افرادی که وظایف و مسئولیت‌هایتان را بهتان یادآوری می‌کنند رنجیده خاطر می‌شوید. فراموش نکنید دلیل عصبانیت شما واقعا هیچ ربطی به دیگران ندارد؛ بلکه شما می‌توانید با تغییر دادن نگرش‌های خود زندگی تان را نیز بهتر کنید.

 فال متولدین آبان ماه

امروز تمرین کردن برای شما مهمتر از همیشه است به خاطر اینکه انرژی محصور شده در بدن شما نیاز به رها شدن دارد. اگر نتوانید کاری کنید که آنها آزاد شوند احتمالا با یک انفجار احساسی مواجه خواهید شد. به علاوه ممکن است قادر نباشید که از کلمات برای بیان کردن نارضایتی‌تان استفاده کنید و این باعث می‌شود در مرحله ای از ناامیدی و آشفتگی باقی بمانید. اگر نتوانید زمانی را برای کار بیابید حتی اگر این زمان اندک باشد کمی قدم زدن در طبیعت می‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقویت کند.

 

فال متولدین آذر ماه

  شما ممکن است امروز مسئولیت کارهای زیادی را به عهده بگیرید چون که به نظرتان می‌رسد آنها ساده تر از همیشه هستند. اما مشکل اینجاست که مایل نیستید که پروژه‌ای را ادامه دهید تا زمانیکه بدانید  واقعا آن  کار درست است، وگرنه ممکن است همه راهی که رفته بودید را بازگردید. اگر چه ممکن است دیگران به این تفاوت‌ها توجهی نکنند، اما مهم این است که شما کار خود را با کیفیت خوبی انجام دهید. به جای اینکه بعضی وظایف خود را کنار گذاشته و انجام ندهید، آن را به روز دیگری موکول کنید.

 فال متولدین دی ماه

شما احساس می‌کنید که خیلی فوری باید روی مسأله غیر قابل حلی که در روابط دوستی شما حاصل شده است کار کنید. متأسفانه در حال حاضر شما هرچقدر هم که سعی کنید، نمی‌توانید این مسأله غامض را حل کنید. برای همین هم اکنون به شما توصیه می‌شود مدتی آن را به حال خود  رها کرده و تا جایی که می‌توانید به جنبه‌های مثبت فکر کرده و لذت ببرید.

 فال متولدین بهمن ماه

عقاید بزرگی که طی این چند هفته گذشته داشته‌اید، امروز واقعی‌تر می‌شوند. این مثل برنامه‌ای می‌ماند که فکر می‌کردید در آینده‌ای دور تحقق پیدا می‌کند اما الان به نزدیکتر شده اید . اما اینکه شما به دنبال ایجاد هیجان در زندگی اتان هستید دلیل بر رسیدن شما به اهدافتان نیست. هنوز خیلی کار دارید تا به آرزوهایتان پی ببرید بنابراین وقت را تلف نکنید تا بتوانید به زودی موفقیت خود را جشن بگیرید.

 فال متولدین اسفند ماه

اگر شما آرزوهای بلند پروازانه‌ای برای آینده خود دارید، امروز در حالیکه برنامه های بزرگتان نقش بر آب می‌شوند، اعتماد به نفستان نیز متزلزل می‌شود. اما یادتان باشد که پایان هر شب سیه سفید است! شما معمولا خیلی تمایل ندارید مسیر خود را خیلی سریع عوض کنید و همین کمکتان می‌کند تفاوت بین شادی و ناراحتی را خوب درک کنید. از زمانیکه امکان وارد کردن پروژه‌های جدید و ایده‌های بهتر را به زندگی تان ایجاد کنید، از بین بردن تعلقات و وابستگی ها به برنامه‌های قبلی تان می‌تواند برای شما کاری روح افزا و نشاط آور باشد.

منبع:نمناک

فال روزانه 

فال سه شنبه 29 خرداد 1397

فال روزانه 

فال شنبه 26 خرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا