فال پنج شنبه 31 خرداد 1397

چهارشنبه 30 خرداد 1397 طالع بینی
فال روزانه

– فال متولدین فروردین ماه

 امروز شما واقعاً خلاق و هوشمند هستید، اما اگر در مقابل دیدگاه‌های عالی‌تر مقاومت کنید مشکل ایجاد خواهد شد. شما به خصوص مواقعی که فکر می‌کنید خطرهای زیادی تهدیدتان می‌کند، حسابی گیج و آشفته می‌شوید. باوجود اینکه شما بر روی جزئیات بیشتر تمرکز می‌کنید، ولی اینها جزئیاتی شبیه به هم هستند که باعث شکست خوردن‌تان می‌شوند. برعکس شما باید ایده‌های بزرگ داشته و خطر کردن را بپذیرید.

– فال متولدین اردیبهشت ماه

معمولا شما در یک درگیری ترجیح می‌دهید که از بحث و مشاجره پرهیز و سعی می‌کنید تا حد امکان از مقابله و کشمکش اجتناب کنید. به هر حال امروز ممکن است شخصی به شما زیادی فشار وارد کند و با این کاراعصاب تان را تحریک کند. بسیار سخت است که بخواهید از این درگیری پرهیز کنید به خاطر اینکه شاید اصلا متوجه نباشید که چه اتفاقی افتاده است. اگر این فشار شما را از کوره بدر برد اجازه ندهید که هیچ کس شما را از رسیدن به هدف تان بازدارد.

– فال متولدین خرداد ماه

حتی در این طولانی ترین روز سال، هنگامی که در مورد مفهوم زندگی سئوالهایی به ذهنتان خطور می کند، ممکن است مجبور شوید به اعماق تاریک یک شب نفوذ کنید. خوشبختانه این مسأله غامض نسبت به هستی خیلی پایدار نیست، بنابراین شما به زودی قادر خواهید بود به همان رویه واقع بینی خود در زندیگی تان برگردید. اگر از خودتان یا مسیری که در پیش گرفته اید زیاد مطمئن نیستید، قبل از اینکه تصمیم مهمی بگیرد صبر کنید تا ببینید که چه اتفاقی می افتد.

– فال متولدین تیر ماه

شما از مسیری که انتظار داشتید طی شود کمی فاصله گرفتید و دور شده اید، اما به زودی زنگ خطری برای شما به صدا در خواهد آمد و شما متوجه خواهید شد اگر هوشیار باشید و صدای زنگ را بشنوید  به مسیر درست و صحیح باز حواهید گشت. متاسفانه شما انعطاف پذیری خود را از دست داده‌اید و به همین علت از لحاظ روحی ضعیف شده‌اید اما باید بدانید که سورپرایز بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

– فال متولدین مرداد ماه

وقتی که شما امروز از احساسات جدید خود صحبت می‌کنید، قادر نیستید آنها را از رویاهایتان تمیز دهید. با همه این احوال برای برخوردار شدن از یاری دیگران بهشان تکیه نکنید، چرا که آنها همه حقیقت و وقایع را بهتان نخواهند گفت. اگر شما خیلی دوست دارید بدون هیچ چشم داشتی دیگران را در جریان مراحل پیشرفت معنوی خود قرار دهید، در حالی که بر روی مشکلات غیر قابل حل کار می‌کنید احساس بهتری نیز نسبت  به خودتان پیدا خواهید کرد.

– فال متولدین شهریور ماه

شما امروز دغدغه زیادی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با این حال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

– فال متولدین مهر ماه

امروز برایتان سخت است که خط و خطوطی که برای برنامه ریزی درباره آینده لازم دارید را رسم کنید. شما ایده‌های بزرگی درباره آنچه که می‌خواهید انجام دهید دارید  که باعث می‌شود کنترل اشتیاق و شور و شوق خود را از دست بدهید. با وجود اینکه همه چیز خوب به نظر می‌رسد،‌ اما مشکل از اینجا ناشی می‌شود که شما درمی‌یابید که ممکن است اهداف خود را از دست بدهید. اگر بخواهید خود را مجبور به کاری کنید، این کار نمی‌تواند شما را موفق کند، شاید بهتر باشد که آسوده باشید و استراحت کنید.

– فال متولدین آبان ماه

 شما امروز ایده‌ای شگفت‌آور به همراه برنامه کاری بزرگی برای اجرا کردن آن دارید. اما همین که شروع به کار کنید، می‌توانید بفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممکن است شما تا زمانی که انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف کرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اکنون انعطاف‌پذیری می‌تواند برای شما حکم اسلحه‌ای نهانی را داشته باشد.

 

– فال متولدین آذر ماه

به تنهایی شناور شدن در دریای خروشان احساساتتان امروز کاری با صفا و خوش به نظر می‌رسد، اما هر بار که شما احساس رضایت می‌کنید، یکدفعه افکار غیر قابل پیش بینی از راه می‌رسند و شما را از خیال واهی بیدار می‌کنند. هرچه که روز جلو می‌رود، شما آگاه می‌شوید که حوادث واقعی در زندگی روزانه تان بر خیالات و رویاها ارجحیت دارند. برگشتن به سوی زندگی واقعی برای شما کار راحتی نیست، اما این کاری است که انجام دادنش واقعا لازم است.

– فال متولدین دی ماه

 شما از نقش بازی کردن خسته شده اید مخصوصا اینکه نقش کسی را بازی می کنید که از شما خیلی جدی تر است و شما آن را دوست ندارید. اما امروز فرصت این را دارید که اثبات کنید تبدیل به یک آدم جدید و متعالی شده اید. زیاده از حد صادق بودن با دیگران ممکن است این روزها برای شما دردسر آفرین باشد. و الان متوجه شده اید که این تنها راه عاقلانه ایست که دارید. یک راه برای رسیدن به آن هدف این است که خود را در میان مردمی که بانشاط و عاطفی هستند رها کنید. از ته دل خندیدن بهترین درمان برای شماست.

– فال متولدین بهمن ماه

 یکی از اعضای خانواده با مشکل مالی روبرو است. حساسیت شما باعث می شود که اضطراب او را حس کنید. به او می گویید که می خواهید کمکش کنید، ولی باید در مورد موقعیت او واقع گرا باشید. اگر شما هم استرس دارید، بهتر است اقداماتی صورت دهید که این استرس کاهش یابد. شاید شما تنها کسی باشید که همه جنبه های یک مسئله را درک می کند. اطلاعات شما برای افراد محل کارتان بسیار مهم و ارزشمند است. پس در پس زمینه پنهان نشوید و نگذارید دیگران بی دلیل بحث کنند. ایده های خود را مطرح کنید. امروز فرصتی طلایی برای هموار کردن موانعی که بر سر راه رابطه شما بود پیش می آید. فضای موجود بسیار آرامبخش است. عشق خود را به شام یا ناهار بیرون دعوت کنید و با بیان احساسات تان نسبت به یکدیگر یخ موجود را آب کنید.

– فال متولدین اسفند ماه

 برقراری یک رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می‌کنید با ابراز نکردن احساساتتان می‌توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم‌کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

منبع:نمناک

فال روزانه

فال جمعه 1 تیر 1397

فال روزانه

فال چهارشنبه 30 خرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا