فال پنج شنبه 24 خرداد 1397

چهارشنبه 23 خرداد 1397 طالع بینی
فال روزانه 

 فال متولدین فروردین ماه

 بازگشت ماه به نشانه‌تان ممکن است روز خسته کننده‌ای را به همراه داشته باشد، بخصوص اگر مجبور باشید همین حالا برای موضوع واجبی تصمیم گیری کنید. مسائل و مشکلات مربوط به دوستی‌هایتان روی دوشتان سنگینی می‌کند، اما خوب نیست تا موقعی که چنین فشاری روی خود احساس می‌کنید هیچ تصمیمی بگیرید. اگر برایتان امکان دارد بدون اینکه به کارهای بلند و مدت و جدی رسیدگی کنید تا هفته آینده صبر کنید.

 فال متولدین اردیبهشت ماه

 حتی اگر فکر کنید اوضاع همیشه ثابت و یکنواخت هست، ولی امروز نقش شما در محیط کار عوض می‌شود. با تغییرات نجنگید!؛ برای اینکه این تغییرات آزادی و استقلالی که در جستجویش بودید را برایتان به ارمغان می‌آورند. ترس شما برای از دست دادن چیزهایی که دارید سبب می‌شود که شرایط را ثابت نگه دارید، اما این کار روند پیشرفتتان را سخت تر می‌کند. الان فرصتی بهتان رو کرده که از نظر شخصیتی نیز خودتان را اصلاح کنید، ولی برای اینکه به اهدافتان برسید، نیاز پیدا می‌کنید از بعضی از توقعات خود بگذرید.

 فال متولدین خرداد ماه

 امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال متولدین تیر ماه

 شما امروز می‌توانید در طیف گوناگون و گسترده ای از حقایق غرق شوید، حقایقی که با دیگران مخالف کرده و تناقض دارند. شما احساس می‌کنید که مجبورید حقیقت را از توده انبوهی از اطلاعات بیرون بکشید، اما هروقت که فکر می‌کنید می‌دانید چه اتفاقی افتاده، همان لحظه می‌فهمید که فکرتان اشتباه بوده است. حتی اگر ناامید شدید تسلیم نشوید. به کار خود ادامه بدهید، فقط فراموش نکنید که برای شناختن واقعیت به زمان زیادی احتیاج دارید.

 فال متولدین مرداد ماه

 تنها بودن با خودتان و تفکر کردن برای شما راحت‌تر از این است که رهبری یک گروه را به عهده بگیرید و در جمع سخن بگویید. امروز فرصت رسیدن به خیالات و رویاهایتان فراهم شده است، اما شما نیاز پیدا خواهید کرد برای رسیدن به گنجهایی پنهانی که در ذهنتان مجسم می‌کنید تلاشی آگاهانه داشته باشید.

 فال متولدین شهریور ماه

شما از یک طرف می‌دانید که باید مسئولیت پذیر باشید و کارهای عاقلانه انجام بدهید، اما از طرف طرف امروز تن‌تان می‌خارد برای هیجان و خطر کردن!! باوجود اینکه هم اکنون هیچ خطری شما را تهدید نمی‌کند، ولی لازم است که قبل از اینکه کاری بکنید که باعث پشیمانی تان شود جوانب و جزئیات هر کاری را خوب بررسی کنید.

 فال متولدین مهر ماه

در محل کار فشار زیادی بر روی شما است، برای آنکه به غیر از مسئولیتهای کاری، تعهدات شخصی نیز دارید که باید آنها را انجام داده تا به رضایت کافی برسید. حتی اگر شما منظم و دارای روش باشید، از مرزهایی که برایتان گذاشته شده ناراحت هستید، و این می‌تواند پیشرفت کاری شما را به خطر بیندازد. تا جایی که می‌توانید باید دید بازی داشته باشید و رئیس و همکارانتان را از مشکلات زندگی خود آگاه کنید.

 فال  متولدین آبان ماه

  شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی‌توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!

 فال متولدین آذر ماه

در پشت چشم‌های شما رازهای بسیاری نهفته است که هر کسی آن را متوجه نمی‌شود. افکار شما اکنون همه جا در حال پرواز هستند،‌ اما الان سخت است که بخواهید بر روی یک کدام از موضوعاتی که به آنها فکر می‌کنید تمرکز کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید. این حرف به معنی این نیست که آنها ایده‌های بدی هستند؛‌ بلکه به این معنی است که اگر بخواهید آنها را به سختی جلو ببرید زمان شما تمام خواهد شد. خوش بینی شما امروز به کمک شماخواهد آمد و شما باید قادر باشید تا دوباره به جلو حرکت کنید،‌ و شما نباید کارها را با شتابی بیش ازآنچه که در کار معمول است انجام دهید.

فال  متولدین دی ماه

شما به تازگی کاری و یا رفتاری را آغاز کرده اید که به نظرتان به سادگی می‌توانید به هدف غایی خود نائل شوید، اما اگر هدف را ساده بینگارید، نمی‌توانید به نتیجه ی مطلوبی برسید. شما آمادگی برای تلاش‌های و موقعیت های بیشتری را نیز دارید پس تلاش هایتان را برای به دست آوردن منفعتی بزرگتر و با ارزش تر افزایش دهید. اگر استراتژی خود را عوض کنید به راحتی می‌توانید در آینده ی نه چندان دور به اهداف خود برسید.

فال  متولدین بهمن ماه

نام شما همه جا به چشم می خورد. تکروی از ایده های بزرگ شما نیست پس به جای اینکه به روش خودتان ریسک کنید بهتر است که بر طبق اصول پیش بروید. با این وجود شما اکنون باز هم احساس می کنید از دیگران کناره می گیرید. و این باعث می شود اوقات سختی را تجربه کنید. به جای اینکه صبر کنید تا ببینید عکس العمل دیگران چیست فقط کافی است آنچه را که احساس می کنید بیان کنید حتی اگر بعد از این کار در می روید تا زمانی را با خود تنها باشید!

 فال  متولدین اسفند ماه

 امروز شما سعی می‌کنید که تنهایی و انزوا را انتخاب کنید، ولی دوستان و همکارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این کار را بکنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، که از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار کنند. پس به جای اینکه با امتحان کردن تمام راهها خودتان را خسته کنید، روش مناسبی پیدا کنید تا بتوانید با کسانی که رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار کنید.

منبع:نمناک

فال روزانه 

فال شنبه 26 خرداد 1397

فال دوشنبه 21 خرداد 1397

فال دوشنبه 21 خرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا