فال شنبه 26 خرداد 1397

شنبه 26 خرداد 1397 طالع بینی
فال روزانه 

 فال متولدین فروردین ماه

شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی‌گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

 فال  متولدین اردیبهشت ماه

اگر شما کارتان را زمانیکه باید ؛ انجام داده اید حالا وقت آن است که تفریح کنید؛ ممکن است دیگران به شما حسادت کنند به خاطر اینکه آنها هنوز کارهای ناتمامی‌دارند که وقتی برای تفریح و بازی برایشان نمی‌گذارد. با این حال شما زیاد سرحال نیستید و امروز می‌توانید کاری را که قبلا باید به اتمام می‌رساندید را انجام دهید. بیشتر از توان تان مسئولیت قبول نکنید؛ بهتر است تا جاییکه می‌توانید به خودتان خوش بگذرانید.

فال  متولدین خرداد ماه

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه‌ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می‌خواهید هموار نمی‌شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی‌ها سوق دهید، می‌توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

 فال متولدین تیر ماه

منفعت و سودهای مالی بسیاری در انتظار شما هستند و در روزهای نه چندان دوری نصیب شما می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید تا این منفعت‌های را بیهوده هدر ندهید. بعد از رسیدن به این منفعت مالی، به شما توصیه می‌کنیم که کمی استراحت کنید زیرا برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های بسیاری را انجام داده اید، کمی‌احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، برای این که دوباره قوای جسمانی خود را بدست آورید این استراحت برای شما الزامی می‌باشد، زیرا شما در پی به دست آوردن موفقیت‌های بزرگتری هستید و این موفقیت‌های به نطرتان کوچک به نطر می‌رسد.

 فال متولدین مرداد ماه

اگر چه غیر ممکن به نظر می‌رسد، اما سرعت زندگی شما افزایش در حال افزایش است. شما می‌توانید از یک چیز به سمت چیز دیگری بدوید و به دنبال خود یک سری از کارهای ناتمام را بر جای بگذارید. به جای اینکه تلاش کنید تا انبوهی از کارها را در وقت کم و با هم دیگر انجام دهید، سعی کنید روش کار خود را عوض کنید و کارهای کمتری را انجام دهید و درنهات از اینکه می‌بینید چگونه می‌توان کارهای بی شماری را با کمی آرامش داشتن انجام داد شگفت زده خواهید شد.

 فال متولدین شهریور ماه

شما در مورد کارهایی که باید انجام دهید نظرات درستی دارید و این باعث می‌شود در محل کار به عنوان یک قهرمان شناخته شوید. علاوه بر این شما قادرید که فکر و ذهن تان را برای این بگذارید که نیازهای خود را شناخته و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. اما به خود مغرور نشوید؛ اگر این کار را بکنید، برنامه ریزی‌های کوچکی که اخیرا داشته اید نتیجه معکوس خواهند گرفت و شما را با اوضاعی آشفته مواجه خواهند کرد. بهترین همکاری و مساعدت شما این است که تا جایی که می‌توانید در لحظه حال زندگی کرده و از آن نهایت استفاده را می‌برید.

 فال متولدین مهر ماه

 شما ممکن است اخیرا از یکسری آدم‌ها عقب نشینی کرده باشید، اما مدیریت کردن موقعیت با ظرافت به شما درک دوباره‌ای از اعتماد به نفس می‌دهد. اکنون، بیشتر از همیشه، شما می‌توانید کاملا از خودتان خشنود باشید. اما خودتان را بالای یک ستون نگذارید، شما یک بار از آنجا شروع کرده‌اید، ممکن است خیلی سخت باشد که دوباره به عقب برگردید.

 فال متولدین آبان ماه

فکر نکنید که شما قادر به فهمیدن عکس‌العمل دیگران هستید. به جای اینکه کلماتتان را سبک و سنگین کنید آنها را به زبان بیاورید، اما طوری صحبت کنید که مهربانی و انعطاف پذیریتان را به دیگران نشان دهید. آنها برای شنیدن حرفهای شما بیش از اندازه از خودشان شور و شوق نشان می‌دهند، اما اگر بفهمند که شما با آنها مخالفید به حرفهایتان اهمیتی نمی‌دهند.

 فال  متولدین آذر ماه

احتمالا امروز دوستان تان به سختی باور می‌کنند که شما واقعا احساس خوبی دارید. آنها فکر می‌کنند در پشت این خنده‌های ظاهری شما چیزی در تاریکی کمین کرده است. خوشبختانه آنها ممکن است اشتباه کنند. با این وجود موضوعات عمیق و درونی به سطح می‌آیند و سرانجام احساس خودارزشی شما را تخمین می‌زند. درباره اینکه دیگری درباره شما چه فکری می‌کند نگران نباشید؛‌ فقط خودتان باشید.

 فال متولدین دی ماه

 شما احساس می‌کنید اگر روی یک سیم فشار قوی گردش کنید، ممکن است جریانات الکتریکی اخیر روشن و خاموش شوند. لحظه‌ای که صاعقه ضربه می‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فکر می‌کنید  رازهای جهان را می‌دانید،‌ اما در لحظه بعد که  همه جا تاریک می‌شود نمی‌توانید به یاد بیاورید که لحظاتی قبل چه دیده‌اید. اگر چه شما ممکن است وسوسه شوید که این جریانات پی در پی را کنترل کنید، اما باید برای این کار وقت خود را هدر دهید. زمانیکه شما واکنش خود را نسبت به تغییرات پایدار می‌بینید، به راحتی می‌توانید بر آنها سوار شوید و کنترل آن را دست داشته باشید. هدف شما اکنون این است که در پایان هر کاری که انجام می‌دهید آسایش و آرامش وجدان داشته باشید.

 فال  متولدین بهمن ماه

 اگرچه سرکوب کردن رویاهایتان ممکن است شما را ناراحت کند، ولی برای مدت کوتاهی بهترین کاری است که به شما توصیه می‌شود. به جای اینکه در رویاهایتان به هر جای ناشناخته‌ای سفر کنید، عاقل باشید و هم اکنون روشی را بیابید که قدرت تخیل شما را تحت کنترل خود درآورد. شریک کردن یک نفر دیگر در رازهایتان به شما کمک می‌کند که به این تخیلات خاتمه داده و به زندگی واقعی خود برگردید.

 فال  متولدین اسفند ماه

شما در اوج بازی قرار گرفته‌اید و آماده پریدن، خلاقیت و شاد بودن هستید! اما شما در استفاده کردن از توانایی های خود شک دارید، چراکه نمی‌خواهید با انجام دادن کارهایی که زیاد مهم نیستند انرژی خود را تلف کنید. سعی نکنید جذابیت‌ها و لبخند خود را پنهان کنید. به دیگران بگویید چه احساسی دارید و حتی اگر طبق میل آنها رفتار نکرده‌اید نگرانی به خود راه ندهید.

منبع:نمناک

فال روزانه

فال یکشنبه 27 خرداد 1397

فال روزانه 

فال پنج شنبه 24 خرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا