فال روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1397

یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 طالع بینی
فال روز یکشنبه 23 اردیبهشت 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین فروردین ماه

ارتباط بهرام و خورشید در سومین خانه شما یعنی خانه آموزش و یادگیری صورت گرفته است و همین موضوع باعث شده شما زمان مناسبی را برای شروع کردن یک رشته تحصیلی جدید اختصاص دهید. اما این آرزو سطحی و بی اهمیت نیست، پس چرا ذهن خود را با مسائل حاشیه‌ای و پیش پا افتاده منحرف می‌کنید؟ کارهایی را انتخاب کنید که به اندازه کافی عملی باشند و بر زندگی تان تاثیر مثبتی بگذارند.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

زمانیکه دیگران سعی می‌کنند تا شما را در فشار بگذارند تا سخت تر کار کنید شما احساس کاملا ناخوشایندی دارید.  اما نمی‌توانید کاری بکنید؛‌ شما بیشتر ترجیح می‌دهید تا زیر کنترل دیگران باشید تااینکه خودتان با اختیار خودتان کار کنید. متاسفانه،  احتمالا نیاز دارید که فعلا سرکشی‌های درون تان را سرکوب کنید و بهترین کاری که می‌توانید برای به پایان رساندن وظایف تان انجام دهید. خوشبختانه، تلاش بی پایان شما امروز از نظرها دور نمی‌ماند و به هدف تان نیز خواهید رسید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین خرداد ماه

 شما با راز داری نا آشنا نیستید، اما اکنون مهم است که بدانید کی ساکت بمانید و کی حرف بزنید. وقتی شما سفره دلتان را باز می‌کنید، برایتان سخت است که مسائلی را ناگفته باقی بگذارید. اما به یاد داشته باشید که احتیاط واقعاً بهترین بخش شجاعت است و بهتر است امروز بعضی مسائل ناگفته باقی بماند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین تیر ماه

 ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اکنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انکار کنید و نمی‌توانید خودتان را از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید جدا کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما وقتی هنگام رسیدگی کردن به مسئل مالی‌تان با ناسازگاری روبرو می‌شوید، دوست دارید که راحت و بی‌خیال باشید، البته اتفاق خطرناکی هم نخواهد افتاد. این موضوع فقط در مورد مسائل مالی صدق نمی‌کند، بلکه در مورد شخصی هم که شما بر او نظارت دارد اتفاق می‌افتد. تا زمانی که احساس امنیت را در خودتان به وجود نیاورده‌اید حرکت کردن برای شما مشکل است. اما ثبات و پایداری زمانی به وجود می‌آید که در روش و رفتارتان انعطاف پذیر و سازش پذیر باشید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما نمی‌توانید بیشتر از این صبر کنید، برای اینکه اعتقاد دارید که به اندازه کافی صبر کرده‌اید! باوجود اینکه شاید آمادگی دست به کار شدن را نداشته باشید، ولی پیش از این از نظر ذهنی آمادگی دارید که شروع کرده و بازی را آغاز کنید. شما باید از تفاوت‌های موقعیت اخیر خود و اهداف آینده‌تان آگاه باشید، اما سعی نکنید در مورد هردوی آنها با هم تصمیم گیری کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین مهر ماه

شما هر وقت لازم باشد در افکار و ایده‌های جدی از همه پیشی می‌گیرید و بهتر عمل می‌کنید و شاید هم تنها کسی هستید که مشتاق درگیر شدن در بحث‌های پیچیده احساسی می‌باشید (وقتی که افراد دیگر اینگونه نیستند). اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از مسیر درست منحرف می‌شوید. به جای اینکه تلاش کنید حتما خط سیر مستقیم و ثابتی را برای خود برگزینید، بدون تلاش برای کنترل کردن نتیجه کار، اجازه بدهید در مسیر خود پیچ وتاب و گردش داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین آبان ماه

اگر امروز یک روز کاری به حساب می‌آید، اصلاً نباید اهمیت داشته باشد؛ برای اینکه ماه در پنجمین خانه شما، یعنی خانه بازی و شادی قرار دارد و به شما می‌گوید از خانه بیرون رفته و اوقات خوشی داشته باشید. اما این بی‌توجهی شما بار مسئولیت‌تان را بر دوش دیگران می‌اندازد و این موضوع اصلاً خوشایند آنان نیست. از بین کار و تفریح یکی را انتخاب کردن اصلاً دست خود شما نیست. سرنوشت شما هر چه که باشد شما نمی‌توانید در برابرش ایستادگی کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین آذر ماه

 ماه کامل می تواند شما را امروز در باران یا برف به رقص در آورد ، اما این نکته حیاتی است که شما نباید نسبت به وظایف کاری و خانوادگی خود بی توجه باشید. این مهمانی آنقدر طولانی نمی شود که شما بخواهید غیر مسئولانه رفتار کنید. وسوسه ها شما را احاطه کرده اند اما شما می توانید به خود تلقین کنید که در دام آنها نیفتید. در عوض، عاقل باشید و از نیروی ترغیب کننده خود برای جلب حمایت دیگران استفاده کنید تا شما را برای رسیدن تدریجی به اهداف اجتماعی یاری کنند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین دی ماه

بلند شوید و بدون ترس حرفهایتان را بزنید، برای اینکه اطرافیانتان به حرفهای شما گوش خواهند داد و شما را جدی خواهند گرفت. البته اگر این کار افرادی که از شما حمایت می‌کنند را ازتان دور کرد، زیاد افسرده نشوید. در حقیقت اگر با شور و هیجان زیاد  در مورد احساسهایتان حرف بزنید، می‌توانید پیام خود را به دیگران برسانید. اگر شما در حالی که با ایمان و اعتقاد کامل یک رابطه دوستی را شروع می‌کنید، از احساسهایتان هم صحبت کنید بیشتر از همیشه موفق خواهید بود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین بهمن ماه

 اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 اردیبهشت 1397

– فال روزانه در روز 23 اردیبهشت 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما امروز در مورد مسائل مالی به آگاهی تازه ای رسیده اید؛ به خصوص که شما اخیراً از انجام دادن معاملات سخت اجتناب ورزیده اید. توجه کردن به جزئیات شما را به عقب برمی گرداند، مگر اینکه خودتان را نسبت به مسائل جزئی بی اهمیت نشان دهید. اگرچه این کار زمان زیادی می برد، اما برای شما لازم است که مسائل مالی قدیمی تان را تا جایی که در توانتان است فراموش کنید.

فال روز چهارشنبه 2 خرداد 1397

فال روز چهارشنبه 2 خرداد 1397

فال روز شنبه 22 اردیبهشت 1397

فال روز شنبه 22 اردیبهشت 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا