فال روز چهارشنبه 16 خرداد 1397

چهارشنبه 16 خرداد 1397 طالع بینی
فال روز چهارشنبه 16 خرداد 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

 از یک طرف دقیقاً می‌دانید که برای رسیدن به هدف خود چه باید بکنید و از طرف دیگر ترجیح می‌دهید  یک کار دیگری انجام دهید. این دو دلی، شما را دیوانه کرده و جلوی عملی کردن آرزوی شما را می‌گیرد. شانس آوردید که بیشتر از آن چیزی که فکرش را بکنید کنترل خود را دارید، چون شادی شما نه تنها به وقایع خارجی وابسته نیست بلکه به عکس العملی که در مقابل آنها دارید بستگی دارد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 تعیین کردن مرز بین زیرکی و حماقت کار سختی است و شما در حال حاضر نمی‌توانید روی این لبه باریک زندگی کنید. اما از شکست خوردن نهراسید، برای اینکه هوش فوق‌العاده عطارد همراه با ثبات و ایستادگی کیوان به اندازه کافی می‌تواند از شما حفاظت کند. لزومی ندارد هر فکر جالبی که به ذهنتان می‌آید را با دیگران در میان بگذارید. اگر ایده‌هایتان را برای خودتان نگه دارید می‌توانید قدرت و اعتبار بیشتری کسب کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

حتی اگر تاریچه زندگی شما عجیب‌تر از داستان و رمان است، ممکن است مایل باشید امروز نقش محوری داشته باشید و داستان‌تان را با دیگری درمیان بگذارید. به علاوه، ممکن است بخواهید بخش‌های خاصی از زندگی شخصی‌تان را برای خودتان نگه دارید. البته این حق شماست اما فکر کنید که چه چیزی را از قلم انداخته‌اید که می‌تواند دیدگاه شخصی را درباه شما عوض کند طوری که شما متوجه نشوید. صادق باشید و تمام واقعیت را بگویید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 روابط متقابل شما با یکی از اطرافیانتان تا موقعی که تبدیل به یک مشکل واقعی شود می‌تواند در طول روز گسترش پیدا کند. اگرچه شما سعی می‌کنید از این مشکلات دوری کنید، ولی شما وسوسه می‌شوید که دست به عمل متقابل بزنید. اما باید بدانید که کشمکش و دعوا کردن اصلاً برای شما خوب نیست و بهتربن کار این است که از هر مجادله‌ای پرهیز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما بیشتر به طرف مردمی جذب می‌شوید که از شما احساساتی تر هستند با این حال اگر شما به آنها اجازه دهید می‌توانند به شما چیزهای بی شماری در رابطه با خودتان یاد بدهند. با وجوداینکه شما دوست دارید که دور خود یک دیوار حفاظتی ایجاد کنید امااین را بدانید که این انزوا و گوشه گیری موفقیتی برای شما به همراه نخواهد داشت. حتی اگر نخواهید که زندگی خود را از این که هست پیچیده تر کنید این اتفاق می‌افتد! اجازه دهید احساسات تان آزادانه بیان شوند و عاقلانه ترین سیاستی که میتوانید اتخاذ کنید این است که در اجتماع باشید!

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

 دو جمله «عجله نکنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست که شما سعی و تلاش اضافی بکنید. عجیب اینکه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول کنید، ولی این انکار کردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینکه به دنبال راههایی باشید که به امکاناتی که دارید در آینده توسعه بدهید، سعی کنید از چیزهایی که در اختیار دارید هم اکنون لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

 مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می‌دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می‌خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته‌تان به شما کمک زیادی می‌کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می‌رسید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

 شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید. خوشبختانه هم اکنون تمرکز کردن بر روی وظایتان زیاد کار سختی نیست. شما باید تعادلی منطقی بین مسئولیت پذیر بودن بی‌تفاوت بودن برقرار کنید. شما با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

شما می‌خواهید دیدگاه مثبت و خوش بینانه خود را حفظ کنید، اما امروز هیچ چیز به آن اندازه که در ظاهر به نظر می‌رسد خوب و زیبا نیست. حالا شما باید انرژی بیشتری صرف نشان دادن چهره مثبتی بکنید که پیش از این به خاطرش خودتان را خسته کرده بودید. مطمئنا اگر بتوانید به هر چیزی که مانع از لذت بردنتان شده است پایان دهید، اوضاع بهتر می‌شود. لازم نیست تظاهر کنید؛ چرا که دیگران شما را همان طوری که هستید قبول دارند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 اگرچه شما اکنون احساس بهتری نسبت به خود دارید، اما هنوز برای نزدیک شدن به مسئله‌ای که باعث دردسر و ناراحتی شده است آمادگی ندارید. آزار دادن خود باعث می‌شود شما کاهی را تبدیل به کوهی کنید! بنابراین از افکار خود آگاهی کامل داشته باشید. تمرکز کردن و توجه کردن به اثرات مثبت عشق ورزیدن به مراتب خیلی بهتر و سالم تر از توجه کردن به اثرات منفی ترس می‌باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

 شما دید جدیدی نسبت به زندگی پیدا کرده‌اید و یا پیدا خواهید کرد، نظراتی که  در سابق  راجع به زندگی برایتان ارزش داشته‌اند دیکر برای تان رنگی ندارند. شما ذاتا انسانی هستید که تمایل دارید همیشه و در همه صحنه‌های زندگی اول باشید، تغییر مسیرتان نیز به همین دلیل است زیرا احساس می‌کنید در جایگاهی که باید باشید نیستید. برای رسیدن به اهداف تان از دیکران سوﺀ استفاده نکنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 16 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 16 خرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما هر چقدر هم که کار کنید مهم به نظر نمی‌رسد، برای اینکه هرقدر هم که کار بکنید هنوز کافی نیست. یک شخص که ممکن است رئیستان باشد یا یکی از دوستان نردیکتان دوست دارد که آنچه امروز شما روی میز کارتان می‌گذارید مورد قبول واقع نشود. و اگر دیگران از شما کار بیشتری نخواستند، ممکن است که شما اولین کسی باشید که بیرحمانه در مورد بی‌کفایتی خودتان قضاوت می‌کنید. اگر انتظارات شما برآورده نمی‌شود نگران نباشید؛ دوران منفی بافی شما به سرعت سپری شده و شما به زودی به خوش بینی سابقتان باز خواهید گشت.

منبع:نمناک

فال پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

فال روز پنج شنبه 17 خرداد 1397

فال روز سه شنبه 15 خرداد 1397

فال روز سه شنبه 15 خرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا