فال روز چهارشنبه 15 فروردین 1397

سه‌شنبه 14 فروردین 1397 طالع بینی
فال روز چهارشنبه 15 فروردین 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین فروردین ماه

وقتی که خورشید فردا وارد نشانه شما می‌شود، دنیای شما نیز قرار است تغییر کند. اما ابتدا باید بتوانید کارهایی که هم اکنون انجام می‌دهید را کنترل کنید و یا از تلف کردن وقت خود جلوگیری کنید. اگر شما می‌خواهید کاری انجام دهید که سخت کوشی‌تان را نشان بدهید باید به جای کارهای بی‌فایده برنامه ریزی‌های دقیق تری برای خود داشته باشید. ایده‌های بزرگ به خودی خود ارزشمند نیستند، مگر اینکه شما بخواهید تلاشی مضاعف داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

روابط شما با رئیس تان یا هر شخص دیگری که بخواهد روی شما و افکارتان کنترل داشته باشد به آن آسانی و بی دردسری که شما دوست دارید ،‌نخواهد بود. اگر چه شما برای آن کسی که قدرت را در دست دارد(رئیس تان!) احترام قائل هستید اما دوست دارید که از زیر این فشار و کنترل درآیید . اما بدون اینکه مهارت های لازم را بدست آورید برای تان دشوار خواهد بود این کار را بکنیدو وظایف جدیدی را از رئیس تان قبول کنید. پای اهداف خود بایستید؛ اگر فقط برای اینکه بخواهید بی دغدغه و آسوده زندگی کنید، از اهداف تان صرف نظر کنید، مجبور می شوید به زودی باز برای رسیدن به همان هدف ها تلاش کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز دغدغه زیدی ندارید، اما نمی‌توانید به راحتی در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید. دلیل این کارتان این است که باوجود تمام مشکلاتی که وجود دارد نمی‌خواهید مشکل جدیدی به وجود بیاید. با اینحال شما اطلاعات ارزشمندی دارید که باید گفته شوند. فراموش نکنید حرفی که شما می‌خواهید بزنید نمی‌تواند ایجاد آشوب و ناآرامی کند، بلکه روش بیان شما ممکن است تاثیر نامناسبی برجا بگذارد. بدون اینکه از کسی خجالت بکشید بدون داشتن هیچ نوع چشم داشتی از احساسات خود حرف بزنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین تیر ماه

  شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی‌توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد با کمک دیگران به مقصود خود برسید، اما نیازهای شما برایتان دردسرساز نیز خواهند بود؛ چراکه اگر آنهایی که بهتان کمک کرده‌اند هر خواسته بدون دلیلی هم از شما داشتند شما مجبور می‌شوید بهشان کمک کنید. نگران نباشید؛ شما باید قبل از اینکه خودتان را در اختیار دیگران قرار بدهید، مرزهایی برای خود تعیین کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین شهریور ماه

 شما صادقانه اعتراف می‌کنید که اگر مثل دیگران با پختگی کامل وظایفتان را انجام ندهید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اما اکنون زمان کافی و مکان مناسب برای انجام دادن مسئولیتهایتان وجود دارد. شما اکنون سهم خودتان را انجام داده‌اید و درحالی که کودک درون شما شروع به ظاهر شدن کرده است دوباره زمان تفریح کردن نیز فرا رسیده است. فقط به خاطر اینکه دوست دارید قدری هم خوش باشید در مورد خودتان آنقدر با منفی بافی قضاوت نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی‌تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می‌توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته‌های غیر معقول مواجه بشوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین آبان ماه

 عطارد امروز به شما احساس اعتماد به نفس می‌دهد. ممکن است شما یک درگیری مهم با احساسات ناراحت کننده خود داشته باشید، اما بهتر است که آنها را همین الان جارو کرده و زیر قالیچه پنهان کنید. شما می‌توانید دیگران را با نظرات روحیه بخش خود دلگرم و مشتاق کنید. اما اجازه ندهید که گفتن کلمات زیادی شما را از گفتن حقیقت باز دارد.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز یک روز خیلی خیلی پر مشغله خواهد بود!! چنانکه حتی انجام دادن کارهای معمولی روزانه به صورت معضلی پیچیده در خواهد آمد. شاید شما به فکر ساده‌تر کرده کارهای خود هستید، ولی باید بدانید با کمتر کردن فعالیت‌هایتان وضعتان فرقی نمی‌کند! به جای اینکه به خاطر کارهایی که نمی‌توانید تمام‌شان کنید عصبانی شوید، نفسی تازه کرده، آرامش داشته باشید و سعی کنید به بهترین نحو وظایف خود را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین دی ماه

امروز وقتی که می خواهید در جایی سرمایه گذاری کنید باید حواستان جمع باشد، برای اینکه مکن است خیلی بیشتر از تواناییتان پول خرج کنید. البته اگر شما پول زیادی هم نداشته باشید، معامله اخیر چند روز به تعویق نخواهد افتاد. ممکن است که شما ترغیب شده باشید که با عملی از پیش تعیین شده که هوشمندی را از بی فکری متمایز می کند، در مقابل محدودیهای رایج عکس العمل نشان دهید. با وجود اینکه شکیبایی داشتن عملی منطقی است؛ اگر این موضوع برایتان واقعاً مهم است، صبر کردن می تواند بدترین کار باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین بهمن ماه

 این روزها خوش بینی هوشیارانه بخش عمده داستان زندگی شما را تشکیل می‌دهد!! شما امیدوار هستید که همه چیز بهتر و بهتر شود، اما نباید خیلی هم به تجربیات اخیر خود اطمینان داشته باشید. باوجود این امروز که ماه وارد برج ثور می‌شود شما می‌تواند مقصد خود را ببینید. اگر هیچ رویدادی به آن سرعتی که شما دلتان می‌خواهد اتفاق نمی‌افتد، لازم نیست که سرعت سفر خود را بیشتر کنید!

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 15 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 15 فروردین 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما از بی هدفی و تنبلی در روزهای تعطیل لذت می‌برید،‌اما امروز روزی کاملا متفاوت است چرا که شما مسئولیت اجتماعی‌ای دارید که باید به پا خیزید و رهبری گروهی را بر عهده بگیرید. خواه شما نقشی در جامعه داشته باشید یا کلیسا،‌ یا خانواده، دیگران به شما به عنوان فردی خلاق و مدبر می‌نگرند. آنها را ناامید نکنید؛ تمرکز خود را بر عالی ترین خوبی‌ها جمع کنید،و به جای اینکه نگران باشید که ممکن است روش تان اشتباه باشد، به این بندیشید که ممکن است این بهترین هدیه ای باشد که شما به دیگری می‌دهید.

فال روز دوشنبه 20 فروردین 1397

فال روز دوشنبه 20 فروردین 1397

فال و طالع بینی شغل آینده خود در سال ۱۳۹۷

فال و طالع بینی شغل آینده خود در سال ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا