فال روز پنج شنبه 17 خرداد 1397

چهارشنبه 16 خرداد 1397 طالع بینی
فال پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما فقط می‌خواهید دیگران روز خوبی داشته باشند، ولی لازم است خبرهای مهمی که می‌دانید را به اطلاع آنها برسانید. امروز عطارد به سومین خانه تان یعنی «خانه محیط خارجی» ملحق شده است. شما حتی بدون این که بدانید چه کار می‌کنید، منفی بافی خود را پخش می‌کنید. خوشبختانه شما می‌توانید با آگاه شدن از احساسات و تفکرات عمیق خود در طول روز بر این شک‌ها غلبه کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 در این اواخر فرصت‌های مناسب بسیاری چه از لحاظ جنبه اجتماعی و چه از لحاظ جنبه شخصی برای شما پیش آمده است اما متاسفانه شما نتوانسته‌اید از این فرصت‌های به نحو احسنت و عالی استفاده کنید به همین خاطر نیز دچار یاس و نا امیدی شده‌اید اما نگران نباشید زیرا الطاف خدواند دوباره شامل حال شما خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین خرداد ماه

شاید امروز چیزی یاد بگیرید که اعتقادات اصلی شما را تغیر دهد و این موضوع برایتان از اهیمت خاصی برخوردار است. حالا شما آماده‌اید که فکر خود را تغییر دهید و در عین حال به خاطر این تغییر دیدگاه ناگهانی تان دیگران را نیز شگفت زده کرده‌اید. اما شما با وجود اینکه شک و تردیدهایتان را مخفی کرده بودید، ولی مدت زمان زیادی در مورد این دیدگاه جدید خود تحقیق می‌کردید. حتی اگر با ایده‌های جدید خود وارد اجتماع شدید، بدانید که همیشه باید در حال تغییر کردن باشید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما امروز در زمان حال زندگی نمی‌کنید. درعوض در حال برنامه‌ریزی و رویاپردازی کردن برای فعالیتهای مربوط به آینده خود هستید. اما این برنامه‌ریزی‌ها در مورد توهمات غیرواقعی نیست؛ حتی اگر استراتژی شما همیشه این گونه نبوده باشد، ولی یکی از ویژگی‌های شما این بوده که دوست داشتید آینده را برای خودتان ملموس کنید. با تجسم کردن چیزهایی که می‌خواهید بهشان برسید، می‌توانید اموری را در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسند را در آینده به واقعیت تبدیل کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین مرداد ماه

 شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین شهریور ماه

امروز نشانه شما نسبت به ماه بیشتر از نشانه‌های دیگر حساس‌ شده است، بنابراین در هشتمین خانه شما- یعنی خانه دگرگونی و تغییر شکل کسوف رخ داده و ناراحتی روحی عمیق شما  بیرون کشیده می‌شود. این اتفاق بر روی احساس بدی که نسبت به خود دارید عمیقاً تأثیر خواهد گذاشت و این تغییر حال حتی بر شرایط مالی‌تان هم اثر خواهد گذاشت. در نهایت اگر شما بخواهید از اسرار سر در بیاورید، این تغییر شکل و دگرگونی برای شما مفید واقع خواهد شد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین مهر ماه

شما آماده اجرای برنامه هایتان هستید و این کار باعث می‌شود راه های بیشتری برای انتخاب کردن برایتان بوجود بیاید. شما مایل نیستید که زمانی را صرف کنید تا بفهمید چه می‌خواهید چرا که فکر می‌کنید قبلا اهداف تان را برای خود مشخص کرده اید. اینک خبرهای خوب برای شما این است که اعتماد به نفس تان افزایش می‌یابد و خبرهای بد هم اینکه باید به شما بگویم که خوش بینی شما کورکورانه است. چشم هایتان را باز کنید و اشیاء را همانطور که هستند ببینید نه آنطور که خودتان دوست دارید باشند!

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین آذر ماه

 شاید امروز یک روز ماجرایی باشد که عشق را به شما هدیه کند.اما این ماجرای عشقی آنقدر هم که شما می‌خواهید طول نکشد.ستاره ی اقبال شما فرصتهایی را برای عشق، خلاقیت و خود انگیختگی فراهم می‌کند در حالیکه ماه میزان اشتیاق شما را بیشتر می‌کند.شما باید بین واقع گرا بودن و در لحظه زندگی کردن خود تعادلی را برقرار کنید. قطعاً نمی‌خواهید که این موقعیت جذاب را از دست بدهید.به هرحال اگر آرزوی شما خیلی شدید باشد می‌تواند بعدها یأس و ناامیدی را برای شما به همراه داشته باشد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین دی ماه

 شما امروز به خودتان اطمینان کامل دارید، اما احساسات‌تان هنوز ممکن است بین شما و آنچه نیاز دارید اتفاق بیفتد فاصله بیندازد. اگر کاری کنید که ذهنتان منحرف شود، مشاهدات و نظریات دقیق و زیرکانه‌تان و توانایی‌هایتان تبدیل به تنبلی غیر معقول خواهد شد. البته لازم نیست که خیلی کار کنید؛ فقط راهی را بیابید که به مدد آن تغییرات کوچکی را در فعالیت‌های روزانه تان ایجاد کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما با حجمی از اطلاعات روبرو هستید که برای‌تان سخت است که بخواهید همه آنها را جمع و جور کنید و سر و سامان دهید. فقط زمانی که فکر می‌کنید چه باید بکنید، می‌توانید چیزهای دیگری یاد بگیرید که راه متفاوتی را پیش پایتان بگذارد. تصمیمات لجوجانه نگیرید. به خاطر اینکه مجبور می‌شوید که به محض اینکه خواستید کارتان را شروع کنید افکارتان را تغییر دهید. بهتر است که کمی این احساس تعهدتان را کنار بگذارید و راهی برای خود باز نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 17 خرداد 1397

– فال روزانه در روز 17 خرداد 1397 برای متولدین اسفند ماه

در ماه گذشته نگرانی‌های مالی شما بیشتر شده بودند، تا جایی که شما آرزو می‌کردید درآمد ثابتی داشته باشید. باوجود این در حال حاظر شما خیلی مطئن نیستید و هنوز هم ناراحتی‌هایی وجود دارد. به خاطر اصلاح کردن دیدگاه‌هایتان در مورد جهان واقع از رسیدگی به اهداف خود صرف نظر کنید. اگر مجبور شدید برنامه‌هایتان را نیز معوق بگذارید و خیلی بلندپروازی نکنید، وگرنه زندگی تان دچار عدم تعادل خواهد شد.

منبع:نمناک

فال شنبه 19 خرداد 1397

فال شنبه 19 خرداد 1397

فال روز چهارشنبه 16 خرداد 1397

فال روز چهارشنبه 16 خرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا