فال روز سه شنبه 14 فروردین 1397

سه‌شنبه 14 فروردین 1397 طالع بینی
فال روز سه شنبه 14 فروردین 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین فروردین ماه

 شما امروز بوسیله عکس العمل ناگهانی خود متعجب می‌شوید. اگر در گروه‌های اجتماعی عضو هستید یا در محل کار خود گروهی کار می‌کنید، ممکن است بسیار مشکل باشد که احساسات‌تان را برای خودتان نگه دارید و از ابراز آن جلوگیری کنید تا درگیری بوجود نیاید. آنچه که برای شما مهم و پرمعنی است را نادیده نگیرید، حتی اگر آن به معنی این باشد که دیگر نمی‌توانید جزئی از گروه باشید. راستی و درستی بسیار مهم تر از این است که شما بخواهید موافقت دیگران را بدست بیاورید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز واقعا برای تان آسان نیست که در رابطه با گذشته با دیگران صحبت کنید. بعضی اوقات، شرایط آنقدر تغییر می‌کنند که شما احساس ناامنی می‌کنید،‌ و حتی اگر بتوانید شهامت این را پیدا کنید تا بحث ناتمامی را دوباره شروع کنید، بسرعت مجبور می‌شوید که برنامه ریزی خود را رها کنید. به قضاوت زودهنگام خود اطمینان نکنید، شاید زمان بیشتر چیزی است که شما نیاز دارید تا فرصت‌های بوجود آمده را خوب بررسی کرده وآنها را از دست ندهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می‌کوشید که تا جایی که می‌توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی‌کند. شما می‌توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف‌های مردم از مجادله‌های بی‌خودی دوری کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین تیر ماه

 شما حتی اگر بخواهید اتفاقات خوبی که رخ داده را باور کنید، نمی‌توانید به احساس خود اطمینان کنید. حتی شاید با تغییرات جدیدی که در زندگی تان رخ داده مقابله کنید. این سخن بدین معنی نیست که شما زندگی معقول و منطقی را دوست ندارید؛ بلکه شما چون هیجان را تجربه کرده‌اید، چون می‌ترسید زندگی‌تان خسته کننده شود در جستجوی ثبات و یکنواختی نیستید. سعی کنید بدون داشتن زندگی یکنواخت آرامش را به زندگی‌تان بازگردانید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین مرداد ماه

 شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی‌توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می‌روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده‌اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین شهریور ماه

 باوجود اینکه امروز جنبه های تفریحی زیادی در زندگی تان وجود دارد، ولی نمی‌توانید به راحتی برای خود هم بازی و همراه پیدا کنید! شاید بتوانید فردی را پیدا کنید که در این اوقات خوش با شما همراه باشد، اما این به معنی آن نیست که او بتواند دوستی اش را با شما ادامه بدهد. وقتتان را روی کسی که به شما علاقه مند نیست تلف نکنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین مهر ماه

با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین آبان ماه

شریک زندگی تان یا فردی از اعضای خانواده تان شرایط زندگی را طوری برایتان محیا کرده است که  فکر می‌کنید قادر به ادامه زندگی نیستید. بهتر است خود را از لحاظ روحی و جسمی‌تقویت کنید  این زمان بهترین فرصتی است که می‌توانید بر علیه تمام ناتوانایی‌های خود اقدام کنید. بعد از گذراندن این مرحله از زندگی شما موهبت‌های بسیاری را دریافت خواهید کرد. برای این که بتواند راحت تر این مراحل را پشت سر بگذارید توصیه می‌کنیم که با خدای خود وارد راز و نیاز شوید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین آذر ماه

حالا که احساسات غیرمعقول زیادی دور و بر شما وجود دارند، شما احساس غریبی می‌کنید و فکر می‌کنید این مشکلات پیچیده اصلاً قابل حل نیستند. برای اینکه شما هم اکنون قادر نیستید که روی اهداف خود تمرکز کرده و کارهایتان را تمام کنید. به جای اینکه کارهایتان را با روش‌های معمولی انجام داده و خودتان را خسته کنید، سعی کنید راه‌های جدید را هم امتحان کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین دی ماه

شما امروز با یک نفر آشنا شده اید که کاملاً حواستان را پرت کرده، تمام قواعد معمول و عرفی را در هم شکسته و شما را کاملاً از انزوا خارج کرده است. توانایی خاص به وجود آوردن و خلق کردن چیزهای جدید و متفاوت، حتی اگر موضوعاتی غیرطبیعی به نظر برسند، موضوعاتی هستند که شما دوست دارید در مورد آنها با دوست جدید خود صحبت کنید. هر قدر که شما بیشتر در مورد افکارتان صحبت می‌کنید، راه حل های خیلی خوبی برای مشکلاتتان کشف می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین بهمن ماه

معمولاً شما فقط بر پایه نیازهای خودتان تصمیم‌گیری می‌کنید، اما حالا در هر تصمیمی که می‌گیرید باید اطرافیانتان را هم در نظر بگیرید. اگر شما بخواهید فقط به خودتان توجه کرده و دیگران را نادیده بگیرید، ممکن است در کارهای شما اشتباهات جدی رخ دهد. سعی نکنید که به دیگران رودست بزنید؛ فقط لبخند زده و کاری را که صحیح است انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 14 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 14 فروردین 1397 برای متولدین اسفند ماه

 اگر شما با مقوله مربوطه به اعتماد به نفس خود درگیر شده‌اید، امروز وقتی دارید به نقطه ضعف‌های خود فکر می‌کنید شاید به نقطه عطفی برسید. متأسفانه هرکسی ممکن است پشیمان شود؛ همیشه کارهایی هست که باید با روش‌های متفاوت آنها را انجام داد و کارهایی هم هست که ابداً نباید آنها را انجام داد. به جای اینکه سعی کنید کامل باشید، عاقلانه‌تر است که قبول کنید یک انسان هستید و بپذیرید که همه انسانها هم نقطه ضعف‌هایی دارند.

فال و طالع بینی شغل آینده خود در سال ۱۳۹۷

فال و طالع بینی شغل آینده خود در سال ۱۳۹۷

فال روز دوشنبه 13 فروردین 1397

فال روز دوشنبه 13 فروردین 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا