فال روز دوشنبه 20 فروردین 1397

دوشنبه 20 فروردین 1397 طالع بینی
فال روز دوشنبه 20 فروردین 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین فروردین ماه

برای شما زیاد راحت نیست که احساسات منفی را رها کرده و دور بریزید، اما وقتی بالاخره این کار را کردید می‌توانید شیوه جدیدی در زندگی خود ایجاد کرده و با زندگی گذشته قطع رابطه کنید. امروز در حالیکه خورشید وارد برج پیش رونده دلو می‌شود، فرصت نادری به سراغتان می‌آید که می‌توانید چیزهایی که کتمان می‌کردید را ببینید. حتی اگر قدم برداشتن به سوی آینده موجب می‌شود که تغییراتی را در برنامه‌های روزانه تان بدهید، از این کار هراس نداشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

تازگیها بیش از پیش دوست دارید که با مجموعه مشکلات بیرونی پیش رفته و همراه شوید، بخصوص اگر این مشکلات خارج از کنترل شما باشند. اما حالا که واقعیت کم کم به ذهن شما رخنه می کند نگرانی اندک شما تبدیل به ناامیدی محض می شود. متاسفانه این شرایط از آنچه شما انتظار دارید بدتر است. و خوشبختانه به احتمال زیاد شرایط آنقدر که شما فکر می کردید بد نیست! پس قدمهایی حساب شده بردارید تا بتوانید دوباره در مسیر درست قرار بگیرید. اما حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، وگرنه اوضاع از اینی که هست بدتر می شود.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین خرداد ماه

ممکن است امروز کسی کاری کاملا برخلاف شخصیت‌اش انجام دهد و شما نیز واقعا ندانید که در رابطه با آن کار چه بکنید و دلیل این رفتار عجیب وی را نمی‌فهمید. ممکن است تحت تاثیر ترس‌هایتان قرار بگیرید. اما هنوز هم قادرید که ناخودآگاه بخندید مانند یک بچه مدرسه ای که وقتی می‌شنود مدرسه به خاطر بدی هوا تعطیل است خوشحال و شادمان می‌شود. به یاد داشته باشید که دیگران در برابر این رفتار سرکشانه شما نقش خاصی ایفا می‌کنند. به جای اینکه آنها را به خاطر حرف‌های ناعادلانه شان سرزنش کنید سعی کنید خودتان  نیز کاری برخلاف عادت تان انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین تیر ماه

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می‌توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی‌تان در مورد روشی که می‌توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین مرداد ماه

 شما امروز به یاد آرزوهای گذشته خود افتاده اید و تمایل‌تان به یادآوری آرزوهای قدیمی‌تان خیلی شدت گرفته است. اما فکر نکنید که این آرزوها فقط با یادآوری کردن برآورده خواهند شد. شما مجبور خواهید شد بخش‌هایی از رویاهای خود که مهم‌تر هستند را انتخاب کنید. تلاشی سخت برای فهمیدن توانایی‌های خود هم اکنون عاقلانه ترین کار است.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما امروز احساس می‌کنید مثل توپ بیلیارد شده اید! از یک موقعیت فوق العاده دور می‌شوید تا موقعیت دیگری را به چنگ بیاورید! اوضاع امروز با برنامه های شما یا برنامه شخص دیگری هماهنگی ندارد. شما باید برنامه های خود را تغییر دهید تا با حوادث خارجی هماهنگی داشته باشد. تغییر دادن توقعاتتان باعث می‌شود روز سخت شما تبدیل به روزی هیجان انگیز شود که سرشار از شگفتی‌ها نیز خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین مهر ماه

شما امروز به عنوان عضوی از یک تیم بسیار مورد احترام هستید، اما ممکن است یک سری نظرات مخالف ظاهر شود و به کار تعاونی دسته‌جمعی شما لطمه بزند. حتی اگر شما دلیل خوبی برای انجام دادن عملی برخلاف میل گروه دارید، عملکردهای شما می‌توانند توسط افرادی از گروه که مشکل‌ساز هستند سوءتعبیر شود. اگر شما اجازه دهید همه چیز به روال عادی خود پیش برود اثربخشی شما نهایتاً زیادتر خواهد شد.

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین آبان ماه

 حتی اگر شما می‌دانید که احساسهایتان در مورد یک موضوع مهم چگونه‌اند، ولی هیچ راهنمایی ندارید که بتوانید احساساتتان را تبدیل به دیدگاهی کرده که تا مدتها تأثیر‌گذار باشد. نگه داشتن نقطه نظرهایتان پیش خود شاید به این روند کمک کند. اما دوباره اگر شما برای چیزهایی که می‌خواهید درخواست کمک نکنید، احتمال اینکه داشته‌های قبلی‌تان را از دست بدهید بیشتر می‌شود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین آذر ماه

 شما امروز احساس آسودگی و اطمینان خاطر می‌کنید، به خصوص اگر دوستان و همکارانتان حمایت‌های مخصوص‌شان را از شما دریغ نکنند. شاید قبول کردن کمک دیگران به نظر شما کار زشتی باشد! اما “بله” گفتن می‌تواند اولین قدم باشد. نشان دادن ضعف‌هایتان مرزبندی‌های بی مورد را از بین می‌برد و صمیمت بین شما را بیشتر می‌کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین دی ماه

شما با خرج و مخارج غیر منتظره ای در زندگی تان روبرو می‌شوید که این اتفاق مجبورتان می‌کند با اقدامات احتیاطی که با موقعیتهای مالی شما ارتباط دارند آشنا شوید. اگر نتوانستید بین دخل و خرج خود  تعادل برقرار کنید و به مشکل برخوردید، نباید تسلیم شوید. این گرفتاری های اخیر شما موقتی هستند و باوجود اینکه پیدا کردن یک راه حل دائمی‌ مدتی زمان می‌برد، ولی این مشکلات موقتی تا فردا از بین می‌روند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز در مورد یکی از پروژه‌های کاریتان ایده‌های خیلی بزرگی در سر دارید، اما شک و تردیدی که به خود دارید مانع از این می‌شود به افراد دیگر بگویید که در سرتان چه می‌گذرد. شاید شما روزهای دیگری را به یاد آورید که به اندازه کافی به حرف‌هایی که می‌زدید عمل نمی‌کردید. باوجود این عصبانی شدن کاری بی اساس و بی فایده است. اگر شما به میزان حد و حدود خود وفادار باشید، راحت تر می‌توانید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. بهتر است به جای اینکه قول‌هایی بدهید که از عهده انجام دادنشان برنیایید، از افراد دیگر هم کمک بخواهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 20 فروردین 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز چرخه ای از خلاقیت به پایان می رسد، بنابراین بهترین کار این است که هر پروژه ای که قبلا شروع کرده بودید را به پایان برسانید و کاری جدید را شروع کنید. ولی در حالیکه می توانید به آسانی اتفاقات روی داده را زیر نظر بگیرید، باز هم باید مواظب باشید؛ چرا که شما همیشه می خواهید نگاهی مثبت به پیرامونتان داشته باشید. اما علاقه شدید برای رسیدن به موفقیت شاید دلیل خوبی برای آرمانی کردن موقعیت اخیرتان نباشد. و حالا اگر واقع بینانه و نه همانطوری که دلتان می خواهد به پیرامونتان نگاه کنید، بهتر از همیشه می توانید از فرصتهای جدید نهایت استفاده را ببرید.

فال روز

فال روز پنچ شنبه ۲۳ فروردین ۹۷

فال روز چهارشنبه 15 فروردین 1397

فال روز چهارشنبه 15 فروردین 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا