فال دوشنبه 21 خرداد 1397

یکشنبه 20 خرداد 1397 طالع بینی
فال دوشنبه 21 خرداد 1397

فال متولدین فروردین ماه

ذهن شما سرشار از فکرهای ناب است و شما آماده اید که بر اساس آنها عمل کنید. متاسفانه مجبورید کارهایی کنید که برنامه‌هایتان مورد توافق افرادی که چندان هم رفتار دوستانه ای ندارند قرار بگیرد. اگر نمی‌توانید تشخیص دهید که چگونه ایده‌هایتان را ابراز کنید، ممکن است کشف کنید که افکار منفی به سرعت جای خود را با دیدگاه های هوشمندانه عوض می‌کنند. سعی نکنید احساسات‌تان را پنهان کنید، وگرنه خیلی چیزهای خوب را قبل از اینکه آنها را بشناسید از دست می‌دهید.

 فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز یک نفر از راه می‌رسد که حامل پیام‌های بدی برای شما است، اما شما نباید کورکورانه حرف‌های دیگران را قبول کنید. با این حال حرف‌های دیگران، بخصوص اگر شما روحیه انتقادپذیری داشته باشید، می‌تواند روی شما تأثیر بگذارد. به نظرات دیگران گوش بدهید، اما سعی نکنید که آنها را به خودتان بگیرید. اگر شما بتوانید بدون اینکه احساساتی شوید حقیقت را بشنوید، خواهید توانست از آموخته هایتان در جهت بهتر کردن زندگی‌تان استفاده کنید.

 فال متولدین خرداد ماه

شما در آستانه جدیدی از زندگی خود هستید که شما را به منطقه‌های ناآشنا هدایت می‌کند، در جایی که منطق اصلاً هیچ راهی ندارد. به جای اینکه طبق برنامه ریزی قبلی خود کار کنید، از عزلت گاه خود بیرون آمده و تمام تجربیات خود چه درست و چه نادرست را با هم بیامیزید.

 فال متولدین تیر ماه

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

 فال متولدین مرداد ماه

امروز حتی اگر شما در حال تفریح باشید، اما کسی هست که می خواهد زیر پای شما را خالی کرده و شما را از خیالات زیبا و حالت سرزنده ای که دارید بیرون بیاورد. ممکن است از دست کسی که بخواهد مسئولیت های شما را به شما یادآوری کند عصبانی شوید،‌ اما این مثالی است که نباید کسی را که پیغام بدی برای شما می آورد را بکشید. فرار از واقعیت ایده جالبی به نظر نمی رسد، بلکه حقیقت می تواند بهترین دوست شما باشد.

 فال متولدین شهریور ماه

 امروز شما از نظر احساسی دچار تضاد شده‌اید و ممکن است در مورد اطرافیان خود تردید داشته باشید و فکر کنید که رفتار وحرکات آنها از روی تظاهر و برای منافع خودشان است. برای شما لازم است که قدری استراحت کرده و فکرخود را آزاد نگه دارید تا بتوانید واقع‌بینانه‌تر در مورد دیگران فکر کنید. در حقیقت دیگران آنطور که شما فکر می‌کنید متظاهر نیستند.

 فال  متولدین مهر ماه

 اینکه از خودتان مطمئن باشید یک چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس کاذبتان می‌تواند شما را با مشکل بزرگی مواجه کند، چرا که ناگهان درمی‌یابید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید که کاری که او  اکنون دارد انجام می‌دهد غلط است، اما نیازی به این نیست که دیگری را وارد مسئله ای کنید که خودتان نمی‌توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، مهم نیست که چه کسی برنده می‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس  است که به نظر می‌رسد زیاد برای شما سخت  نباشد.

  فال متولدین آبان ماه

 خبرهای شگفت انگیز و غیر قابل باوری را در روزهای اخیر خواهید شنید که باعث تعجب هر چه بیشتر شما می‌شود. با شنیدن این خبرها به هیچ وجه نباید مسیر زندگی‌تان را تغییر بدهید زیرا هر مسیری با روحیات و اخلاقیات شما سازگار نمی‌باشد. هدیه بزرگی را نیز از طرف خداوند بزرگ دریافت خواهید کرد.

  فال  متولدین آذر ماه

شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی‌رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.

 فال  متولدین دی ماه

 امروز حفظ کردن آرامش برایتان کار سختی شده است. شاید به خاطر حجم زیاد اطلاعاتی سیستم عصبی شما حساس شده باشد. هم اکنون زمان خیلی خوبی برای ترتیب دادن یک مسافرت است. استفاده کردن از این فرصت هیجان انگیز برایتان تجربیات جالبی به همراه می‌آورد و می‌تواند مدتی شما را از توقعات و انتظارات افراد دیگر دور کند. به خودتان فرصت بدهید که دانش و اطلاعات‌تان را با واقعیت کنونی هماهنگ کنید.

  فال متولدین بهمن ماه

شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می‌کنید که بهتر است که احساسات عمیق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر می‌خواهید از عواقب یک  انفجار در امان بمانید و از آن جلوگیری کنید راهی پیدا کنید که خود را بیان کنید به جای اینکه اشتباها این احساسات خود را انکار کنید. هر چه بیشترشما آنها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می‌کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید آنها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار راحتی نیست؛ اما این سفر درونی می‌تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.

  فال متولدین اسفند ماه

داشتن نقطه نظرات جنجالی یک چیز است، توجیه کردن این نظرات چیز دیگری! نظریات شما امروز می‌تواند دردسر آفرین باشد، چراکه وقتی نتایجی که بهشان دست یافته اید را شرح می‌دهید، زیاد واضح صحبت نمی‌کنید. اگر نظریات شما با دیگران متفاوت است، حواستان را جمع کنید؛ دلیل ندارد که مخالفت‌های خود را گسترش داده و به کشمکش و ناسازگاری تبدیل کنید.

منبع:نمناک

فال روزانه 

فال پنج شنبه 24 خرداد 1397

فال شنبه 19 خرداد 1397

فال شنبه 19 خرداد 1397

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا