فال امروز پنج شنبه 21 دی 1396

چهارشنبه 20 دی 1396 طالع بینی
فال امروز پنج شنبه 21 دی 1396

فال امروز پنج شنبه 21 دی 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

گفتن این حرف که سرتان خیلی شلوغ است شاید کتمان حقیقت باشد، اما این لزوما در مورد تمام کارهایی نیست که شما انجام می‌دهید. فعالیت‌های جدیدی که انجام می‌دهید نیاز به قدرت بدنی فوق العاده‌ای ندارد. شما کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید، اما این کارها شاید کارهایی نظیر جواب دادن به ایمیل ها و تلفن ها و مرتب کردن فایل‌هایتان باشد. مواظب باشید که خودتان را درگیر همه کارها نکنید، وگرنه نمی‌توانید کارهایی که می‌خواستید را انجام دهید.فال روزانه

فال روزانهفال حافظ

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز در مورد مسائل مالی به آگاهی تازه ای رسیده اید؛ به خصوص که شما اخیراً از انجام دادن معاملات سخت اجتناب ورزیده اید. توجه کردن به جزئیات شما را به عقب برمی گرداند، مگر اینکه خودتان را نسبت به مسائل جزئی بی اهمیت نشان دهید. اگرچه این کار زمان زیادی می برد، اما برای شما لازم است که مسائل مالی قدیمی تان را تا جایی که در توانتان است فراموش کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شما به اندازه کافی خودتان را از دیرگان مخفی کرده اید. حالا زمان این فرا رسیده که آنها بفهمند شما چه کسی هستید و چه چیزهایی برایتان مهم است!! فکر نکنید که چه چیزهایی برای آنها خوب است. حتی از اطرافیانتان درخواست نصیحت نکنید و نظرشان را نپرسید، برای اینکه جوابی که بهتان می‌دهند هیچ کمکی به شما نمی‌کند. عمل کردن طبق برنامه‌های خودتان نه تنها شما را به اهدافتان نزدیک‌تر می‌کند، بلکه دیگران را نیز از توانایی شما مطلع می‌سازد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز که کیوان جدی و سخت گیر در دهمین خانه شما یعنی خانه مسئولیت‌های اجتماعی قرار دارد، اعتبار شما نیز بیشتر شده است. خوشبختانه شما بیش از اندازه جدی نیستید و می‌توانید به راحتی بین واقع بینی و شور و اشتیاق خود تعادلی منطقی برقرار کنید. اعتمادی که به دیگران دارید را زیاد جدی نگیرید؛ شما خودتان می‌دانید که چه اتفاقی قرار است رخ بدهد، پس، از فعالیت کردن به روش خود هراس نداشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما می‌توانید نسبت به روزهای قبل خوش‌بین‌تر باشید، برای اینکه وقتی افراد زیادی به شما می‌گویند که شما چقدر عالی و موفق هستید، نمی‌توانید مثبت‌اندیش نباشید. لازم نیست که نگران خطرات غرور کاذب گذشته‌تان باشید، برای اینکه شما می‌دانید چگونه به اهدافتان برسید. درعوض نیاز به کسی دارید که آنها را به شما یادآوری کند.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

 شما امروز به تفکرات دیگران اهمیتی نمی دهید، برای اینکه شما از آنچه که خوشحالتان می سازد آگاه هستید و این موضوع برای شما احساس قدرت به همراه دارد. با وجود این شما در آشکار کردن احساسهایتان زیاد سرعت عمل ندارید. به عقب برنگردید؛ برای اینکه بین مقدار ریسکی که با آشکار کردن آسیب پذیریتان متحمل خواهید شد و مقدار لذتی که تجربه خواهید کرد، پیوستگی و ارتباط وجود دارد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

ممکن است امروز موضوع احساسی برایتان بوجود بیاید و شما احساس کنید در پیشبرد این شرایط ناشیانه رفتار می‌کنید. در این موقعیت شما نباید خود را زیر سئوال ببرید. برعکس ممکن است شما در این موقعیت کاملا از خودتان مطمئن باشید. مسئله این است که شما می‌خواهید این جریان را در یک سطح معقول و منطقی نگاه دارید با این حال احساسات دیگران هم در این جریان دخیل می‌شود. پایداری شما برای قوت و شدت این جریان تنها اختلاف را افزایش می‌دهد. بنابراین آرام باشید و اجازه دهید که فعل و انفعالات تان شما را به هر کجا می‌خواهند ببرند. حتی اگر باعث شود احساس ناخوشایندی به شما دست دهد.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

اکنون فرصت مناسبی است که برای یک مسافرت در آینده برنامه ریزی کنید، اما حواستان باشد که شما در مورد این موضوع کمی بدبین شده‌اید. اگر شما بتوانید از تمایلات و گرایش‌های خود به سمت افکار منفی آگاهی پیدا کنید، می‌توانید از مهارت‌های سازمان یافته خود نهایت استفاده را ببرید. هم اکنون افکار شما بر اساس رویاهای واهی و خیالات خام پی ریزی نشده است. آنها آنقدر واقع بینانه هستند که با کمک تلاش‌های صادقانه تان به واقعیت تبدیل شوند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

 حالا که ژوپیتر خوش بین و بهرام بدبین از سوی عطارد پرانرژی تحت فشار قرار می‌گیرند شما نیز کمی دو دل هستید. شما ذاتاً می‌دانید که چه کاری انجام دهید که برایتان مثمرثمر باشد و می‌دانید چگونه می‌توانید نتیجه کار سخت خود را ببینید. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و برای شروع کردن هیچ زمانی بهتر از الان نیست.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین دی ماه

چیزهایی که موجب ایجاد یک دوستی ساده بین شما و یک نفر دیگر شده است، می‌تواند تبدیل به مجموعه پیچیده ای از احساسات شود. خوشبتانه شما حس می‌کنید از طرف یک دوست صمیمی حمایت می‌شوید. به یاد داشته باشید امروز حرف زدن کلید موفقیتتان است! شما امروز با مجموعه ای از تضادها روبرو هستید، حرفهایی که می‌زنید مهم تر از کاری است که انجام می‌دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می‌کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید به سختی شما را درگیر می‌کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می‌شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 21 دی 1396

– فال روزانه در روز 21 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

 ارتباط برقرار کردن با یک گروه هم فکر می‌تواند امروز برایت جالب باشد. این کار باعث یک رشد خلاقانه در شما شده و فرصتی است تا از زندگیت لذت ببری. شما حتی آمادگی این را داری که کاری را خارج از حیطه کارهای قبلی‌ات انجام دهی. درمورد اینکه دیگران چگونه فکر می‌کنند نگران نباش، بخشی از فعالیت شما قرار است تغییر کند تا روش زندگی‌ات را بازیابی کنید.

منبع:نمناک

فال امروز شنبه 23 دی 1396

فال امروز شنبه 23 دی 1396

فال امروز پنج شنبه 21 دی 1396

فال امروز چهارشنبه 20 دی 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا