فال امروز شنبه 30 دی 1396

جمعه 29 دی 1396 طالع بینی
فال امروز شنبه 30 دی 1396

فال امروز شنبه 30 دی 1396

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

اگر چه امروز دوست دارید که مورد تایید دیگران باشید، اما ممکن است ابراز وجود برایتان سخت باشد و زمان فرصت این کار را  به شما  ندهد. اما می‌دانم که  نیاز مبرمی به این کار دارید: در واقع شما همواره ترجیح می‌دهید که راه خودتان را بروید و کاری هم به این ندارید که کمی با دوستان و خانواده تان هماهنگ شوید و با نظرات آنها هم آشنا شوید. نگران نباشید،‌ آنها هنوز هم شما را دوست دارند حتی  اگر شما بعضی مواقع خودخواه می‌شوید!  فال روزانه

فال روزانهفال حافظ

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده‌اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده‌اید که باعث شده دیگران پیامهایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیتهای شما را سوءتعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

 شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمرکز کنید. برای شما راحت‌تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر کند، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

مثل اینکه امروز هرکس نظر متفاوتی می‌دهد و در تصیم گیری‌هایتان شما را گیج می‌کند! شاید اگر دوست نداشته باشید به حرف‌هایشان گوش بدهید همه چیز ساده‌تر شود، همه ایده‌های آن خوب به نظر می‌رسد. وقتی که شما تشخیص دادید چند راه را می‌توانید برگزینید که همه آنها شما را به مقصود می‌رسانند، پس راهی که پیش از این رفته بودید را انتخاب کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

امروز می‌توانید یک کمک واقعی از جانب دوستی دریافت کنید. خوشبختانه، این شایعه‌ای بی مفهوم نیست که از دوردست‌ها برای کمک به شما آمده باشد. بلکه آن پیشنهادی واقعی از طرف کسی است که شما او را می‌شناسید است- کسی که می‌تواند تاثیری فوری و نشاط بخش در روز شما داشته باشد. به وضعیت فعلی قانع نباشید. نگه داشتن آهن روی آتش می‌تواند حس خوبی برای شما به ارمغان بیاورد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. شما برای انجام دادن این کارها زمان لازم را دارید، زیرا شما به راحتی می‌توانید بر زمان تان مدیرت داشته باشید.

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

شما نمی‌دانید که در اقدام بعدی تان چه راهی را انتخاب کنید، چرا که نمی‌توانید نیازهای طبیعی‌تان مثل ارتباط برقرار کردن با استقلال و آزادی خود را رفع کنید. این مقوله برایتان ناآشناست، چراکه شما فقط مواقعی که دوستی و روابطتتان از سر دلسوزی باشند احساس امنیت و آسایش خاطر می‌کنید. حتی اگر اعصابتان به هم ریخت امروز احساسات خود را ابراز نکنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

امروز شاید به اندازه کافی پول نداشته باشید که کارهایی که دوست دارید را انجام دهید. یا شاید هم فکر می‌کنید که شایستگی داشتن چیزهای خوب و زیبا را ندارید. اما احتمالا شما بیشتر از آن چه که واقعا لازم است به خودتان سخت می‌گیرید. از منفی بافی های خودتان آگاه بوده و تا فردا که نگرش شما تا حدودی متعادل تر شد در مورد خرید کردن و مسائل مالی تصمیم گیری نکنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

 در حالیکه شما پیوسته در برابر اصرار و پافشاری دیگران تسلیم می‌شوید، نمی‌توانید به راحتی صلاحیت و شایستگی خود را به آنها نشان دهید. شاید شما فکر می‌کنید که می‌دانید به چه روشی کار خود را بهتر انجام دهید، اما شاید تنها چیزی که شما نیاز داشته باشید داشتن یک دیدگاه نهایی باشد. باوجود اینکه وقتی کسی بهتان پیشنهاد کمک می‌کند، شما احساس پرانرژی بودن می‌کنید، ولی اعتراف کردن به ضعف‌های خود می‌تواند در قبول کردن حمایت دیگران بهتان کمک کند.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین دی ماه

 شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیانتان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

شما امروز تحت فشار قرار می‌گیرید که مسئولیت‌های بیشتری را در خانه، خانواده و یا محل کار قبول کنید، اما روبرو شدن با این مسئولیت‌ها و وظایف سرشار از استرس و نگرانی است. شما حتی حق شکست خوردن ندارید! اطرافیان از شما می‌خواهند از جایتان بلند شوید و راهنمایی آنها را به عهده گرفته و انبوه مشکلاتی که آنها ایجاد کرده‌اند را با کمک خودشان از بین ببرید. باوجود اینکه درهای شانس کم کم در حال بسته شدن است، اما هنوز فرصت کافی برای عوض کردن اوضاع دارید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 دی 1396

– فال روزانه در روز 30 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می‌شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می‌برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

منبع:نمناک

فال امروز یکشنبه 1 بهمن 1396

فال امروز یکشنبه 1 بهمن 1396

فال امروز شنبه 30 دی 1396

فال امروز جمعه 29 دی 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا