فال امروز دوشنبه 11 دی 1396

یکشنبه 10 دی 1396 طالع بینی
فال امروز دوشنبه 11 دی 1396

 

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین فروردین ماه

در یک رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یکی از طرفین صداقت و درستکاری نداشته باشد، مشکلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما کسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید که در مورد احساسات خود با کسی صحبت نکنید. با وجود اینکه در مسائل عاطفیتان مشکلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح کنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر کنید.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما می‌خواهید یک سری فعالیت‌های تازه‌ای را آغاز نمایید اما به دلیل این که مهارت‌های لازم برای شروع و ادامه ی کار را ندارید، گیج و سر در گم شده اید و نمی‌دانید باید چه کرد. زیرا برای کار خاصی که می‌خواهید آغاز کنید  داشتن این مهارت‌های الزامی‌است، توصیه می‌کنیم به جای این که در کارهایتان دچار سر در گمی‌شوید از شخصی که دارای بینش و مهارت کافی است کمک بگیرید، از تجارب او استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید.

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین خرداد ماه

 ماه در نهمین خانه شما مربوطه به ایده‌های بزرگ قرار دارد و در عین حال به شما توصیه می‌شود که قبل از اینکه نظرات خود را با فرد دیگری در میان بگذارید آن را دوباره بررسی کنید. هوشیاری و آگاهی شما نسبت به همیشه کمی بیشتر شده است، برای اینکه می‌خواهید در نهایت قبل از افشا کردن آنچه که در ذهنتان دارید از درست بودن مطالبی که می‌گویید اطمینان حاصل کنید. اما نباید مدت زیادی تأمل کنید، وگرنه فرصتتان را از دست خواهید داد.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین تیر ماه

امروز احساس می کنید که کارهایتان باقی مانده و زمانی برای انجام دادن آنها ندارید، بهتر است صبور باشید چرا که شما زمان کافی در اختیار خواهید داشت. معمولا فرد صبور و شکیبایی هستید و با برنامه ای که دارید حرکت می کنید اما احساساتی که امروز دارید می تواند شما را مجبور کند که بدون فکر قبلی دست به عملی بزنید. بزرگترین و بهترین توانایی شما این است که همه چیز را به شکل علت و معلول بررسی می کنید. شما زمان مناسب برای انجام دادن یک کار را خواهید یافت و این را بدانید که اگر زودتر از موعد دست بکار شوید، موقعیت و فرصت پیش آمده را از دست خواهید داد!

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین مرداد ماه

باوجود اینکه هم اکنون شما سعی می‌کنید که انسان منطقی‌تری بشوید، امروز افکار حسی و غیر منطقی شما بیشتر رشد می‌کنند. اما تا موقعی که نخواهید در زندگی‌تان هیچ تغییر مهمی ایجاد کنید، این موضوع می‌تواند برایتان خطر آفرین باشد. امروز را مثل یک روز تعطیل در نظر بگیرید و به خودتان قول بدهید که تجربه‌های خود را به وسیله مرتبط شدن با رازهایی که بهشان مرتبط است عمیق‌تر کنید.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین شهریور ماه

باوجود اینکه امروز دوست دارید احساسات جدید و لحظه‌ای را کشف کنید، ولی وظایف زیادتان در محل کار جلوی تفریح کردن شما را گرفته است! اما داشتن مسئولیتهای خیلی زیاد لزوما نمی‌تواند شما را از صحبت کردن در مورد آرزوهایتان باز دارد. سهیم کردن دوستانتان یا افراد خاص در رویاهایتان فقط تفریحی است که شما بهش نیاز دارید، اما این کار با تبدیل شدن آنها به عمل خیلی متفاوت است.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین مهر ماه

مذاکره کردن با نهادها و یا سازمانهای مالی ممکن است استرسهای غیرلازمی‌را در زندگی تان به همراه داشته باشد، اما به این راحتی نمی‌توانید از این مذاکرات دوری کنید. شما نباید کارهای خود را به تاخیر بیندازید، اگر کارهای مالی دارید که باید بهشان بپردازید، تا دیر نشده آنها را شروع کنید. فراموش نکنید این جور کارها حتما نباید کارهای جالبی باشند! باوجود این مدیریت کردن مسائل مالی و بدهی هایتان می‌تواند احساس آسایش و امنیت شما را بیشتر کرده و آسوده خاطرتان کند.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین آبان ماه

شما امروز وقتی به خرج و مخارجتان نگاه می کنید با واقعیت تلخی مواجه می شوید، برای اینکه فراموش کرده اید که بین درآمدتان و صورت حسابهاتان تعادل ایجاد کنید. اما شما می توانید با تمرکز داشتن این شرایط را اصلاح کنید. اما اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید امکان دارد این اتفاق ساده تبدیل به یک مشکل واقعی شود.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین آذر ماه

امروز حتی اگر مجبور باشید که به مسائل مربوط به خانه رسیدگی کنید، به راحتی در برابر فرصتهایی که پیش رویتان دارید هیجان زده می‌شوید! پس وقتتان را هدر ندهید، اگر عجله دارید کارهاتان را خیلی زود و اول روز انجام دهید، آن وقت به اندازه کافی زمان دارید که کارهای جالب و لذت بخشی را انجام دهید. کار و تفریح هر دو باید متعادل باشد، اما در آخر هفته برگ برنده برای بازی و تفریح است!! پس آن را از دست ندهید.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین دی ماه

شما در مرحله طولانی از زندگی‌تان با اشخاص بانفوذ و قدرتی مواجه می‌شوید و تغییراتی که آنها در شما ایجاد می‌کنند این است که شما تصمیم می‌گیرید تا به روش خودتان تغییر کنید. به هر حال اکنون شما در یک قدمی موفقیت ایستاده اید اما تحت فشار زیادی قرار دارید. حتی اگر این یک تغییر آسان هم نباشد انرژی خود را برای سعی در جهت متوقف کردن این جریان هدر ندهید. اکنون باید عادات قدیمی را ترک کنید قبل از اینکه بتوانید راه بهتری را جایگزین آن کنید.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین بهمن ماه

 امروز روز مناسبی برای فراموش کردن برنامه های دراز مدت و تعهدات عملی نشده می‌باشد. آنها کاملا فراموش نمی‌شوند، اما به منظور رسیدن به یک بینش جدید لازم است که بین شما و هدفهایتان فاصله بیفتد. این اتفاق شبیه یک مرخصی یا تعطیلات کوتاه مدت است. امروز فقط به کارهایی بپردازید که نیاز به توجه فوری دارند و فعلاً به فکر برنامه‌های جدی نباشید.

 

– فال روزانه در روز 11 دی 1396 برای متولدین اسفند ماه

خیلی راحت است که روی زندگی دیگران متمرکز شوید اما این کار باعث می‌شود مسئولیت‌های مهمی‌که دارید را نتوانید انجام دهید. ممکن است فقط نیازهای بی اهمیت خود را مد نظر قرار دهید. با وجود اینکه این نوع از اندیشه‌های اجتماعی می‌تواند مورد تحسین قرار گیرد، امروز تنها فقط در راه پیشرفت و ترقی شخصی خود قرار گیرید. خوشبختانه، خودخواه بودن می‌تواند تنها برای دیگران که در پایین مسیر قرار دارند مفید باشد.

منبع:نمناک

فال امروز جمعه 15 دی ماه1396

فال امروز جمعه 15 دی ماه1396

فال امروز شنبه 9 دی ماه 1396

فال امروز جمعه 8 دی 1396

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا