فال امروز جمعه 3 فروردین 1397

جمعه 3 فروردین 1397 طالع بینی
فال امروز جمعه 3 فروردین 1397

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما مدتی است که سست شده اید و توان ادامه زندگی برایتان سخت شده است. اما باید به خاطر اطرافیان تان هم که شده است به فعالیت‌هایتان ادامه دهید زیرا آنها با دیدن شما نیرو و انرژی کار کردن دوباره را می‌یابند. سعی کنید مسئولیت‌هایتان را به خوبی انجام دهید نه این که در گوشه‌ای نشسته باشید و تنها نظاره گر باشید. زیرا با پشت سر گذاشتن این مرحله، زندگی روی خوبیش را به شما نشان خواهد داد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

 شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیان‌تان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین خرداد ماه

باوجود اینکه تلاش‌های شما بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی‌توانید به چشمان خود اعتماد کنید! شما می‌دانید که چیز مهمی‌ را از دست داده اید، ولی نمی‌توانید دقیقاً بگویید که آن چیز چیست. امروز سعی نکنید به دنبال کشف رازها باشید؛ فقط به سر کار برگردید و تا جایی که امکان دارد سعی کنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز با برقرار کردن یک ارتباط عمیق با عقیده‌هایتان می‌توانید قدرت فوق العاده ای کسب کنید. اما اگر سعی کنید با تمرکز کردن بر روی هیجانات یک حادثه بیرونی انرژی تان را تقویت کنید، ناامید خواهید شد. وقتیکه شور و اشتیاقتان هم زمان با تغییر کردن مشکلات کمرنگ شد، در جستجوی پیدا کردن معنا در این موقعیت اخیر نباشید. فراموش نکنید ایمان شما الان ازتان محافظت خواهد کرد.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما هنوز سعی می‌کنید که احساسات خود نسبت به دوستان نزدیکتان را دسته بندی کنید. شاید به رویاهایتان اجازه دهید که یک رابطه دوستانه خوب را زنده کنند. یا شاید هم می‌خواهید نیازتان برای ایجاد کردن مرزهایی شخصی را واضح و شفاف کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین شهریور ماه

 برقراری یک رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می‌کنید با ابراز نکردن احساساتتان می‌توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم‌کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز ماه جدید دوست داشتنی برج میزان در هفتمین خانه شما، یعنی خانه دیگران حضور پیدا کرده است، که حکایت از این دارد که افراد خوب و جالبی وارد زندگی‌تان می‌شوند. با وجود اینکه شما دوست ندارید این روزها به پایان برسد، اما افکار ایده‌آل و عالی شما آمادگی رویارویی با موقعیت‌های غیر ممکن را بهتان می‌دهد. اگر شما از توقعات خود بگذرید ممکن است شکستی کوچک را تجربه کنید، بنابراین آمادگی تغییردادن ذهن خود نسبت به آینده را داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین آبان ماه

با وجود اینکه شما ممکن است روی فعالیت‌هایی که مجبورید برای پیشرفت شخصی خود انجام دهید متمرکز هستید اکنون وارد مرحله ای شده‌اید که روابط تان در اولویت قرار گرفته است. ممکن است امروز صحبت کردن با یک دوست درباره تصورات شما کار دشواری باشد به خاطر اینکه شما در وهله اول بی‌اساس و سست ظاهر می‌شوید. مقاوم باشید؛ اگر شما استوار باشید دیگران نیز شما را همانگونه می‌بینند.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین آذر ماه

تعاملات شما با رئیستان یا فرد دیگری که می‌تواند روی شما کنترل داشته باشد، شاید به آن نرمی که شما دلتان می‌خواهد نباشد. اگر شما برای این فرد که قدرت را در دست دارد احترام قائل باشید، دلتان می‌خواهد از کنترل او چشم پوشی کنید. اما اگر تسلیم فردی شوید که بدون اینکه مهارت‌های لازم برای ریاست را کسب کرده باشد بخواهد قدرت خود را به نمایش بگذارد، مطمئنا به مشکل خواهید خورد. از اعتقادات خود دفاع کنید؛ اگر شما به خاطر اینکه آسایش داشته باشید تسلیم شوید، مطمئنا به زودی مشکلاتی مشابه خواهید داشت.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین دی ماه

وقتی دیگران شاد و موفق به نظر می‌رسند شما رنجیده خاطر می‌شوید، برای اینکه شما اعتقاد دارید آنها از واقعیت فرار می‌کنند. از سوی دیگر شما با ورزش کردن و سیر کردن در رویاها می‌توانید به خودتان سود برسانید. حالا تفکرات دیگران واقعیت ندارد، برای اینکه شما مجبور نیستید به آنها بگویید که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر به خودتان اجازه بدهید که از معنویات لذت ببرید این می‌تواند بهترین هدیه برای شما باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین بهمن ماه

شما فکر می‌کنید که زیادی نسبت به دیگران حساسیت نشان می‌دهید، اما آنها به هیچ وجه این موضوع را متوجه نشده اند. آنها در حالیکه نسبت به قبل بیشتر شما را کنترل می‌کنند به شما توجه می‌کنند. به کارهای قبلی‌تان نگاهی بیندازید، برای اینکه کاری کرده اید که باعث شده دیگران پیام‌هایی نامفهومی را از طرف شما دریافت کنند و این موضوع باعث شده که آنها فعالیت‌های شما را سوءتعبیر کنند. فقط سعی کنید که متظاهر نباشید، هرکس به زودی خودش حقیقت را خواهد فهمید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 فروردین 1397

– فال روزانه در روز 3 فروردین 1397 برای متولدین اسفند ماه

 امروز زندگی شما پیچیده تر شده است و وقتی در یک چنین شرایطی دیگران از شما درخواستی می‌کنند شما نمی‌توانید بهشان جواب منفی بدهید. شاید شما نمی‌خواهید آنها ناامید شوند و شاید فکر می‌کنید که اگر الان به آنها کمک کنید بعداً خواهید توانست به آنها تکیه کنید. به هر دلیلی که شما به آنها جواب مثبت دادید، درحالیکه بر اساس نیازهای خود، نه نیازهای یک نفر دیگر، تصمیم می‌گیرید، فرصت رویارویی با مشکلات خودتان را از دست ندهید.

منبع:نمناک

فال امروز شنبه 4 فروردین 1397

فال امروز شنبه 4 فروردین 1397

فال روزانه پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷

فال روزانه پنجشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۷

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا