غافلگیر شدن لیندا کیانی با هدیه هوادارانش

چهارشنبه 25 بهمن 1396 دسته‌بندی نشده
گردش و تفریح چهرهای مشهور وبازیگران در روسیه

غافلگیر شدن لیندا کیانی با هدیه هوادارانش

“لیندا کیانی” بازیگری که امسال با فیلم خجالت نکش در جشنواره فیلم فجر حضور داشت ، صفحه اینستاگرامش را با انتشار کیکی جالب به مناسبت یک میلیونی شدن هوادارانش به روز کرد.
 صفحه اینستاگرام لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یک میلیونی شد و این امر طرفداران خانم بازیگر را به وجد آورد . در اتفاقی جالب هواداران لیندا کیانی با تهیه یک کیک به مناسبت یک میلیونی شدن صفحه خانم بازیگر او را غافلگیر کردند.
لیندا کیانی

لیندا کیانی با این کیک عجیب غافلگیر شد

تعداد فالوورها یا دنبال کننده های صفحه اینستاگرام لیندا کیانی بازیگر آرام و بی حاشیه کشورمان یک میلیونی شد و این اتفاق برای هوادارن و خانم بازیگر باعث خوشحالی بود.

لیندا کیانی

کیک یک میلیونی شدن صفحه لیندا کیانی

لیندا کیانی

کیک یک میلیونی شدن صفحه لیندا کیانی

لیندا کیانی با انتشار تصویری از این کیک نوشت:هدیه از طرف دوستان عزیزم که همیشه لطف و مهربونیشون همراهم بوده، خیلی هدیه بامزه ای بود، ممنونم از همتون.

 لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر سینما و تلویزیون

لیندا کیانی فعالیت های هنری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری در کلاس های آموزشی تحت نظارت محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد. پس از این دوره، در کلاس های فن بیان و بدن آقای حمید سمندریان و خانم مهتاب نصیرپور شرکت کرد.

همچنین بخوانید : تمامی مطالب و حواشی مربوط به لیندا کیانی

لیندا کیانی

لیندا کیانی بازیگر سریال روز حسرت

لیندا کیانی در سال 1387 تا 1390 با سریال وضعیت سفیدبه کارگردانی حمید نعمت الله و به نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله در شبکه سوم سیما دیده شد. سریال روز حسرت و رستگارن نقش پررنگی در محبوبیت لیندا کیانی داشتند.

لیندا کیانی

لیندا کیانی در فیلم خجالت نکش

لیندا کیانی با فیلم خجالت نکش در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حاضر شد. لیندا کیانی در فیلم خجالت نکش با لهجه افغانی صحبت میکند و برای این کار از یک معلم افغانستانی کمک گرفته است.

لیندا کیانی

لیندا کیانی در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

خجالت نکش فیلمی به کارگردانی رضا مقصودی داستان زندگی زن و شوهری را روایت می کند که با داشتن عروس، داماد و نوه، در سن میانسالی بچه دار می شوند. این اتفاق آن هم در روستایی کوچک که هیچ چیز از دید اهالی پنهان نمی ماند.

منبع:نمناک

بیوگرافی بابک جهانبخش خواننده پاپ ایرانی

بیوگرافی بابک جهانبخش خواننده پاپ ایرانی

نتیجه بازی پرسپولیس و نسف قارشی در لیگ قهرمانان آسیا 2018

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا