شیائومی می میکس با رای کاربران در صدر لیست ۱۰ گوشی برتر ژانویه جای گرفت – فناوری

جمعه 22 بهمن 1395 فناوری

[ad_1]

طبق لیست منتشرشده توسط انتوتو که با در نظر گرفتن امتیازات کاربران تهیه شده است، شیائومی می میکس توانسته با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست  قرار گیرد. 

انتوتو لیستی منتشر کرده است که در آن می‌شود ۱۰ گوشی هوشمند برتر ماه ژانویه را مشاهده کرد. البته ترتیب تلفن‌های هوشمند بر طبق نظرات و امتیازهای کاربران است. نکته‌ی جالبی که در مورد لیست ۱۰ گوشی برتر ماه ژانویه از دید کاربران وجود دارد این است که شیائومی می میکس توانسته صدر جدول را به خود اختصاص دهد.

طبق گفته‌های مسئولان انتوتو، این جدول بر اساس امتیازهای کاربران و نظراتشان تهیه شده است. البته در میان محصولات مختلف، ۱۰ گوشی هوشمندی که توانسته‌اند در صدر جدول قرار بگیرند، از امتیازهای بالایی برخوردار بودند و اکثر کاربران امتیازهای بالای ۸۰ درصد به این محصولات داده‌اند. این در حالی است که گوشی‌هایی با امتیازهای متوسط، امتیازهایی بالاتر از ۶۰ درصد کسب کرده بودند.

انتوتو

شیائومی می میکس که از تمام تلفن‌های هوشمند دیگر امتیاز بیشتری کسب کرده است، توانسته به متوسط امتیاز ۹۴.۴ برسد که نشان می‌دهد کاربران به این محصول علاقه بسیاری دارند. در جایگاه دوم، گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 قرار دارد که توانسته است متوسط امتیاز ۸۹.۹۳ درصد کسب کند و وان‌پلاس 3 تی نیز با اختلاف اندکی در جایگاه سوم قرار گرفته است.

در ادامه می‌توان مشاهده کرد که میزو پرو 6 پلاس جایگاه چهارم و هواوی میت 9 جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده‌اند. در جایگاه ششم، ویوو ایکس پلی 6 قرار دارد و شیائومی ردمی نوت 3 توانسته است جایگاه هفتم را به دست آورد. در جایگاه‌های بعدی، تلفن‌های هوشمند 360 Q5 Plus، میزو پرو 6 اس و 360 N4SS قرار دارند.

با وجود اینکه شیائومی می میکس از محبوبیت زیادی برخوردار است، اما قرار گرفتن این گوشی هوشمند در صدر لیست ۱۰ تلفن هوشمند برتر ژانویه ۲۰۱۷ جالب به نظر می‌رسد. این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید محصولات سامسونگ نتوانسته‌اند در میان ۱۰ گوشی هوشمند برتر جای گیرند.

انتوتو

گلکسی اس 7 اج در جایگاه شانزدهم قرار دارد و با وجود محبوبیت این گوشی هوشمند در نقاط مختلف دنیا، محصول سامسونگ نتوانسته است در میان ۱۰ گوشی برتر ماه ژانویه قرار گیرد.


منبع : زومیت

تغییر پوسته تلگرام در موبایل به مرحله آزمایشی رسید - فناوری

دانشمندان کشف یک فاز کاملا جدید از ماده را تأیید کردند: کریستال‌ های زمان - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا