شباهت عجیب رئیس جمهور جنجالی به شخصیت کارتونی سوژه شد! – گوناگون

دوشنبه 14 فروردین 1396 گوناگون

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، کارگردان انیمیشن «بچه رییس» تاکید کرد که شباهت کاراکتر اصلی فیلمش به دونالد ترامپ کاملا تصادفی است. شخصیت اصلی «بچه رییس» یک نوزاد با کت و شلوار است که اصطلاحی از ترامپ ورد زبان دارد و از قرار صداپیشه آن نیز کسی نیست جز الک بالدوین، بازیگری که این روزها بیشتر برای مسخره کردن ترامپ شناخته می‌شود.

 

 

تام مک‌گراث، کارگردان «بچه رییس» که بیشتر برای آثاری چون «ماداگاسکار» شهرت دارد، گفت: «شباهت میان کاراکتر اصلی این انیمیشن و رییس‌جمهور هم می‌تواند یک هدیه باشد، هم می‌تواند تبدیل به یک کابوس شود.»

 

 

پیش از اکران عمومی «بچه رییس» در بسیاری از مرورهای فیلم به موضوع شباهت کاراکتر اصلی داستان و دونالد ترامپ اشاره شده بود. نشریه والچر در این باره نوشته بود: «مدام نگویید ترامپ موضوع همه آثار هنری است. تنها «بچه رییس»‌ درباره ترامپ است.»

 

 

در این میان نشریه ونتی‌فر در مرور خود بر فیلم پرسیده بود: «آیا «بچه رییس» کارتونی درباره دونالد ترامپ نوزاد است؟» و نتیجه گرفته بود که این نوزاد مدیر و ترامپ به اندازه کافی ویژگی‌های مشترک ندارند که با قاطعیت بتوان ادعا کرد، شباهت‌های میان آن‌ها عمدی است.

 

 

مک‌گراث در این باره گفت: «این انیمیشن بر اساس تاجری خام و گاهی حریص است، بنابراین اگر مردم می‌خواهند نتیجه بگیرند که براساس شخصیت ترامپ ساخته شده است باید بگویم نه به راستی این گونه نیست.» به گفته مک‌گراث بیشتر فیلم براساس کتاب کودکی محصول سال ۲۰۱۲ ساخته شده است و قسمت عمده کار ساخت انیمیشن نیز پیش از اینکه ترامپ به یکی از مدعیان اصلی ریاست‌جمهوری بدل شود، به پایان رسیده بود.

 

 

او انتخاب الک بالدوین برای صحبت کردن به جای شخصیت «بچه رییس» را یک تصادف فوق‌العاده عجیب توصیف کرد و گفت:‌ «اگر این موضوع مردم را به تماشای فیلم ترغیب کند خوشحال می‌شوم اما اگر حواسشان را از موضوع اصلی فیلم پرت کند، مایه ناراحتی من می‌شود.»/خبرآنلاین

 

 

2024

منبع : جام نیوز

هدایت هاشمی عزادار شد! - گوناگون

بازیگرمحبوب تلویزیون داغدار شد - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا