سونی نسخه‌ کوچک‌تر کاغذ دیجیتال خود را معرفی کرد

جمعه 31 فروردین 1397 فناوری

 

سونی نسخه‌ی کوچک‌تر کاغذ دیجیتال غول‌پیکر خود را با نام DPT-CP1 و اندازه‌ی ۱۰.۳ اینچ معرفی کرد.

کاربرد کاغذ دیجیتال سونی کاملا از نامش پیدا است؛ یک ورقه‌ با جوهر الکترونیکی تک‌رنگ و بزرگ به اندازه‌ی یک کاغذ A4 و پشتیبانی از استایلوس برای نوشتن، پشتیبانی از فرمت PDF و سایر قابلیت‌های از این قبیل.

اکنون سونی نسخه‌ی جدید این محصول را معرفی کرده است؛ کاغذ دیجیتال DPT-CP1، دقیقا ویژگی‌های نسخه‌ی قبلی را با اندازه‌ی کوچک‌تر ۱۰.۳ اینچی و در اندازه‌‌ی مشابه برگه‌ی A5 ارائه می‌دهد؛ این محصول دقت تصویری معادل ۱۴۰۴×۱۸۷۲ با چگالی ۲۲۴ dpi دارد و از ۱۶ سطح رنگ خاکستری پشتیبانی می‌کند.

کاغذ دیجیتالی سونی

کاغذ دیجیتال DPT-CP1 حافظه‌ی داخلی ۱۶ گیگابایت برای ذخیره‌ی فایل‌های PDF دارد و می‌تواند آن را از طریق نرم افزار مربوطه با دستگاه‌های اندروید، IOS، ویندوز و مک به اشتراک بگذارد. این وسیله ضخامت ۵.۹ میلی‌متری و وزنی در حدود نیم پوند (۲۲۷ گرم) دارد و شرکت سونی ادعا می‌کند تنها با یک بار شارژ، در حدود یک ماه کارایی خواهد داشت.

مانند مدل بزرگ‌تر یعنی DPT-RP1، این محصول هم صرفا جهت عرضه در بازار ژاپن تولید شده است و به نظر نمی‌رسد برنامه‌ای برای عرضه‌ی جهانی آن وجود داشته باشد. سونی قیمت نهایی را کمتر از ۷۰ هزار ین (حدود ۶۵۰ دلار) اعلام کرده که حدودا ۱۰۰ دلار از مدل بزرگ‌تر ارزان‌تر است، تاریخ عرضه‌ی کاغذ دیجیتال سونی  اوایل ماه ژوئن (خرداد-تیر) اعلام شده است.

منبع : زومیت

برچسب‌ها:

معرفی نسل جدید لپتاپ های زدبوک اچ پی

آمازون با اپراتورهای موبایل برای گسترش خدمات رسانه‌ای در دنیا همکاری می‌کند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا