زوج های بازیگر ایرانی (1)

جمعه 15 دی 1396 سینما
زوج های بازیگر ایرانی (1)

زوج های بازیگر ایرانی (1)

در میان هنرمندان و چهره های مشهور ایرانی زوج های بازیگری وجود دارند که ازدواجشان برای هواداران بسیار جالب توجه بود و پیگیری برای دانستن جزئیات بیشتری از زندگی آنها همیشه وجود داشته است. از میان زوج های بازیگر ایرانی در این مطلب به چند نمونه از آنها اشاره میکنیم.

اید جالب باشد که شروع مطلب زوج های بازیگر ایرانی را با تازه عروس دامادهای سینما و تلویزیون آغاز کنیم.

نرگس محمدی و علی اوجی

نرگس محمدی بازیگری که با سریال ستایش در تلویزیون به شهرت رسید با علی اوجی وکیل سریال در حاشیه مهرای مهران مدیری ازدواج کرد. این زوج هنرمند در اردیبهشت ماه 96 با هم ازدواج کردند .

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایشنیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. نرگس محمدی بیشتر شهرت خود را مدیون سریال ستایش در تلویزیون است.


منوچهر هادی و یکتا ناصر

یکتا ناصر و منوچهر هادی دیگر زوج هنرمند کشورمان هستند که در 20 اسفندماه 1394 با هم ازدواج کردند.

منوچهر هادی و یکتا ناصر

منوچهر هادی در سال 1351 در تهران به دنیا آمد.وی درسال 1363 درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست دادو پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت. و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر (متولد 12 آبان 1357 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»


بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان و مینا ساداتی دیگر زوج بازیگر ایرانی هستند که در سال 94 با هم ازدواج کردند.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان متولد 59 تهران که اصالتا گیلانی است در جشنواره امسال علاوه بر “بادیگارد” درام سیاسی-تاریخی “سیانور” را هم داشت.

مینا ساداتی که متولد 60 کاشان است امسال یک فیلم انتقادبرانگیز به نام “امکان مینا” را هم در جشنواره داشت ضمن اینکه در “فروشنده” اصغر فرهادیایفای نقش کرده است.


جواد عزتی و مه لقا باقری

جواد عزتی و مه لقا باقری دیگر زوج بازیگر کشورمان هستند که نزدیک به 10 سال است زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

جواد عزتی و مه لقا باقری

جواد عزتی، همسر مه لقا باقری متولد 20 دی 1360 ، بازیگرو فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. عزتی از 15 سالگی بازی در تئاتر را شروع و بدون هیچ معطلی کار کرده است. او کارش را با اجرای تئاتر های خیابانی شروع کرده است. خودش می گوید تقریبا هیچ بوستانی در تهران نیست که در آن تئاتر خیابانی اجرا نکرده باشم. مه لقا باقری ، بازیگرکشورمان متولد سال 1360 در تهران است.

همچنین بخوانید : جدیدترین مدل مانتو شیک ایرانی 2013 – سری 5

مه لقا باقری بیش از 12 سال است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته است .


پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و مستانه مهاجر از زوج های هنری سینمای ایران هستند که حاصل 10 سال زندگی مشترکشان دختری به نام نفس است .

پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. مهم ترین و معروف ترین فیلم وی ماموریت در تهران کاری از عرفان عسگری است که او نقش پژمان را دارد. این فیلم پلیسی برنده 11 کلت طلایی از جشنواره فیلم پلیسی مسکو است.

مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.


رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان و نگار جواهریان دیگر زوج بازیگر ایرانی هستند که چند سالی است زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند. رامبد جوان در سال 94 در برنامه سه ستاره در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه احسان علیخانی اعلام کرد.

نگار جواهریان و رامبد جوان

نگار جواهریان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. رامبد جوان تبریزی متولد 1 دی 1350 تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، کارگردان و مجری تلویزیون است.


اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی دیگر زوج بازیگر ایرانی هستند که خبر ازدواجشان با حواشی زیادی همراه بود.آناهیتا درگاهی از هنرمندان مطرح ایرانی به حساب می آید. حرفه اصلی خانم درگاهی نقاشی می باشد تا به الان سه نمایشگاه در بهترین مکان تهران یعنی کاخ نیاوران برگزار کرده است.

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی بازیگر جوان و محبوب کشورمان که به عنوان بازیگر و مجری در اولین قسمت از مجموعه برنامه گپ حضور داشت، در پاسخ سوال رامبد جوان ، دیگر مجری این برنامه که از او درباره نحوه آشنایی اش با همسرش سؤال کرد؛ با خنده گفت:کم کم به هم علاقه مند شدیم آخرش هم دل من رو دزدید و ازدواج کردیم.


نیما فلاح و سحر ولدبیگی

نیما فلاح و سحر ولدبیگی دیگر زوج بازیگر ایرانی هستند که نزدیک به 14 سال است که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند و هنوز هم عشق میان آنها جاری است.

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

 

نیما فلاح متولد 1351 تهران یک بازیگر ایرانی تلویزیون و سینما است و دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است . او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد.سحر ولدبیگی متولد 1356، تهران بازیگر ایرانی تلویزیون و دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی با سریال دختران شناخته شد.

منبع:نمناک

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب مهمان مهران مدیری در دورهمی میشود

افراد مشهور ایرانی چند فرزند دارند

افراد مشهور ایرانی چند فرزند دارند*عکس

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا