رنو کلیو RS 18 معرفی شد – فناوری

جمعه 22 دی 1396 فناوری
رنو کلیو RS 18 معرفی شد - فناوری

رنو کلیو RS 18 معرفی شد – فناوری

هاچ‌بک محبوب رنو کلیو در نسخه‌ی R.S. 18 با تم F1، به مناسبت چهل‌مین سال حضور رنو در مسابقات فرمول یک رونمایی شد.

سال ۲۰۱۷ رنو چهلمین سال مشارکت خود در مسابقات فرمول یک را جشن گرفت و اکنون تصمیم دارد تا برخی از خصوصیات جادویی F1 را در هاچ‌بک پنج‌در کلیو استفاده کند. حتی نام این نسخه ویژه نیز از بزرگ‌ترین مسابقات اتومبیل‌رانی دنیا گرفته می‌شود.

اما قبل از این‌که خیلی هیجان‌زده شوید، این نسخه فقط یک پکیج بصری برای رنو کلیو RS است. نسخه ویژه مانند خودروی رنو کلیو 220 EDC ترافی خواهد بود و به عنوان حالت استاندارد از سیستم اگزوز آکراپوویچ (Akrapovic) استفاده می‌کند که در مدل معمولی به صورت اختیاری ارائه می‌شود. بکارگیری این سیستم باعث افزایش قدرت پیشرانه ۱.۶ لیتری بنزینی توربوشارژ با ۲۲۰ اسب بخار و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور خواهد شد که مشخصات فنی رنو کلیو R.S. 18 را بیش‌تر به نمایش می‌گذارد.

renault clio rs 18/ هاچ‌‌بک رنو کلیو

مقاله‌های مرتبط:

آنچه واقعا خودروی جدید را از نسخه استاندارد رنو کلیو RS متمایز می‌کند عبارتند از: علامت R.S. 18 روی درب‌های جلو، و دو الماس قابل توجه روی سقف. رنو همچنین از برخی علائم خاکستری و تم سیاه در سپر جلو استفاده می‌کند تا کمی ظاهر این سوپرمینی بیش‌تر جلب توجه کند. پره جلویی الهام گرفته از خودروهای فرمول یک، با رنگ معمولی سیریوس زرد رنو اسپرت آراسته شده و در ترکیب با رنگ سیاه بدنه بسیار قابل توجه جلوه می‌کند.

renault clio rs 18/ هاچ‌‌بک رنو کلیو

در داخل کابین، رنو کلیو R.S. 18 جدید تعدادی پادری دارد که نشان می‌دهد نسخه محدود خودرو است و علاوه بر آن از تم فیبر کربن مصنوعی برای دریچه هوا در اطراف بهره می‌برد. پایان‌بخش این تغییرات پوشش فرش رنو و ترکیبی از آلکانترا و چرم برای فرمان خودرو است.

منبع : زومیت

۷ باور اشتباه در استفاده نکردن از چراغ راهنما - فناوری

فولکس واگن گلف ۲۰۲۱ چه مشخصاتی خواهد داشت؟ - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا