راهنمای خرید ساعت ورزشی

سه‌شنبه 16 آبان 1396 گوناگون
راهنمای خرید ساعت ورزشی

راهنمای خرید ساعت ورزشی

 انتخاب ساعت برای ورزشکاران، همانند کفشی مناسب و کار آمد می‌ماند. بستن ساعت بر روی مچ دست، می‌تواند یک حس سرزندگی و پویایی را در فرد تداعی کند. بله درست است، با داشتن اهداف ورزشی و ماجراجویی به همراه استفاده از تجهیزات مدرن، ممکن است حس آمادگی و مجهز بودن در فرد، انگیزه داشتن اندامی متناسب را به وجود بیاورد.

شاید پیچیده‌ترین گجت تناسب اندام، ساختن یک ساعت هوشمند باشد. ممکن است اکثر دونده‌ها به شما گفته باشند، که آن‌ها ابزار بسیار ارزشمندی هستند. تن‌ها مسئله‌ای که وجود دارد، انتخاب ساعت مناسب است، که به خودی خود کاری بسیار دشوار است به خصوص که امروزه ساعت‌های هوشمند متنوعی وجود دارند.

البته انتخاب ساعت، به این موضوع که شما ورزشکاری با تجربه و یا جدید هستید، بستگی دارد.

برخی افراد به دنبال ساعت هایی هستند که دارای قابلیت هایی نظیر گام شمار، ضربان سنج قلب و زمان می‌باشند. این در حالی است که امروزه، برند‌های مختلفی از ساعت‌های هوشمند در بازار‌ها عرضه شده اند. البته ممکن است، برخی افراد تمایل به خرید ساعت‌های هوشمندی داشته باشند که مجهز ردیاب پیشرفته و چند منظوره هستند. اگرچه، بسیاری از ساعت‌ها دارای قابلیت هایی مانند جی پی اس، گام شمار، پخش موزیک و … هستند.

البته تصمیم نهایی شما به دو چیز بستگی دارد: عملکرد و قیمت.

برای کمک به شما، یک لیست از ساعت‌های موجود در بازار را در این مقاله آورده ایم. عملکرد و مشخصات فنی و قیمت آن‌ها نیز بیان شده است. علاوه بر این‌ها، دسته بندی بر اساس قابلیت‌های هر یک انجام شده، بنابراین شما به راحتی می‌توانید با در نظر گرفتن هزینه و عملکرد، ساعت مناسب و مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که قیمت‌های ذکر شده مربوط به تاریخ انتشار مقاله می‌باشند.

ساعت‌های مقدماتی

گارمین (Garmin Forerunner ۱۰)
قیمت: ۱۲۹.۹۹ $
این ساعت برای کسانی که به دنبال عملکرد دگمه‌ای هستند، بسیار مناسب است. ساعت گارمین، یک ساعت شیک و ساده برای نمایش مسافت است. این ساعت، در بین نظر سنجی که بین ۲۰۰۰ خریدار آن انجام شده بود نشان می‌داد که میانگین رضایت عملکردی ۴. ۲ را از ۵ به دست آورده است. مسیر، سرعت و میزان کالری را به سادگی می‌توانید در صفحه نمایش آن مشاهده کنید. برای نظارت بهتر شما، Garmin Virtual Pacer، این امکان را فراهم می‌کند تا سرعت رسیدن به هدف را به سادگی در صفحه نمایش بخوانید. از این ساعت به تعداد محدودی در سایت آمازون یافت می‌شود، بنابراین، بهترین راه این است که آن را از سیات خود گارمین خریداری نمایید.

راهنمای شما برای خرید ساعت ورزشی

ساعت‌های متوسطه

گارمین (Garmin Forerunner ۳۵)
قیمت: ۱۹۹.۹۹ $
گارمین، برای افرادی که به دنبال خرید ساعتی هستند که ضربان قلب را نمایش می‌دهد (ساعتی که دارای کارکرد اولیه باشد) ساعتی ایده آل است. این کمپانی، یک ساعت چشمگیر و (مقرون به صرفه) را به همراه جی پی اس و قیمتی فوق العاده به بازار ارائه داده است. رسانه CNET ایالت متحده امریکا، گارمین ۳۵ را به عنوان ” ارزان‌ترین ساعت ورزشی ” که دارای تکنولوژی جی پی اس است، معرفی کرده است. اگرچه اینترفیس این ساعت ساده است، اما همانند یک ساعت حرفه‌ای عمل می‌کند. نمایش سرعت، میزان مسافت، مسیر و ضربان سنج قلب، از امکاناتی که در ساعت موجود می‌باشند. همچنین می‌تواند به اندروید و یا آیفون متصل شود و گام‌ها، فاصله، میزان کالری و خواب را اندازه گیری کند؛ و یا موزیک را از طریق دستگاه کنترل کنید.

راهنمای شما برای خرید ساعت ورزشی

پولار ام (Polar M۲۰۰ GPS Running Watch)
قیمت: ۱۴۹.۴۶ $
بهترین فروش ساعت در وب سایت آمازون، متعلق به این ساعت است. کاربردی آسان و ساخته شده برای افراد حرفه‌ای که دارای اهداف جدی هستند. دارای جی پی اس، نمایش ضربان قلب و میزان خواب است. در حقیقت این ساعت، مناسب افرادی است که در طول شبانه روز عادات خود را بررسی می‌کنند. اگر به دنبال برنامه ورزشی جدی هستید، این ساعت می‌تواند تمام نیاز‌های شما را بر آورده کند. همچنین با استفاده از بلوتوث، می‌توانید پیشرفت‌های خود را در اپلیکیشن Polar Flow app مطالعه نمایید.

راهنمای شما برای خرید ساعت ورزشی

ساعت فیت بیت بلیز (Fitbit Blaze Fitness Tracker)
قیمت: ۱۹۸.۹۵ $
ساعت فیت بیت تن‌ها یک ساعت هوشمند مخصوص دوندگی نیست. این ساعت برای دیگر فعالیت‌های ورزشی از قبیل: تمرینات کراس، دوچرخه، و وزنه برداری نیز قابل استفاده است. بر اساس گزارشات مصرف کنندگان، یکی از دلایل اصلی خرید این ساعت، استفاده آسان و دقت بالای آن است. اگرچه ردیاب جی پی اس ندارد. فیت بیت مجهز به ضربان سنج قلب، ارتفاع سنج، طول عمر بالا باتری و سنسور خواب است، همچنین شما را از تماس‌ها و مسیج‌های دریافتی مطلع می‌کند. قابلیت اتصال به گوشی‌های موبایل را نیز دارد.

راهنمای شما برای خرید ساعت ورزشی

ساعت‌های پیشرفته
گارمین ۲۳۵ (The Forerunner ۲۳۵)
قیمت: ۳۲۹.۹۹ $
سایت CNET اخیرا، بهترین فناوری‌های پوشیدنی سال ۲۰۱۷ را معرفی کرد و این ساعت نیز در آن لیست قرار داشته است. این مدل از ساعت‌های گارمین “یکی از بهترین ساعت‌های ورزشی ” محسوب می‌شود. فکر میکنید، این به چه معناست؟ اساسا، این ساعت برای افرادی که به دنبال اهداف جدی ورزشی و جدید‌ترین تکنولوژی‌ها هستند، بسیار مناسب است. این محصول دارای ویژگی هایی نظیر، سنسور سنجش ضربان قلب، خواب و جی پی اس بسیار کارآمد است. ساعت گارمین، ضد آب است، بنابراین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا از آن بتوانید به راحتی در هنگام شنا کردن و یا دوش گرفتن، استفاده کنید. یک ابزار حرفه‌ای که به شما زمان تمرین بعدی را یادآوری می‌کند.

راهنمای شما برای خرید ساعت ورزشی

گارمین  (The Garmin Fenix ۵)
قیمت: ۵۵۹ $
در اوایل سال جاری، گارمین آخرین سری از ساعت‌های ورزشی خود را مدل‌های Fenix ۵ معرفی کرد. این ساعت مچی مولتی اسپرت، مختص ” ورزش و ماجراجویی ” طراحی شده است، از ویژگی‌های به خصوص آن می‌توان، به بند، فناوری ضربان سنج قلب، ردیاب جی پی اس و دریافت ماهواره‌ای GLONNASS اشاره کرد. Fenix ۵ یکی از بهترین ساعت‌های درجه یک آمازون است که امکانات خیلی بیشتری را نسبت به یک ساعت هوشمند معمولی برای شما ارائه می‌دهد. این ساعت امکانات بی نظیری را برای ورزشکار فراهم می‌کند، به عنوان نمونه با اتصال آن به گوشی همراه می‌توانید فعالیت‌های ورزشی و دوچرخه سواری خود را برای دیگر ورزشکاران ارسال کنید و با آن‌ها از طریق انجمن تناسب اندام آنلاین گارمین ارتباط بر قرار کنید.

راهنمای شما برای خرید ساعت ورزشی

منبع: سی‌ان‌ان

 

منبع : فرادید

خواندنی ها با برترین ها

خواندنی ها با برترین ها (138)

ترسناک‌ترین پدیده‌های طبیعی

ترسناک‌ترین پدیده‌های طبیعی که تا به حال رخ داده اند

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا