ذن فون 3 زوم ایسوس با دوربین دوگانه و زوم اپتیکال رونمایی شد – فناوری

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 فناوری

ایسوس نسل جدید گوشی‌هوشمند خود با نام ذن فون ۳ را که از وجود دوربین دوگانه بهره می‌برد، رونمایی کرد.

ایسوس گوشی جدیدی را رونمایی کرد که می‌توان آن را نسل جدید ذن فون زوم خواند که در سال ۲۰۱۵ راهی بازار شده بود. ذن فون ۳ زوم نسل جدید گوشی ایسوس است که با برچسب قیمت ۳۲۹ دلاری راهی بازار خواهد شد. این گوشی همچون نسل پیش با هدف عکاسی راهی بازار شده است و از ویژگی‌های آن باید به زوم اپتیکال اشاره کرد. ایسوس در نسل جدید گوشی سری زوم خود دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری را کنار گذاشته و از دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی بهره برده است. دوربین دوگانه‌ی ذن فون ۳ ایسوس از وجود یک لنز ۲۵ میلی‌متری واید با دیافراگم f/1.7 در کنار یک لنز ۵۹ میلی‌متری با قابلیت زوم حداکثری ۲.۳ برابری بهره می‌برد. با استفاده از این دوربین می‌توان تصاویری با ۱۲ برابر بزرگنمایی را با ترکیب زوم نرم‌افزاری و اپتیکال ثبت کرد.

ذن فون 3 زوم ایسوس

ایسوس اعلام کرده است که دوربین گوشی ذن فون ۳ زوم از فرمت RAW در کنار ثبت ویدیو‌های 4K پشتیبانی می‌کند. همچنین باید به قابلیت کنترل دستی تنظیمات نظیر تغییر اپرچور، ایزو و سرعت شاتر اشاره کرد. ایسوس برای تامین انرژی مورد نیاز ذن فون ۳ زوم، از یک باتری ۵٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بدنه‌ای به ضخامت ۸ میلی‌متر استفاده کرده است. بنابر ادعای ایسوس این گوشی در مقایسه با نسل پیشین، ۳ میلی‌متر باریک‌تر است.

ذن فون 3 زوم ایسوس

مشخصات فنی ذن فون ۳ زوم علاوه بر مواردی که اشاره کردیم شامل نمایشگر ۵.۵ اینچی امولد، ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید ۷ نوقا است. ایسوس در این گوشی هوشمند از وجود پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ بهره برده است.


منبع : زومیت

مزایای برنامه ریزی ۹۰ روزه برای کسب‌ و‌ کار - فناوری

وان پلاس 5 در گیک بنچ، گلکسی اس 8 و اکسپریا ایکس زد پریمیوم را شکست داد - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا