دیدار سعید شهروز با طرفدارانش در حیاط هنر – گوناگون

چهارشنبه 28 تیر 1396 گوناگون

به گزارش جام نیوز، سعید شهروز خواننده پیشکسوت موسیقی پاپ قرار بود در بیست و دومین شب از تیرماه با علاقمندان موسیقی خود دیدار کند، اما این کنسرت به دلیل بارش باران لغو شد.

 

 

اصلی‌ترین دلیل برگزار نشدن کنسرت تابستانی سعید شهروز این بود که قرار بود این برنامه در فضای باز و در حیاط هنر کاخ نیاوران برگزار شود.

 

 

با توجه به اینکه مخاطبان شهروز بلیت‌های این کنسرت را از مدتی پیش از تاریخ برگزاری اجرا به طور کامل خریداری کرده بودند، به آن‌ها وعده داده شد که اعتبار بلیت‌هایشان حفظ و آن‌ها می‌توانند در تاریخی که اعلام می‌شود، در کنسرت خواننده مورد علاقه خود حضور پیدا کنند.

 

 

سعید شهروز کنسرت تابستانی خود را این مرتبه در سی‌امین شب از تیرماه در حیاط هنر کاخ نیاوران برگزار می‌کند و طرفداران این خواننده می‌توانند پس از مدت ها، او را روی صحنه اجرا ملاقات کنند.

 

 

یکی از خاطره انگیزترین آثاری که در کارنامه هنری سعید شهروز دیده می‌شود، آلبوم موسیقی “غزلک” است و انتشار این آلبوم در سال 1379 خاطره‌های بسیاری را برای علاقمندان موسیقی پاپ رقم زد و به احتمال زیاد این خواننده در کنسرت تابستانی خود نیز مجموعه‌ای از قطعه‌های این آلبوم را روی صحنه می‌برد.

 

 

سعید شهروز جدیدترین آلبوم موسیقی خود با عنوان “79” را در سال 1394 منتشر کرد که این آلبوم از 11 قطعه تشکیل شده است.

 

قطعه‌های آلبوم ” 79 ” را هیجان، برگامو رو کردم، یه خاطره، کجا برگشتی، با تو خوبه، عاشقی از مد افتاد، آره عاشقتم، جونم به چشات، دار مکافات، نگرانت میشم و اشکای من تشکیل شده است.

 

سعید شهروز 30 تیر ساعت 20:00 در حیاط هنر کاخ نیاوران با مخاطبانش دیدار می کند.

 

 

 

2024

منبع : جام نیوز

مدل مانتو یکتا ناصر و سحر قریشی در تیر 1396 - گوناگون

ارتقاء اندام‌های مصنوعی - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا