دلايل بازیگر معروف براى شركت در انتخابات – گوناگون

یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 گوناگون

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، با توجه به نزدیک شدن به دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اقشار مختلف جامعه به خصوص هنرمندان و ورزشکاران با استفاده از فضای مجازی مردم کشور را دعوت به حضور در این انتخابات می کنند.

 

 

در همین راستا رضا کیانیان بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و از دلایل حضور خود در این انتخابات سرنوشت ساز برای ملت ایران نوشت.

 

 

کیانیان نوشت:

“دیروز، روز بازیگر بود. روز من و همکارانم. تبریک نگفتم به احترام خانواده هاى داغ دار و نگران کارگران معدن.ولى مى خواهم حالا به عنوان یک بازیگر اعلام کنم. براى انتخاب رئیس جمهورى رأى مى دهم تا صحنه هاى تئاتر در کشورم بیشتر و بیشتر شوند، تئاتر محل گفت و گوست، تا گفت و گو بیشتر و بیشتر شود. تو همین دو سه سال اخیر تعداد اجراهاى نمایش هر شب در تهران به حدود صد تا صدو پنجاه تا رسیده!

 

 

اعلام کنم رأى مى دهم، برای این که سالن هاى سینما بیشتر و بیشتر شوند.. مثل همین دو سه سال اخیر؛ و اعلام کنم رأى مى دهم براى این که تولید سینماى پرافتخار ایران بیشتر و بیشتر شود. در همین سال گذشته سینمای ایران ٣٦٧ تا جایزه جهانی برده! یعنى از هر روز یک جایزه جهانى هم بیشتر! رأى مى دهم براى این که مانند سال هاى دور و طلایى در تلویزیون باز هم سریال هاى خوب ساخته شود؛ سریال هایى که آن قدر جذاب و هنرمندانه باشند تا مردم آزادانه در میان هزاران کانال ماهواره اى سریال هاى خودمان را انتخاب کنند.

 

 

رأى مى دهم تا فضا و سرعت اینترنتى بهتر و بالاترى در اختیار داشته باشم و ارتباطم با جهان هر چه گسترده‌تر باشد.من رأى مى دهم، چون در همه تاریخ ثابت شده است. مردمى که فرهنگ دارند همه چیز دارند. از جمله کار دارند و حتماً سیر خواهند شد و مردمى که فرهنگ در سبد روزانه شان نیست . کار ندارند و گرسنه مى مانند و به دنبال قهرمانى مى گردند تا برایشان آب و نان بیاورد.”

 

 

2024

منبع : جام نیوز

تلخ نامه میترا حجار برای گلستان بی قناری! - گوناگون

درمان فوری آکنه و جوش صورت +اینفوگرافی - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا