درمان تومور مغزی با شن و ماسه

دوشنبه 25 دی 1396 گوناگون
درمان تومور مغزی با شن و ماسه!

درمان تومور مغزی با شن و ماسه!

زنی که یک دهه هیچ چیز جز شن و ماسه نخورده است تا تومور مغزی خود را درمان کند و موفق هم شده است .

درمان تومور مغزیفال حافظ

Supergran ‘CURES brain tumour’ by eating nothing SAND for more than a decade

روش عجیب پیرزن برای درمان تومور مغزی

پیرزن لیتوانایی مدعی است با نخوردن هیچ چیز و هیچ چیز به جز شن و ماسه توانسته سلامتی خود را بعد از ابتلا به بیماری کشنده بدست آورد و داستان خودرا برای ایجاد انگیزه در میان بیماران سرطانی منتشر کرده است.”استینس لاوا مونستویلن ” 70 ساله اهل لیتوانی مدعی است با خوردن فقط شن و ماسه به مدت بیش از 10 سال تومور مغزی خود را درمان کرده است.

درمان تومور مغزی

زنی که 10 سال هیچ چیز جز شن و ماسه ساحل نخورده تا تومور مغزی اش درمان شود

این پیرزن می گوید :ماده ای که به هیچ وجه به نظر شما خوردنی نیست مرا به سلامتی بازگرداند و سرطان مغزم را درمان کرد ، تومور مغزی وضعیت جسمی مرا به شدت دچار مشکل کرده بود ، در آن زمان سطح هموگلوبین من 60 (پایین ترین سطح) بود. روزی در حال عبور از کنار ساحل رودخانه بودم که ناگهان فکری در سرم جرقه زد که شن و ماسه بخورم. مشتی ماسه در دهان گذاشتم؛ برای اولین بار کم مانده بود خفه شوم، ولی بعد ها به آن عادت کردم. شن و ماسه های ساحل به نظرم قابل تحمل تر بود هر چند در ابتدا چندین بار احساس خفگی کردم اما کم کم به آن عادت کرده و با انگیزه درمان بیماری ام ادامه دادم.

بعد از آن چندین سال برای معاینات و آزمایش به پزشک مراجعه نکردم ولی هیچ اتفاقی برایم نیافتاد تا اینکه بعد از حدود بیش از 9 سال برای اطلاع از وضعیت جسمی و تومور مغزی ام به پزشک مراجعه کردم و متوجه سلامت خود شدم. پزشک با تعجب به من گفت که تومور مغزی ام رفع شده و اثری از آن وجود ندارد. نمی دانم چطور ولی بعد از آنکه هیچ چیز به جز شن و ماسه ساحل را نخوردم وضعیت جسمی ام روز به روز بهتر شدم.او گفت:شما نباید آن را با آب یا غذا مخلوط کنید وچیزی جز ماسه نباید بخورید در غیر این صورت بیمار خواهید شد. برای رفع تشنگی ماسه مرطوب بخورید.

منبع:نمناک

تصاویرشگفت انگیزازدرخت بلورین دریمن! - گوناگون

جشن بلوغ درژاپن - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا