درخواست "شیرخشک" برای مرکز نگهداری دختران بزرگسال در تلگرام/ ببینید – گوناگون

شنبه 14 اسفند 1395 گوناگون

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران مطلب منتشر شده در برخی از شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کمبود شیر خشک در “مجتمع خدمات بهزیستی شبیر” را تکذیب کرد.

 

احمد خاکی با اشاره به مطلب منتشر شده در برخی از شبکه‌های اجتماعی در خصوص کمبود شیرخشک در مجتمع خدمات بهزیستی شبیر، گفت: این مطلب از اساس کذب و غیر واقعی است چرا که در این مرکز کودک شیرخوار نگهداری نمی‌شود و مرکز شبیر محل نگهداری از کودکان خردسال و دختران بزرگسال بی‌سرپرست و بد سرپرست است و به طور کل نیازی به شیرخشک ندارد.

 

وی با بیان اینکه این مطالب از سوی افرادی با نیات نامعلوم منتشر و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، افزود: سازمان بهزیستی قطعاً از طریق مراجع رسمی بدنبال برخورد با منتشر کنندگان اینگونه مطالب خواهد بود چرا که آنها ضمن تشویش اذهان عمومی با احساسات و عواطف مردم نیز بازی می‌کنند.

 

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با تأکید بر هوشیاری مردم در مواجهه با این پیام‌ها، خاطر نشان کرد: مردم خیّر و نوع‌دوست استان تهران می‌توانند برای کمک به شیرخوارگاه‌ها و سایر مراکز نگهداری از کودکان، کمک‌های نقدی خود را از طریق سایت بهزیستی استان تهران به نشانی www.behzistitehran.org.ir و کمک‌های غیر نقدی خود را با مراجعه به واحدهای مشارکت‌های مردمی این مراکز اهداء کنند.

 

به گفته وی، هر چند در گذشته در مرکز شبیر، نوزادان و کودکان شیرخوار نگهداری می‌شد اما از حدود 2 سال گذشته دیگر کودکان شیرخوار و نوباوه در مرکز حضور نداشته و این مجتمع خدماتی به مرکز نگهداری کودکان خردسال و دختران بزرگسال بی‌سرپرست و بد سرپرست (6 تا18 سال) تبدیل شده است.

 

 

 در متن منتشر شده فضای مجازی آمده است: «شیر خوارگاه شبیر اعلام کرده بچه های شیر خوارگاه بدون شیر خشک و پوشاک بهداشتی (مای بیبی) هستند. کسی میخواد احسان کنه یکی دو قوطی شیر خشک یا پوشاک شماره 1 و 2 و 3 نیاز دارن، لطفا بخرید ببرید

بچه‌ها شیر ندارن آب قند میدن بهشون، خدا رفتگانتون رو بیامرزه. لطفا اطلاع رسانی کنید تا برسه به دست خیرین.

آدرس: میدان خراسان،17شهریور جنوبی، پائین‌تر از تیر دوقلو».

منبع : جام نیوز

اقدام محسن چاوشی برای نجات یک جوان از اعدام /ببینید - گوناگون

چهره لیلا بلوکات با چادر در حرم امام رضا (ع) - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا