درباره شایعه بازداشت نوید محمد زاده در آبادان بیشتر بدانید

دوشنبه 20 فروردین 1397 سینما
درباره شایعه بازداشت نوید محمد زاده در آبادان بیشتر بدانید

انتشار خبری در پیام رسان توئیتر که حاکی از بازداشت نوید محمدزاده به جرم مستی و عربده کشی در آبادان و واکنش کاربران نسبت به آن منجر شد نوید محمدزاده به شایعه واکنش نشان دهد

در روزهای روز گذشته خبری در شبکه اجتماعی توئیتر پخش که مضمون آن حاکی از بازداشت نوید محمد زاده در آبادان به جرم مستی و عربده کشی بوده است و این باعث شد انتقادهای فراوانی به این بازیگر برجسته شود . نوید محمد زاده ضمن تعجب از انتشار این خبر ضمن معرفی کارهای خود در تهران که اجرای یک تئاتر و فیلمبرداری یک فیلم به نام سرخپوست هست به انتشار این شایعه واکنش نشان داد.

نوید محمدزاده  در واکنش به یک شایعه توییتری گفت: یعنی من همزمان در تهران روی صحنه تئاتر هستم و در آبادان هم به جرم مستی و عربده کشی و مزاحمت در بازداشتگاه؟!

واکنش نوید محمدزاده به شایعه بازداشت وی در آبادان به جرم مستی در توییتر

‌امشب در حالیکه بسیاری از مردم در سریال پایتخت۵ گوشه ای از غیرت و رشادت مدافعان حرم در برابر وحشی گری داعش را دیدند و گریستند؛ نویدمحمدزاده بازیگر طعنه زن به مدافعان حرم به جرم عرق خوری و عربده کشی و مزاحمت برای مردم در آبادان بازداشت شد.

حالا معلوم میشه که مرد کیه و نامرد کی!

روز چهاردهم فروردین سال ۹۷ خبر دستگیر شدن بازیگر معرف سینما توسط پلیس ابادن به علتمصرف مشروبات الکلی و همچنین عربده کشی در خیابان بدون نام بردن اسم وی در سایت های خبری منتشر شد

بعد از منتشر شدن این خبر در برخی از منابع خبری غبر رسمی و شبکه اجتماعینام این بازیگر معرف نوید محمدزاده منتشر شده ، هنوز هیچ سایت رسمی این خبر دستگیر شدننوید محمد زاده را تایید نکرده و بازداشت نوید محمدزاده شایعه است.

ماجرای بازداشت نوید محمد زاده در آبادان

شب سه شنبه ۱۴ فروردین ماه سال ۱۳۹۷، پلیس کلانتری ۱۵ کارون آبادان درحال گشت زنی درخیابان یکم احمدآباد بودند که با پسر جوانی که حالت و رفتارهای عادی نداشت و اقدام به عربده کشی در خیابان می کرد، روبرو شدند.

پلیس به سرعت اقدام دستگیری و پس از انجام تست الکل از متهم ، وی به خوردن مشروبات الکلی اعتراف کرد.پسر جوان وقتی از سوی ماموران در اختیار مقام قضایی قرار گرفت با نشان دادنکارت شناسایی اشخود را بازیگر مطرح سینما معرفی کرد.قاضی پرونده پساز اعتراف بازیگر جوان به خوردن مشروبات الکلی، وی را روانه زندان کرد.

منبع:نیک صالحی

شایعه ارتباط ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده چیست

شایعه ارتباط ترلان پروانه و فرشاد احمدزاده چیست

آیاسریال پایتخت 6 ساخته می شود

آیاسریال پایتخت 6 ساخته می شود

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا