داک دکس گلکسی اس 9 را به یک رایانه لمسی بدل می‌کند – فناوری

یکشنبه 6 اسفند 1396 فناوری

کمپانی سامسونگ در جریان معرفی پرچم‌داران جدید خود، از نسخه جدید داک دکس رونمایی کرد.

لحظاتی پیش در جریان رویداد MWC 2018، کمپانی سامسونگ از نسخه جدید دام دکس رونمایی کرد. سامسونگ در نسل دوم داک دکس از طراحی متفاوت و ساده‌تری برای تبدیل گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به یک رایانه لمسی استفاده کرده است. همان‌طور که می‌دانید در نسل پیشین داک دکس، دسترسی به اپلیکیشن‌های گوگل و سایر محتوای مورد نیاز تنها با استفاده از یک نمایشگر، موس و یک کیبورد امکان‌پذیر بود.

مقاله‌های مرتبط:

خوشبختانه سامسونگ در نسل جدید داک دکس، صفحه‌نمایش گوشی را به موس و کیبورد‌ مجازی مجهز کرده تا کاربران در هنگام لزوم از این قابلیت به‌سادگی استفاده کنند. گفتنی است این ویژگی در حال حاضر تنها در گوشی‌های  گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس وجود دارد و به زودی با ارائه به‌روز‌رسانی به گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز افزوده خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های نسل جدید داک دکس به پشتیبانی از نمایشگر با رزولوشن 2K اشاره کرد. همچنین این داک در هنگام اتصال گوشی به‌دلیل پوشیده شدن سنسور اثر انگشت، استفاده از پین کد یا اسکن چشم را در دستور کار قرار خواهد داد. در این داک دو درگاه 2 USB، یک درگاه USB نوع C و یک درگاه HDMI برای اتصال نمایشگر و دستگاه‌های مورد نیاز وجود دارند.

dex pad

در داک دکس جدید سامسونگ، امکان بهره‌گیری از ژست‌های حرکتی نظیر اسکرول صفحات و تغییر اندازه پنجرها با دو انگشت میسر شده است. طبق گفته سامسونگ این داک دکس برای مشتریان اینترپرایز طراحی شده و از برنامه‌های کاربردی چون مایکروسافت آفیس، Citrix، VMWare و اپلیکیشن‌های گوگل پشتیبانی می‌کند. متاسفانه هنوز قیمت رسمی برای داک دکس جدید سامسونگ اعلام نشده است و باید تا زمان اعلام دقیق آن منتظر بمانیم.


منبع : زومیت

دیافراگم دوگانه در دوربین پرچمداران جدید سامسونگ به چه معنا است؟ - فناوری

شگفت‌انگیزترین رویدادهای سال 2018 که ارزش سفر دارند - فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا