حمله تندنویسنده معروف به سودسهام عدالت:ملت هویچ نیست! – گوناگون

چهارشنبه 27 دی 1396 گوناگون

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، رضا ساکی در ایسنتاگرامش نوشت: ملت هویچ نیست… رضا رشیدپور بیست‌وچندهزار تومان سود سهام عدالت را به دلار حساب کرده است و این کار باعث شده است سازمان خصوصی‌سازی بیانیه صادر کند.


در بیانیه آمده است:

اظهارنظری سخیف در قالب طنزی که به هجو انجامید توسط مجری این برنامه، آقای رضا رشیدپور در خصوص سود پرداختی مرحله اول سهام عدالت عنوان شد که این موضوع علاوه بر این که به نوعی توهین و نادیده گرفتن تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته به‌ویژه دولت‌های یازدهم و دوازدهم در راستای شناسایی اقشار کم درآمد و تلاش برای بهرمندی آنها از سود و مزایای سهام عدالت است، موجب شده تا در چند روز گذشته جمع کثیری از مشمولان عزیز در سراسر کشور در تماس با این سازمان ابراز نارضایتی خود را در خصوص اظهار نظرهای مطرح شده در این برنامه اعلام کنند.


نمی‌دانم چرا هنوز برخی در دوره استالین زندگی می‌کنند و اینجا را با شوروی اشتباه گرفته‌اند. چنین برخورد و ادبیاتی را چهار بار در زندگی تجربه کرده‌ام. از سوی مسئولینی که به جای پاسخ‌گویی برچسب توهین، تشویش اذهان عمومی و… می‌زنند.

طنز ماجرا اما این است که برخی فکر می‌کنند ملت هویچ هستند و می‌نویسند: جمع کثیری از مشمولان عزیز در سراسر کشور در تماس با این سازمان ابراز نارضایتی خود را در خصوص اظهار نظرهای مطرح شده در این برنامه اعلام کنند.

جمع کثیر یعنی چه قدر؟ آیا کسی هست که برای ۲۲ هزارتومان زنگ بزند از دولت تشکر کند و از حالا خورشید انتقاد؟ مردم را دست‌کم نگیرید چون اگر دست‌کم بگیرندتان آن وقت…

 

آخرین خبر

2025

منبع : جام نیوز

شوخی«لیسانسه‌ها»باپایان‌بندی سریال‌ها - گوناگون

«فاطمه معتمدآریا»داورجشنواره شد - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا