جشن تولد فرهاد دور از چشم شهرزاد!

چهارشنبه 23 خرداد 1397 سینما

جشن تولد فرهاد دور از چشم شهرزاد!

جشن تولد مصطفی زمانی,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,اخبار بازیگران
یکشنبه شب مراسمی برای سالگرد تولد مصطفی زمانی در یکی از کافه‌های تهران برگزار شد.

روز یکشنبه، روز مصطفی زمانی بود. روز پایان سریال شهرزاد؛ روزی که فرهاد توانست قباد را کنار زده و شهرزاد زیبا را برای همیشه مال خود بداند و البته روز تولد مصطفی زمانی…

 

روزی که هواداران و دوستان و دوستداران مصطفی زمانی برای او جشنی شگفتانه ترتیب داده بودند؛ در کافه رزوود. یکشنبه‌شب این کافه میزبان شماری از اهالی فرهنگ و هنر و چهره‌های شناخته‌شده سینمای کشور بود. میهمانانی که هم در میانشان بزرگانی چون فریدون جیرانی و همایون اسعدیان و همایون ارشادی را می‌توانستی ببینی؛ هم سینماگرانی چون مازیار میری، احسان عبدی‌پور، علی کریم، فائزه عزیزخانی و مادرش، رامتین لوافی‌پور را و هم البته جمعی از طرفداران و دوستان و دوستداران مصطفی زمانی را. البته در این میان دختر نوجوانی هم بود که همه را بدجور به یاد فیلم فراری می‌انداخت. دختر شانزده هفده ساله‌ای که بلند شده و از گرگان آمده بود برای دیدن او که دیدنش آرزویش بود.

 

در کافه رزوود البته تمام صحبت‌ها از تولد مصطفی زمانی نبود که هنوز به واقع یک هفته‌ای به موعد اصلی‌اش مانده و یکشنبه فقط و فقط بهانه‌ای بود برای گردآمدن و حرف‌زدن از این ستاره محبوب. حاضران همزمان با پایان سریال پرطرفدار شهرزاد، جشن پایان آن کار را نیز به جشن نشسته بودند.

 

در این میان در تبریک‌ها و تجلیل‌ها و تشکرها گفته‌های همایون اسعدیان درباره مصطفی زمانی جالب و بامزه بود و البته عمیق: در روزگاری که همه سلبریتی‌ها درباره همه‌ چیز اظهارنظر می‌کنند و انگار همه در هر زمینه‌ای کارشناس شده‌اند، مصطفی زمانی از معدود آدم‌هایی است که اظهارنظر بیهوده نمی‌کند. این یعنی خیلی حرف در یک جمله. یعنی تجلیل از آدمی که سرش به خودش و کارش است و این کم چیزی نیست. تولدت مبارک مرد کم‌حرف!

 

 

shahrvand-newspa​per.‎​ir

مرجع : سرپوش

«مهران مدیری» میهمان ویژه برنامه «خندوانه» به مناسبت عید فطر

این ریچارد کلایدرمن ٣٠٠‌هزار تومانی!

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا