تفاوت های جالب عروسی مگان و هری با کیت و ویلیام

دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 گوناگون
تفاوت های جالب عروسی مگان و هری با کیت و ویلیام
عروسی کیت و ویلیام وجه تفاوت های با مگان و هری داشت که از جالبترین آن ها نوع لباس عروس و حلقه ازدواج می توان اشاره نمود.
عروسی کیت و ویلیام

بعداز گذشت روز و ساعاتی از مراسم ازدواج پرنس هری و مگان مارکل حالا نوبت به مقایسه رسیده است و وب سایت های بریتانیایی به تفاوت های مراسم عروسی مجلل دو شاهزاده انگلستان پرداخته اند .

 عکس عروسی کیت و ویلیام

لباس عروس

برای جشن عروسی شاهزاده ویلیام که به 2011 بازمیگردد، عروس سلطنتی لباس شبی که با تور بلندی که توسط سارا برتون طراحی و تزئین شده بود را به تن کرد.یک لباس تاریخی که بیشتر از لباس مگان طراحی شده بود ، بهمراه یک گردن بند v شکل.
برای مخصوص ترین مراسم خود، مگان مارکل لباس ژیوانژی که توسط کلیر ویت طراحی شده بود را به تن کرد که لباس شبی با رنگ سفید ، گردن قوس داده شده و آسین های سه ربع بود.
کلیر ویت از طراحان پیش بینی شده نبود.
مگان و هری با کیت و ویلیام عروسی
مغایرت های مگان و هری با کیت و ویلیام

تاج

کیت میدلتون در جشن ازدواج خودش سال 2011 از برند کارتیه را بر سر گذاشت. قطعات روی ان درسال 1936 طبق دستور جرج VI درست شده بود Y جواهرات او هم اکنون در گالری ملی استرالیا به نمایش گذاشته شده است.
تاجی که مگان روی سرش گذاشته بود متعلق به ملکه مری است و به عروس برای گذاشتن در جشن عروسیش قرض داده شده و پوشش 16 فوتی او از الماس تهیه شده بود.
مگان و هری با کیت و ویلیام
تمایز تاج عروس مگان و هری با کیت و ویلیام

دسته گل

کیت میدلتون دسته گل نسبتا بزرگ تری از نمونه های معمولی بود را به دست گرفته بود، دسته گل زیبا و فصلی او از گل لی لی تهیه شده بود در حالیکه دسته گل مگان کمی فشرده تر از کیت بود اما معانی عاطفی ای را در بر داشت ، گل هایی که دست مگان بودند در واقع گل فراموشم نکن گل مورد علاقه ی پرنس دیانا مادربزرگ هری بود و توسط شخص هری چیده شده بود.
 مراسم عروسی مگان و هری

تفاوت عروسی مگان و هری با کیت و ویلیام

حرکت دسته جمعی مردم

پروسه ی پیش آماده سازی هر یک از مراسم ها مشابه بود، بجز موقعیت مکانی. دوک ها و داچ های انگلیسی در اطراف قصر باکینگهام اسب سواری میکردند و هری و مگان هنگام برگزاری مراسم به نظر لذت می بردند.

حلقه ازدواج

شاهزاده ویلیام از کیت میدلتون با حلقه ی نامزدی یاقوت مادرش خواستگاری کرد و در روز عروسی شان کیت حلقه ی ولزی طلایی را دریافت کرد.
هری از مگان مارکل با یک حلقه ی رسمی با نوار طلا خواستگاری کرد. حلقه مگان دو الماس کوچک در دوطرف دارد که از کلکسیون شخصی دیانا و یک سنگ در مرکز آن از بوتسوانا جایی که عروس و داماد در آن جا عاشق یکدیگر شدند ، درست شد. بر خلاف پرنس ویلیام ، پرنس هری تصیم گرفت که حلقه بیندازد.
 حلقه ازدواج
فرق حلقه ازدواج مگان و هری با کیت و ویلیام
کیت و ویلیام از فیونا کیرنز برای ساختن کیک هشت لایه خود درخواست کردند و کیک از لایه هایی از کیک سنتی میوه ای ساخته شده بود. مسئول ساخت کیک هری و مگان کلیر پتاک بود. کیک عروسی آن ها در طبقاتی جداگانه و با طعم لیمو درست شده بود که برای تزئین ان از گل های بهاری و خامه استفاده کردند.

 مگان و هری با کیت و ویلیام

تفاوت عروسی مگان و هری با کیت و ویلیام

منبع:نمناک

معرفی دانشگاه شیراز

آشنایی با نرم افزار پاورپوینت

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا