تغییر لهجه عجیب زن 45 ساله براثر سردرد

پنج‌شنبه 26 بهمن 1396 گوناگون
تغییر لهجه عجیب زن 45 ساله براثر سردرد

تغییر لهجه عجیب زن 45 ساله براثر سردرد

زن 45 ساله بعد از تحمل سردرد شدید به خواب رفت اما صبح روز بعد در حالی از خواب بیدار شد که دچار تغییر لهجه عجیب براثر سردرد شده بود.

اتفاقی عجیب بعد از یک سردرد شدید و غیرقابل تحمل برای زن 45 ساله آمریکایی او و اطرافیانش را متعجب کرد ، اتفاقی که صحبت کردن او را به کل دگرگرون کرد .

تغییر لهجه

Arizona Woman Goes to Bed with Bad Headaches, Wakes Up Speaking in Different Accents

تغییر لهجه

عکس زنی که براثر سردرد یکشبه لهجه اش تغییر کرد

تغییر لهجه عجیب و یک شبه زنی براثر سردرد

“میشل میارس” اهل آریزونا یک شبه لهجه ی زبان مادری اش به کل تغییر کرده بود ، به طوریکه گویی از سفری دور و دراز و از کشور دیگر به زادگاه خود بازگشته بود ، او که هرگز در تمام طول 45 سال عمرش هرگز به کشور انگلستان و لندن سفر نکرده بود یک شبه لهجه ی بریتانیایی – استرالیایی گرفته بود. “مایوس” 2 سال پیش یک شب دچار سردرد شدیدی شد و به هر سختی بود توانست بخوابد اما روز بعد با تغییری بارورنکردنی در گویش از خواب بیدار شد.

همچنین بخوانید : تمام مطالب جالب و خواندنی از سراسر دنیا

براساس گزارشات و تشخیص متخصصان شرایطی که برای مایرس به وجود آمده احتمالا نوعی بیماری نادر به نام سندروم لهجه خارجی یا به اختصار FAS است که البته احتمال وقوعش بسیار اندک است اما معمولا زمانی رخ می دهد که نوعی حادثه عصبی نظیر آسیب مغزی برای افراد رخ می دهد.

تغییر لهجه

تغییر لهجه عجیب زن 45 ساله براثر سردرد

طبق آمار تا به امروز 100 مورد مشابه چنین تغییر لهجه در سرتاسر دنیا گزارش شده است که در جریان آن به طور مثال لهجه افراد از ژاپنی به کره ای، بریتانیایی به فرانسوی، آمریکایی به بریتانیایی و اسپانیایی به مجارستانی تبدیل شده است.

منبع:نمناک

ا

تولد نوزاد درشت و سنگین نزدیک به 7 کیلویی در استرالیا

واکنش اینستاگرامی جمشیدهاشم‌پوربه سیمرغی که گرفت - گوناگون

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا