تصویری از گوشی بدون حاشیه شارپ فاش شد – فناوری

سه‌شنبه 8 فروردین 1396 فناوری

بر اساس تصاویر و اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده است، شارپ قصد دارد گوشی هوشمندی راهی بازار کند که از صفحه نمایش بدون حاشیه برخوردار است.

این روزها گوشی‌های هوشمندی که از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می‌برند، از محبوبیت خاصی برخوردار شده‌اند و کمپانی‌ها نیز برای جلب نظر کاربران، محصولاتی با صفحه نمایش بدون حاشیه تولید می‌کنند.

شارپ نیز برای اینکه از رقبای خود عقب نماند، گوشی هوشمندی در دست ساخت دارد که از صفحه نمایش بدون حاشیه بهره می‌برد. شارپ، یک کمپانی ژاپنی است که تاکنون توانسته تلفن‌های هوشمند جالبی عرضه کند که نمایشگرهایی با حاشیه بسیار کم دارند.

می‌توان شارپ را کمپانی ترغیب‌کننده‌ی شیائومی برای عرضه گوشی می میکس به‌حساب آورد. طراحی می میکس از شارپ آکیوس کریستال الهام گرفته شده است. آکیوس کریستال سال ۲۰۱۴ روانه بازار شد. این گوشی هوشمند از صفحه‌ای بهره می‌برد که در سمت بالا و اطراف آن حاشیه‌ای وجود نداشت. محصول شارپ، اولین گوشی هوشمندی بود که با چنین مشخصاتی روانه بازار شد. حال به نظر می‌رسد که شارپ قصد دارد بار دیگر محصولی با صفحه نمایش بدون حاشیه بسازد.

طبق اطلاعاتی که منتشر شده، گوشی هوشمند جدید شارپ در واقع نسخه‌ی جدیدی از آکیوس کریستال است که البته هنوز نام آن مشخص نیست. احتمال دارد این گوشی هوشمند را آکیوس کریستال 3 بنامند. در هر صورت، نمایشگر این محصول در کناره‌ها یا قسمت بالا از حاشیه‌ای برخوردار نیست.

یکی از تفاوت‌های موجود میان این محصول با محصول سال ۲۰۱۴ کوچک‌تر بودن قسمت انتهایی آن است. در انتهای گوشی هوشمند جدید شارپ  ال‌ای‌دی تعبیه شده که احتمالا برای اعلانات استفاده می‌شود. یک اسکنر اثر انگشت نیز در بخش انتهایی این گوشی هوشمند کار گذاشته شده است که کنار آن می‌توان دوربین جلو را مشاهده کرد.

پشت این تلفن هوشمند دارای خمیدگی است. نکته جالب دیگر، استفاده از تنها یک دوربین در پشت این محصول است و خبری از ترکیب دوربین دوگانه نیست.

متاسفانه هنوز نمی‌دانیم زمان عرضه این گوشی هوشمند چه زمانی خواهد بود. همچنین مشخصات سخت‌افزاری این محصول فاش نشده است. با این حال، امکان اینکه محصول جدید شارپ از مشخصات سخت‌افزاری میان‌رده برخوردار باشد، وجود دارد. همچنین بازارهای در نظر گرفته‌شده برای عرضه‌ی این محصول مشخص نیست و امکان دارد تنها در بازار ژاپن عرضه شود.

گوشی جدید شارپ


منبع : زومیت

برچسب‌ها:

چگونه در طول سفر صرفه جویی کنیم؟ - فناوری

علت وجود "سوراخ ریزِ روی گوش" چیست؟-فناوری

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا