تصویربرداری سریال آنام متوقف شد

یکشنبه 13 اسفند 1396 دسته‌بندی نشده

فیلمبرداری سریال آنام متوقف شد!

سریال آنام ، فیلمبرداری سریال آنام
تصویربرداری سریال آنام که این شبها از شبکه سه سیما در حال پخش است ، مدتی است که به دلیل برخی مشکلات متوقف شده است.

چرا فیلمبرداری سریال آنام متوقف شد

سریال آنام با بازی هنرمندان سرشناس کشورمان به کارگردانی جواد افشار یک ماهی است که روی آنتن شبکه سه سیما رفته است و توانسته نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. عبدالرضا اکبری بازیگر سریال آنام در یک گفتگو خبر از توقف فیلمبرداری سریال آنام به دلیل برخی مشکلات داد. متن کامل این گفتگو را در ادامه میخوانید.سریال آنام

سریال آنام

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت:تقریباً می توان گفت که تمام زمان سالی که گذشت را مشغول بازی در سریال “آنام” به کارگردانی “جواد افشار” بودم که به تازگی پخش آن از تلویزیون آغاز شده و کار دیگری را نپذیرفتم.

ناگفته های عبدالرضا اکبری از توقف فیلمبرداری سریال آنام

وی درباره توقف فیلمبرداری سریال آنام در روزهای پایانی اثر افزود:متاسفانه چندی روزی است که به دلیل بروز برخی مشکلات، فیلمبرداری اثر متوقف شده و نمی دانیم چه زمانی دوباره به کار باز خواهیم گشت.

بازیگر سریال “معمای شاه” در همین راستا ادامه داد:پروژه روزهای پایانی خود را سپری می کند و اگر فیلمبرداری کلید بخورد قسمت هایی کوتاه از آن باقی مانده است. امیدوارم هرچه سریعتر این مشکلات حل شود تا پروژه ای که ماه ها برای آن زحمت کشیده شده به پایان برسد.

عبدالرضا اکبری

عبدالرضا اکبری در سریال آنام

وی درباره تاثیر عدم تعهد برخی تهیه کنندگان به بازیگران تاکید کرد:بدون شک وقتی من بازیگر تنها قسط اول خود را از یک اثر می گیرم و ماه ها برای قسط های بعدی دوندگی می کنم کمی دلسرد می شوم. البته این را بگویم درباره مجموعه های تلویزیونی این اتفاق نمی افتد و صادقانه تمام بازیگران هر قدر هم شرایط مالی سخت شود به عشق مردم با تمام انرژی جلوی دوربین خواهند رفت. اینکه ما بازیگران تمام وقتمان را صرف اتفاقات مالی یک اثر کنیم و همواره با این دغدغه پیش رویم از نظر من اتفاق بسیار ناگواری است.

اکبری با اشاره به کم کاری خود در عرصه سینما خاطرنشان کرد:طی سال گذشته پیشنهادات بسیار زیادی را برای بازی در سینما داشتم اما به خاطر تعهدم به پروژه آنام آنها را رد کردم اما بعد از این سریال اگر پیشنهاد خوبی باشد آن را خواهم پذیرفت.

گلچهره سجادیه

احمد پور خوش و گلچهره سجادیه در سریال آنام

سریال «آنام» محصول گروه فیلم و سریال شبکه 3 با مشارکت دفتر آموزش و ارتقای سلامت و دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به کارگردانی جواد افشار که توسط امیر عباس پیام نوشته شده است.

گلچهره سجادیه، سیروس گرجستانی، مهرانه مهین ترابی، کاظم بلوچی، علیرضا شجاع نوری، شبنم قلی خانی، امیر دلاوری، فریبا متخصص، سیامک صفری، لاله مرزبان و بازیگران آذری؛ شهرام خزرایی، ناصر هاشمی،مهشید جوادی ، هادی افتخار زاده، وحید فرشی،امیر شاکری،شهزاد شکوریان، فیروز عاقلی، سویل شیرگیر، فاطمه حسینی، رقیه شاد خواه، فریبا سهرابی، تینا عبدی، رباب رضا زاده، مهدی فتحی، علیرضا موسلانی، حمید صلاحی، علی پور صدیقیان، فروغ مشقتی، میثم ولی خانی، امین حاجی اکبری بازیگران این مجموعه هستند.

عبدالرضا اکبری

عبدالرضا اکبری در نمایی از سریال آنام

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از:اسماعیل عفیفه (تهیه کننده)، جواد افشار (کارگردان)، امیر عباس پیام (نویسنده)، آرش زینال خیری (مدیر تولید)، عبداله عبدی نسب (مدیرتصویربرداری)، هادی افشار (مدیرصدابرداری)، سید جلال موسوی (طراح گریم)، مجید رضا فاضلی (برنامه ریز و دستیار کارگردان) ، امیر کرباسچی و عارفه رشیدی (دستیاران کارگردان)، داریوش اسقایی (منشی صحنه) ،نازیلا هروی( عکاس) ، امیر زاغری (طراح صحنه)، پگاه ترکی (طراح لباس)، مجتبی احمدی( مشاور رسانه ای) و….

کاراکتر تکراری فرهاد اصلانی در چند فیلم و سریال

حامد بهداد جایزه ویژه جشنواره گلدن گلوبال مالزی را از آن خود کرد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا