تصاویر/ نسل جدید تویوتا کراون

شنبه 13 آبان 1396 فناوری

 

در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو توکیو، شرکت تویوتا با نسل جدید کراون (Crown) حاضر شد.

کراون در زبان انگلیسی به معنی تاج است. پس از اینجا متوجه می‌شویم با یک ماشین لوکس، مدرن و شیک روبرو هستیم. پیشینه‌ی کراون به سال ۱۹۵۵ میلادی یعنی به بیش از ۶ دهه‌ی پیش برمی‌گردد. تا امروز ۱۴ نسل از این سری محصول تویوتا به بازار عرضه شده است. خبر خوب برای خودرودوستان این است که تویوتا دست به کار شده و جدیدترین مدل کراون از نسل پانزدهم را در نمایشگاه توکیو رونمایی کرده است.

آشنایی با تویوتا کراون

تویوتا رسما اعلام کرده که مهم‌ترین تغییری که در این خودرو اعمال کرده، استفاده از پلتفرم جدید TNGA است. به گفته تویوتا، این ویژگی باعث می‌شود تا سواری لذت بخشی را هنگام رانندگی با کراون تجربه کند. با این حال، انتظار می رفت تا هم زمان با ارتقای هندلینگ و تعادل خودرو، شاهد کاهش وزن اتومبیل هم باشیم؛ نکته ای که هنگام تست این خودرو در پیست نوربرگرینگ دیده شده بود.

آشنایی با تویوتا کراون

البته هنوز خیلی از مشخصات کلی و جزیی کراون منتشر نشده، با این حال در مورد مشخصات فنی، بیشترین تمرکز روی بهره‌گیری از یک پلت‌فرم مطلوب است. در مورد زبان طراحی این خودرو باید به استفاده از خطوط منحنی و با ظرافت در بدنه، ابعاد نسبتا بزرگ و فرم عضلانی روی گلگیرها، چراغ‌های نسبتا کشیده، جلوپنجره‌ی بزرگ و ظاهر متفاوت در بخش پایین سپر جلو اشاره کرد. در بخش نمای جانبی هم، شباهت‌هایی با ماشین‌های آلمانی مثل نمای جلوی ب‌ام‌و سری ۵ و نمای پشتی بعضی از دیگر شرکت ها مثل بنز پیدا کرد. با این حال، تویوتا کرون به عنوان یک خودروی مدرن مجهز به زبان‌طراحی متفاوت قلمداد می‌شود.

آشنایی با تویوتا کراون
آشنایی با تویوتا کراون
آشنایی با تویوتا کراون
آشنایی با تویوتا کراون
منبع:دیجی کالا

منبع : فرادید

آشوب تیونرها در نوادا

تصاویر/ آشوب تیونرها در نوادا!

راز موفقیت تلگرام

بنیانگذار تلگرام راز موفقیتش را فاش کرد-سلامت

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا