تصاویر/ رونمایی از مدل جدید S کلاس کوپه و کبریولت مرسدس‌بنز-فناوری

سه‌شنبه 14 شهریور 1396 فناوری

لوکس، زیبا، مطمئن. مرسدس هر اتاق عجیب‌وغریبی را هم که طراحی کند، این سه صفت را در بطن محصولاتش قرار می‌دهد. این شرکت آلمانی به تازگی از جدیدترین مدل S کلاس خود رونمایی کرده است.

تصاویر/ رونمایی از مدل جدید S کلاس کوپه و کبریولت مرسدس‌بنز
 

لوکس، زیبا، مطمئن. مرسدس هر اتاق عجیب‌وغریبی را هم که طراحی کند، این سه صفت را در بطن محصولاتش قرار می‌دهد. این شرکت آلمانی به تازگی از جدیدترین مدل S کلاس خود رونمایی کرده است.

 

حالا حسابش را کنید وقتی صحبت از لوکس‌ترین محصول این شرکت آلمانی یعنی S کلاس به میان بیاید، چطور ظاهر می‌شود؟ مرسدس‌بنز به تازگی از مدل ۲۰۱۸ اس کلاس در دو کلاس اسپرت کوپه و کبریولت (کروک) رونمایی کرده است.

در مدل جدید این کلاس، شاهد تحولات عظیم طراحی و فنی نیستیم، بلکه مرسدس تلاش کرده تا مدل ۲۰۱۸ اس کلاس را به‌روز رسانی کند. مثلا ظاهر درون چراغ‌ها جدیدتر شده و مرسدس از فُرم جدید سپر در محصول جدیدش استفاده کرده است.

 

نمای پشتی به زبان طراحی محصولات جدید مرسدس نزدیک‌ شده است؛ چراغ‌های کشیده و باریک OLED که برای عده‌ای یادآور خودروهای ژاپنی اسپرت است. از تجهیزات داخلی هیجان‌انگیز این خودرو می‌توانیم به کلیدهای پشت فرمان لمسی و نمایشگرهای ۱۲٫۳ اینچی دوگانه به عنوان سیستم مالتی مدیا و صفحه کیلومتر اشاره کنیم.

گفته می‌شود که نسخه مخصوص بازار اروپا به عنوان مدل S450 4matic در اختیار مشتریان علاقمند قرار می‌گیرد. این مدل به پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی با حجم ۳ لیتر مجهز شده که از سیستم پرخوران توربوشارژر هم بهره می‌برد.

 

توان حدودی این خودرو ۳۶۲ اسب‌بخار و گشتاور آن ۵۰۰ نیوتون‌متر اعلام شده است. هم‌چنین قرار است مدل S550 به پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی و حجم ۴ لیتر در اختیار مشتریان قرار بگیرد. این پیشرانه توانی معادل ۴۶۳ اسب‌بخار و گشتاور ۷۰۰ نیوتون‌متر دارد که می‌تواند ظرف ۴٫۵ ثانیه از حال سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. مدل دیگری که به عنوان S63 عرضه می‌شود، از پیشرانه‌ی مشابه اما با توان ۶۰۳ اسب‌بخار و گشتاور نیوتون‌متر بهره می‌برد.

در نهایت قوی‌ترین مدل قدرتمند این خانواده، S65 نام دارد؛ خودروی قدرتمندی که یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶ لیتر مجهز به سیستم پرخوران تویین‌توربو است. این پیشرانه‌ی توانمند می‌تواند قدرتی معادل ۶۲۱ اسب‌بخار و گشتاور نیوتون‌متر تولید کند. تمام مدل‌ها به جعبه‌دنده‌ی ۹ سرعته‌ی خودکار مجهز شده‌اند. البته مرسدس‌ برای مدل قدرتمند خود یعنی S65 استثنا قائل شده و یک جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی خودکار برای آن درنظر گرفته است. در ادامه با تصاویر بیشتر از این آلمانی هیجان‌انگیز همراه باشید.

 

منبع : فرادید

احتمال عرضه گلکسی S9 دو ماه زودتر از موعد-فناوری

کشف تازه‌ایی که نظریه تکامل را متحول می‌کند-فناوری

×

ارسال دیدگاه

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا