تصاویری بی نظیر از هواپیمای شخصی پوتین

چهارشنبه 27 تیر 1397 گوناگون

ولادیمیر پوتین روز دوشنبه برای دیدار با ترامپ با هواپیمای شخصی اش به فنلاند رفت در ادامه عکس های هواپیمای شخصی پوتین را ببینید

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه چهار هواپیمای شخصی دارد او یک جت شخصی به قیمت ۵۰۰ میلیون دلار دارد جت شخصی او روز دوشنبه قبل از دیدار با ترامپ وارد فنلاند شد این هواپیمای شخصی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت در فضای داخلی این هواپیما وسایل بسیار لوکسی به کار رفته است او در این هواپیما یک میز کنفرانس بزرگ طلاکاری شده دارد توالت این جت شخصی نیز طلایی می باشد حتی این هواپیما دارای باشگاه نیز می باشد در ادامه عکس های هواپیمای شخصی پوتین را مشاهده کنید.

 

هواپیمای شخصی پوتین

ولادیمیر پوتین

دکوراسیون هواپیمای شخصی پوتین

در دکوراسیون کابین این هواپیمای اختصاصی وسایل بسیار لوکس به کار رفته است، مبلمان و طراحی داخلی به سبک نئوکلاسیک است و یک دفتر جادار و یک میز کنفرانس بزرگ طلاکاری با صندلی‌های چرم در آن وجود دارد. توالت طلایی، تختخواب سایز کینگ و حتی یک باشگاه، جزو تصاویر چشمگیر دیگری است که از داخل جت اختصاصی رئیس‌جمهور روسیه منتشر شده است. هر چهار هواپیمای اختصاصی پوتین به محض صدور دستور آماده پرواز هستند و سه فروند آن‌ها به عنوان طعمه عمل می‌کنند.

هواپیمای شخصی پوتین

اتاق کنفرانس

هواپیمایی که پوتین سوار آن می‌شود تا لحظه آخر مشخص نمی‌شود. پس از تعیین هواپیما، یک یا سه هواپیمای باقیمانده به عنوان پشتیبان پرواز می‌کنند.

هواپیمای شخصی پوتین

توالت هواپیمای پوتین

تصاویر لوکس داخل هواپیمای پوتین چند سال پیش لو رفت و خشم شهروندان روسی را برانگیخت. یک وبلاگ‌نویس روسی در این رابطه نوشت: “سزار خودخوانده” ما تصمیم گرفته است تا در پانزدهمین سالگرد به تخت نشستنش هدیه‌ای به خودش بدهد و دو هواپیمای لوکس ایل-۹۶ برای خودش بخرد.

هواپیمای شخصی پوتین

باشگاه هواپیمای شخصی پوتین

منبع:نیک صالحی

 

آیا ابروی پرپشت می‌خواهید؟!

راه‌های مراقبت از لپ‌تاپ

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا