تست جالب شخصیت شناسی خورشیدی

سه‌شنبه 7 فروردین 1397 روانشناسی
تست جالب شخصیت شناسی خورشیدی
در این تست شخصیت شناسی خورشیدی که انتخاب میکنید برخی از رازهای درونی شما را فاش میکند

هرکدام از ما دوست داریم شناخت بیشتری از شخصیت مان به دست بیاوریم، به خصوص این که بسیاری از، ما به خوبی خود را نمی شناسیم مثلا خودمان را فردی بسیار اجتماعی می دانیم ولی دیگران اصلا چنین نظری درباره ما ندارند و فکر می کنند بیشتر دوست داریم در لاک خود باشیم؛ همین تفاوت دیدگاه مانع از واقع بینی می شود و در نتیجه بسیاری از مشکلات به راحتی حل نمی شوند چون اصلا صورت مسئله روشن نیست تا بتوان راه حل خوبی برای آن پیدا کرد. شاید این تست ساده کمک کند به یک شناخت نسبی از شخصیت خود برسید

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی؛ کدام خورشید را انتخاب میکنید؟

در تصویری که در بالا می بینید اشکالی از خورشید را ارایه کرده ایم که با انتخاب هر یک به عنوان گزینه مطلوب خود می توانید معنای انتخابتان را در ادامه مطلب مشاهده نمایید. خورشید همواره نقش مهمی در ادیان و فرهنگ ها در طول تاریخ داشته است. پس می توان ادعا کرد که می تواند معیار خوبی برای فاش کردن برخی از ویژگی های شخصیتی شما باشد.
اگر گزینه انتخابی شما خورشید شماره یک باشد، ویژگی شخصیتی غالب شما این است که همیشه مثبت فکر می کنید و به دنبال راهی برای موفقیت بیشتر و بهبود شرایط خود هستید. شما به راحتی از هدف خود دست برنمی دارید و همیشه تلاش می کنید روی حرف و باور خود ایستادگی کنید. شما به معنای واقعی کلمه نیمه پر لیوان را می بینید.این رویکرد به زندگی نه تنها شما را انعطاف پذیر می سازد بلکه شما را به یک دوست خوب تبدیل می کند که می توانید در هر شرایطی به عزیزان خود کمک کنید.
تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی خورشیدی

شما به گشت و گذار و سفر علاقه زیادی دارید اما گاهی اوقات برای این که به دیگران آسیب نرسانید سعی می کنید تنها باشید. این موضوع به شما امکان می دهد که اطرافیانتان را غربال کنید و تنها عده معدودی که دوستان خوبی هستند در کنار شما باقی بمانند.
اگر گزینه دوم را انتخاب کرده اید باید بدانید که دو چیز مهم در زندگی شما وجود دارد:حریم و فضای خصوصی و احترام از جانب دوستان و عزیزان. بیشتر درون گرا هستید تا برونگرا. البته از دیگران فاصله زیادی نمی گیرید اما کمی محافظه کاری می کنید. ویژگی های شخصیتی خوب و ساده مانند صداقت و مهربانی برایتان خیلی مهم هستند و در مواقع سخت در کنار دوستان و عزیزانتان خواهید بود.
تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی و خودشناسی

به همین دلیل بهتر از مواظب کسانی که قصد سوء استفاده از این ویژگی شخصیتی شما را دارند را داشته باشید. به حس ششم خود اعتماد کنید زیرا این حس شما را از قرار گرفتن در چنین شرایطی دور نگه خواهد داشت.
گزینه سوم را انتخاب کرده باشید یعنی این که شما انسان باهوش، کنجکاو و پر دل و جرأتی هستید و به ماجراجویی و دانستنی های جدید علاقه دارید. شما بسیار صادق و روراست هستید و به دلیل روشنفکر بودن دوست ندارید قضاوت هایی زودهنگام و بدون بررسی همه جوانب داشته باشید. قدرت رهبری در شما موج می زند و به خوبی می توانید دیگران را هدایت کنید. افراد دیگر به طور کامل بر روی حس تشخیص درست از نادرست شما تکیه کرده و دیدگاه های هوشمندانه شما را می پذیرند.
تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی جالب

 با انتخاب گزینه چهارم شما نشان می دهید که ویژگی اصلی شخصیتی شما پرانرژی بودن و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر شماست. شما همیشه مشتاق موقعیت ها و چالش های جدید هستید و با مهیا شدن شرایط برای یک تجربه جدید هیجان زده شده و انرژی زیادی پیدا می کنید. شما زندگی را دوست دارید و به همین دلیل سعی می کنید تا نهایت حد ممکن زندگی کرده و از ان لذت ببرید. به همین دلیل در زندگیتان اهداف بزرگی دارید و از این اهداف دست نمی کشید.
تست شخصیت شناسی

تست شخصیت شناسی تصویری

اگر گزینه پنجم را انتخاب کرده اید باید بدانید که شما توانایی و اشتیاق زیادی برای کمک به دیگران و حل مشکلاتشان دارید. از کمک به افرادی که دچار مشکل شده اند لذت می برید و گاهی اوقات دیگران شما را مانند یک قهرمان نگاه می کنند زیرا ترجیح می دهید برای انجات دیگران و جهان اطرافتان دست به فداکاری بزنید. شما برای دیگران الهام بخش بوده و آن ها را به زندگی امیدوار می کنید. انسان باهوشی هستید اما همیشه افکارتان را با دیگران به اشتراک نمی گذارید.
تست شخصیت شناسی

افرادی که این گزینه را انتخاب می کنند افراد شاد و خوش مشربی هستند که از کوچکترین چیزها در زندگی خود نیز لذت می برند. هر مانعی که بر سر راه این افراد قرار می گیرد تنها دلیلی برای یادگیری بیشتر است. این افراد از انتقاد سازنده استقبال می کنند و همیشه در مراوده با دیگران سعی می کنید جو شاد و لذت بخشی را ایجاد کنید. اطرافیان فکر می کنند که این افراد قابل اعتماد بوده و به مهارت های رهبری آن ها باور دارند.
تست شخصیت شناسی

اگر گزینه هفتم را انتخاب کرده اید باید بدانید که اهداف جدید شما را وسوسه می کند و برای رسیدن به این اهداف دست به هر کاری می زنید. شما اهداف بسیار زیادی دارید که یک بار زندگی برای رسیدن به تمامی آن ها کافی نخواهد بود. اگر می خواهید رویاهای اصلی تان به واقعیت بدل شوند باید بر روی مهم ترین این اهداف تمرکز کنید. دیگران شما را فردی بانشاط، پرانرژی و صبور می بینند که دست کشیدن از هدف را بلد نیست. شما همواره تاثیر مثبتی بر روی دیگران دارید.
تست شخصیت شناسی

شما نیز اگر گزینه هشتم را انتخاب کرده اید باید بدانید که صبور بودنتان رشک برانگیز است. لجاجت نمی کنید و به راحتی ناراحت نمی شوید. شما تفکرات بسیار منطقی و بالغی دارید و در مورد همه چیز کامل فکر کرده تا از اشتباه کردن خودداری نمایید. اگر چه عشق و دیگر احساسات برای شما بسیار مهم هستند اما سعی می کنید به منطق و استدلال منطقی و البته هوش خود تکیه کنید.
تست شخصیت شناسی

منبع:نمناک

سندروم انفجار سر چیست

سندروم انفجار سر چیست

تنبیه مثبت چیست و چه تاثیری در کودک دارد

تنبیه مثبت چیست و چه تاثیری در کودک دارد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا