تازه‌ترین مصوبات شورای اکران/ اکران «هزارپا» از 13 تیر

دوشنبه 11 تیر 1397 سینما

تازه‌ترین مصوبات شورای اکران/ اکران «هزارپا» از ۱۳ تیر

فیلم هزارپا,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران
اکران فیلم «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داودی از ۱۳ تیرماه آغاز می‌شود.

غلامرضا فرجی ـ سخنگوی کارگروه اکران ـ درباره مصوبات جلسه دوشنبه ۱۱ تیرماه این کارگروه به ایسنا، گفت: فیلم «هزارپا» به سرگروهی پردیس کورش از روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه به جای فیلم «سهیلا شماره ۱۷» نمایش داده می‌شود.

 

به گفته وی همچنین قرارداد فیلم‌های «دم سرخ‌ها» به کارگردانی آرش معیریان برای اکران پس از فیلم «دشمن زن» و «همه چی عادیه» محسن دامادی برای اکران پس از «دم ‌سرخ‌ها» در سرگروه ماندانا ثبت شد.

 

رضا عطاران و جواد عزتی نقش های اصلی مرد فیلم «هزارپا» را بازی می‌کنند و سارا بهرامی ایفاگر نقش اصلی زن فیلم است.

 

مهران احمدی، لاله اسکندری، سعید امیرسلیمانی، شهره لرستانی، امید روحانی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، نعیمه نظام دوست، سینا رازانی، حسین سلیمانی، محمد نادری، علی عامل هاشمی، علی صالحی، بهرام ابراهیمی، ارشا اقدسی، شهین تسلیمی، حمیدرضا فلاحی، علی یعقوبی، فرید شهریاری، امیر صادقی، اشکان منصوری، منصور نوری، حسین حسینیان، مهدی جعفری، علی بابلی، مبین رستگار، غلام میرزایی، پیام زمانی از دیگر بازیگران این فیلم کمدی هستند.

 

در خلاصه داستان «هزارپا» آمده است:«رضا یک خلافکار خرده پا است که طی اتفاقی متوجه می شود که دختری پولدار که پزشک آسایشگاه جانبازان است نذر کرده با یک جانباز ازدواج کند. رضا مقدمات لازم را میچیند تا با توجه به اینکه یک پایش را زانو به پایین از دست داده با این پزشک ازدواج کند اما رضا گیر گروهی از منافقین میافتد که کارشان شناسایی و ترور جانبازان است!»

 

 

مرجع : سرپوش

دو توئیت مهناز افشار در آستانه برگزاری دادگاه همسرش یاسین رامین

معین صمدی دبیر دهمین جشن مستقل انیمیشن شد

×

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

انتخاب استان برای وضعیت آب‌و‌هوا